دانلود Translate Photo Scan Camera - برنامه اسکن و ترجمه اسناد مخصوص اندروید

دسته بندی:

Translate Photo Scan Camera v1.4.1 – اپلیکیشن اسکن و ترجمه اسناد اندروید نسخه آنلاک شده و کامل برنامه به ارزش 17.99 دلار برای اولین بار در ایران

Translate Photo Scan Camera عنوان یک اپلیکیشن اسکن و ترجمه اسناد می باشد که توسط ATTRIBUTE APPS توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. از پر طرفدارترین نرم افزار های سیستم عامل اندروید می توان به استارت اپ های ترجمه متون اشاره کرد. هر کاربری متناسب با نیاز هایش در هر روز بار ها و بار ها از این نوع استارت اپ ها استفاده می کند. یکی از مشکلاتی که این دسته از کاربران گاها با آن رو به رو می شوند برخی از متن ها می باشد! بدون شک برای ما نیز پیش آمده است که قصد ترجمه متن های موجود در یک تصویر و یا یک سند را داریم. در چنین شرایطی یکی از ساده ترین راه ها تایپ متن در استارت اپ های ترجمه متون می باشد. اما همان گونه که می دانید در صورت طولانی بودن این متن ها و یا اسناد ممکن است ساعت ها از وقت ما تنها صرف نوشتن دوباره آن ها شود. یکی از بهترین گزینه ها و راهکار ها در مواجه با چنین شرایطی استفاده از برنامه های ترجمه متن های موجود در تصاویر می باشد. به کمک این دسته از اپ های اندرویدی قادر خواهید بود که بدون نیاز به نصب دوباره تنها در چند ثانیه چندین صفحه مختلف از اسناد گوناگون را ترجمه نمایید. یکی از بهترین نرم افزار های موجود در این زمینه، Translate Photo Scan Camera می باشد. به وسیله این برنامه قدرتمند قادر خواهید بود که به سادگی هر چه تمام تر تصاویر را اسکن کرده و تنها در چند ثانیه هر نوع متنی را ترجمه نمایید. این اپلیکیشن بی نظیر از دو بخش مجزا تشکیل شده است که در ادامه توضیحات به آن ها خواهیم پرداخت.

اسکن و ترجمه اسناد به کمک برنامه Translate Photo Scan Camera

همان گونه که از عنوان پست نیز می توان فهمید و در توضیحات فوق نیز به آن اشاره کردیم، این نرم افزار از دو بخش مجزا تشکیل شده است. به کمک بخش اول شما عزیزان می توانید اسناد خود را به سادگی اسکن کرده و آن ها را در قالب یک تصویر و یا فایل pdf ذخیره کنید. بخش دوم نرم افزار Translate Photo Scan Camera را یک سیستم مترجم فوق العاده تشکیل داده است. این مترجم تصاویر ضبط شده را بررسی نموده و تمامی متن های موجود در تصاویر را تنها با یک اشاره ترجمه می کند. پس اگر به دنبال یک مترجم و ابزار اسکن قدرتمند هستید، این استارت اپ می تواند یکی از بهترین گزینه ها به شمار رود.

دقت بسیار بالا در شناسایی متن ها

از جمله مواردی که باعث محبوبیت بالای Translate Photo Scan Camera در بین کاربران شده است؛ توانایی فوق العاده آن در شناسایی متن های موجود در تصاویر می باشد. سیستم هوش مصنوعی داخلی با دقتی مثال زدنی متن ها را بررسی کرده و کمک می کند که آن ها را به سادگی ترجمه کنید. نکته دیگری که جالب توجه است، تعداد زبان هایی است که این اپ از آن ها پشتیبانی می کند! بیش از 100 زبان مختلف تحت پشتیبانی این نرم افزار است که در نمونه های مشابه به ندرت دیده می شود.

سیستم فوق العاده OCR

OCR یکی از پر طرفدار ترین قابلیت هایی است که ما در اپ های اسکن اسناد شاهد آن هستیم. شما عزیزان به کمک این ویژگی خواهید توانست که انواع متن های موجود در تصاویر و یا اسناد اسکن شده را شناسایی کرده و آن ها را در قالب فایل های متنی استخراج کنید. نکته ای که باید به آن اشاره کنیم سیستم پیشرفته OCR برنامه Translate Photo Scan Camera می باشد که با پشتیبانی اش از زبان های مختلفی بسیاری از نیاز های کاربران را در لحظه برطرف خواهد نمود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Translate Photo Scan Camera اندروید :

  • اسکن تمامی اسناد و دست نویس ها تنها با یک اشاره
  • سیستم هوشمند شناسایی لبه اسناد همراه با برقراری دسترسی به فیلتر هایی گوناگون
  • اسکن تصاویر و ترجمه متن های موجود در آن ها تنها با یک اشاره
  • پشتیبانی از 100 زبان مختلف در سراسر جهان
  • دقت بسیار بالا در اسکن و شناسایی متن ها
  • استفاده از هوش مصنوعی برای کاهش ضریب خطا
  • سیستم پیشرفته OCR برای استخراج متون از تصاویر
  • موتور داخلی تبدیل متن به گفتار
  • اشتراک گذاری اسناد اسکن شده و یا متون ترجمه شده با دوستان خود

اپلیکیشن Translate Photo Scan Camera با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 17.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.2 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.4.1

    • Several bug fixes and usability improvements
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود برنامه ــ بارکدخوان – Scanner  SkanApp

دانلود برنامه ــ بارکدخوان – Scanner SkanApp

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران