نسخه جدید و آخر Heart Box برای اندروید

دسته بندی:

Heart Box – Physics Puzzles v0.2.36 Mod – بازی معمایی جالب و دوست داشتی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

Heart Box – Physics Puzzles – قلب جعبه – پازل های فیزیک یک بازی معمایی زیبا و کم حجم با ساخت عالی از RAD BROTHERS برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و با در اختیار قرار دادن نسخه اصلی و مود (آنلاک شده) اش برای بار دیگر به وجد تان بیاوریم! بازی Heart Box – Physics Puzzles با الهام از بازی معروف Cut the Rope طراحی و ساخته شده است و در آن شما به عنوان یک بازیکن تنها یک وظیفه دارید و آن هم این است که کاراکتر داستان را به جعبه شارژرش برسانید تا شارژ شود! معماهای بازی حول تغییرات محیط می چرخند , در هر مرحله جسم های سیاه و زردی وجود دارد که اگر روی آن ها کلیک کنید نابود می شوند و هر چیزی که به آن ها تکیه داده به پایین می افتد تا در نهایت بتوانید روبی [شخصیت اصلی بازی] را درون جعبه شارژش بیندازید تا فول شود! اگر به دنبال یک بازی پازل و معمایی خوب برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک Heart Box – Physics Puzzles نظرتان را جلب میکند!

بازی Heart Box – Physics Puzzles تا به امروز نزدیک 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کند که ما در اپلیکیشن برتر جدیدترین آپدیت اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید نسخه تست شده و سالم اش را با یک کلیک دریافت بکنید.



  • تغییرات نسخه 0.2.36

    • - Reduced game size
    • You've created 10 thousand amazing Community Levels! It's fantastic!
    • Happy christmas!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران