نسخه جدید و آخر Construction Calc Pro برای اندروید

دسته بندی:

Construction Calc Pro v6.80 محاسبه مصالح و مواد ساخت و ساز در اندروید نسخه خریداری شده برنامه با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی

ساخت و ساز قدمتی به اندازه قدمت خود تاریخ دارد و ما بیشتر شناخت خود از انسان های گذشته را از طریق سازه هایی که زمانی سرپناه انسان های دوره خود بوده، به دست آورده ایم. این روز ها به هیچ وجه نمیتوان ساخت و ساز و روند آن را با گذشته مقایسه کرد. همه چیز خیلی پیشرفته تر، علمی تر و تخصصی تر شده است و رشته های دانشگاهی متعددی در رابطه با این کار ایجاد شده است. معماری، شهرسازی، نقشه برداری، عمران و …. از جمله رشته هایی هستند که به تربیت دانشجویان برای فعالیت در زمینه ساخت و ساز به ویژه ساختمان سازی مشغول هستند. یکی از ویژگی های ساخت و ساز امروزی دقیق و حساب شده بودن همه چیز است. تمامی مصالح، مواد و موارد لازم باید از طریق فرمول های مختلف محاسبه شوند تا ضمن اطمینان از دوام و پایداری ساختمان، در هزینه ها نیز صرفه جویی گردد. انجام چنین کار هایی معمولا توسط مهندسین عمران انجام می گردد و البته برای کمک به انجام آن نیز نرم افزار های متعددی ساخت شده است. امروز با یک اپلیکیشن در خدمت شما هستیم که کار انجام چنین محاسباتی را به صورتی ساده و سریع روی گوشی شما ممکن می کند. Construction Calc Pro عنوان یک اپلیکیشن برای انجام محاسبات ساخت و ساز و ساختمان سازی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Lightray Studio توسعه و با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. با برآورد سریع مواد، در هزینه خود صرفه جویی کنید و با محاسبه زاویه ها، اندازه گیری ها و کمیت ها پروژه ها را سریع تر به انجام برسانید. این برنامه یک ماشین حساب ایده آل برای تمامی فعالات در صنعت ساز و ساز است. برای توسعه این اپلیکیشن 12 ماه و 21.500 خط کد زمان صرف شده است و می توان آن را دقیق ترین و ساده ترین برنامه برای انجام محاسبات ساخت و ساز نام برد. هیچ نیازی برای یادگیری برنامه ندارید، فقط کافی است داده ها را وارد کنید و از برنامه نتایج دقیق بگیرید. بیش از 80 محاسبه گر برای بخش های مختلف ساختمان وجود دارد تا کار شما برای انجام محاسبات هر چه ساده تر و راحت تر باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Construction Calc Pro اندروید :

  • 82 محاسبه گر دقیق، ساده و کارآمد برای بخش های مختلف ساختمان و پروژه های ساخت و ساز
  • پشتیبانی از ورود داده با واحد های پا / اینچ یا متریک
  • به روزرسانی های خودکار برنامه
  • طراحی بهینه شده برای استفاده در نور مستقیم خورشید
  • سادگی کار با برنامه بدون نیاز به یادگیری و یا مطالعه دفترچه راهنما
  • مناسب برای تمامی حرفه های مرتبط با ساخت و ساز و مشاغل مربوطه

اپلیکیشن Construction Calc Pro با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 3.9 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده و نسخه جدیدش پیش روی تان قرار دارد.



  • تغییرات نسخه 6.80

    • * Minor UI fixes.
    • * Improved startup speed
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران