دانلود Rocket Punch - بازی پازل و فکری مشت موشکی" اندروید مود

دسته بندی:

Rocket Punch v2.3.0 Mod – بازی پازل هیجان آور مشت موشکی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (جوایز نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Rocket Punch – مشت موشکی نام یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی Highscore Games برای دستگاه های موبایلی ساخته شده است. استودیو بازی سازی Highscore Games پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و با میلیون ها دانلود و بیش از ۱۰ بازی جذاب و سرگرم کننده کارنامه بازی سازی قابل قبولی را برای خودش به ثبت رسانده است. Rocket Punch هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، تجربه منحصر به فردی را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. این بازی در مدت بسیار کوتاهی بیش از 1.000.000 بار در مارکت اندروید توسط گیمر ها از سراسر جهان دانلود شد و توانست مورد استقبال قرار بگیرد. ممکن است با نگاه کردن به تریلر گیم پلی و تصاویر اسکرین شات این بازی فکر کنید با یک بازی ساده طرف هستید که هیچ چیز جدیدی برای ارائه کردن ندارد. اما وقتی وارد بازی شوید و یکی از مراحل آن را امتحان کنید دیگر نمی خواهید Rocket Punch را کنار بگذارید. این بازی آنقدری احمقانه و خنده دار است که هر گیمری را مجذوب خودش می کند. در این بازی شما کنترل یک آدمک نینجا را به عهده می گیرید و ماموریت شما این است که سعی کنید در مرحله های مختلف دشمنان تان را از بین ببرید. برای این کار شما باید یک “Punch” یا یک “مشت” را به سمت دشمنان تان هدایت کنید و سعی کنید بیشترین تعداد آنها را با مشت تان از بین ببرید.

هر مرحله از بازی Rocket Punch به شکلی طراحی شده است که درگیر کننده باشد و چالش های خاص خودش را داشته باشد. به طور مثال ممکن است در یک مرحله هیچ مانعی رو به روی شما و مشت تان وجود نداشته باشد و به راحتی و با یک ضربه همه دشمنان تان را از بین ببرید. اما ممکن است در یک مرحله هم زیر زمین باشید و مجبور شوید مشت تان را به یک موشک مجهز کنید و بعد دشمنان تان را با آن موشک منفجر کنید. روی هم رفته، این بازی از آن دسته بازی های مرحله محوری است که هیچ خط داستانی و یا مکانیزم های گیم پلی خاصی ندارد و شما فقط باید بخندید و در مرحله های بازی پیشروی کنید و از بازی کردن تان لذت ببرید. البته برخی مرحله ها کمی اعصاب خورد کن هم هستند اما همانطور که گفتیم تمرکز اصلی بازی روی احمقانه بودن و خنده دار بودن و لذت بردن از بازی است. بنابراین، اگر برای پر کردن اوقات فراغت تان به دنبال یک بازی ساده و رضایتبخش و همچنین اعتیاد آور می گردید، Rocket Punch دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید. Rocket Punch توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را به صورت کاملاً‌ رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود شما بدون دیدن تبلیغات، جوایز نامحدود دریافت می کنید.



  • تغییرات نسخه 2.3.0

    • Bug Fixes and optimizations
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران