دانلود نسخه کامل Find the difference

دسته بندی:

Find the differences 750 levels v6.37 Mod – بازی پازلی “پیدا کردن تفاوت ها” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (حذف تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Find the differences 750 levels – تفاوت ها را پیدا کن: 750 مرحله نام کامل یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده از دسته بازی های پازلی و بازی های ذهن (Brain Games) می باشد که به صورت رایگان از سوی استودیوی بازی سازی SuperSwell برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این بازی به نوبه خود جزو بازی های خوش ساخت و با ارزش می باشد. معمولاً بازی هایی در چنین سبکی حجم کلی کمی داشته و تعداد مراحل آن ها هم آن چنان زیاد نیست. اما بازی Find the differences 750 levels پا را از هر نوع بازی مشابهی فراتر گذاشته است و بیشتر از 750 مرحله مختلف در آن طراحی شده اند! جالب است بدانید هر کدام از این 750 مرحله منحصر به فرد بوده و هر کدام با دیگر مراحل متفاوت هستند. این یعنی شما نه فقط ساعت ها، بلکه روزها و هفته ها می توانید این بازی جذاب را تجربه کنید بدون اینکه یک مرحله تکراری را در آن برای دو بار انجام دهید. از نام و کلیت بازی پیداست که در چه سبکی می باشد. Find the differences 750 levels یک بازی پازلی و هوش است که در هر مرحله از آن شما وظیفه دارید تا بین دو تصویر مشابه، تفاوت ها را پیدا کنید. حتماً چنین چیزی را در مجلات قدیمی و کتاب های کودکانه نسل های پیشین دیده اید. حالا همان سرگرمی جالب، این بار در موبایل یا تبلت اندرویدی شما قابل دسترس است!

بازی Find the differences 750 levels نه فقط یک بازی سرگرم کننده معمولی، بلکه یک چالش تفننی و یک راه عالی برای افزایش تمرکز ذهن به حساب می رود. در این بازی دقت و تمرکز شما به چالش کشیده می شود و به همین خاطر انجام چنین بازی هایی همیشه توصیه می شود. انجام این گونه بازی ها در افراد بزرگسال منجر به تقویت حافظه شده و یکی از راه های مناسب برای جلوگیری از ابتلا به آلزایمر می باشد. در کودکان نیز این نوع بازی ها باعث می شود تا تمرکز و حواس آن ها بیشتر از حالت عادی تقویت شود و به دنبال آن، ذهن آن ها برای یادگیری سریع تر و بیشتر آماده می شود. کلیت بازی Find the differences 750 levels مثل هر بازی مشابه دیگری در این سبک است. دو تصویر در هر مرحله به نمایش در می آیند و شما باید تفاوت هایی که در این دو تصویر وجود دارند را مشخص کنید. برای این کار کافیست روی آیتم هایی که در یک تصویر وجود دارند اما در تصویر دوم وجود ندارند ضربه بزنید تا آن آیتم را انتخاب کنید. با پیدا کردن همه تفاوت ها می توانید به مراحل بعدی بروید و تصاویر دیگری را ببینید. این بازی به صورت بهینه سازی شده برای موبایل ها و تبلت ها عرضه شده و به خوبی از دو حالت تصویر به صورت عمودی و افقی پشتیبانی می کند. تصاویر بازی با کیفیت HD هستند و جزئیات آن ها به اندازه لازم می باشد که بتوانید تغییرات و تفاوت های بین آن ها را پیدا کنید. Find the differences 750 levels همینک به همراه نسخه مود شده ای از آن برای دانلود فراهم سازی شده است و شما می توانید آخرین نسخه آن را به صورت تست شده از اپلیکیشن برتر دانلود کنید. قابل ذکر است که این بازی بیشتر از 5 میلیون دانلود به ثبت رسانده و توانسته امتیاز خیلی خوب 4.7 از 5.0 را نیز از رأی کاربران کسب کند.



  • تغییرات نسخه 6.37

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران