دانلود آخرین نسخه Inspiry

دسته بندی:

Inspiry – Stories Editor for Instagram v4.1 – اپلیکیشن ساخت استوری خلاقانه و زیبا اینستاگرام اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 54.99 دلار

Inspiry – Stories Editor for Instagram عنوان یک اپلیکیشن ساخت استوری های خلاقانه و زیبا اینستاگرام می باشد که توسط Realest Apps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همه ما می دانیم که یکی از اصلی ترین اصول رشد در شبکه های اجتماعی ایجاد محتوای جذاب می باشد. یکی از بهترین شبکه های اجتماعی که روز به روز به محبوبیت اش افزوده می شود اینستاگرام می باشد. این سوشال مدیا با داشتن میلیون ها کاربر در سراسر جهان علل خصوص ایران یک فضای مناسب را برای توسعه کسب و کار و دیده شدن فراهم کرده است. از مهم ترین ویژگی های اینستاگرام که بسیار پر طرفدار است استوری می باشد. این داستان های 24 ساعته به قدری جذاب هستند که امروزه بزرگ ترین پیج ها تمرکز بیشتری نسبت به پست های ثابت روی آن دارند. شبکه اجتماعی اینستاگرام به طور پیش فرض مجموعه ای از ابزار متنوع را برای ساخت استوری هایی خاص در اختیارتان قرار می دهد، اما باید بگوییم که بیش از 90 درصد کاربران نمی توانند با استفاده از این ابزار نیاز های خود را در این زمینه برطرف کنند. با این وجود توسعه دهندگان مختلفی ابزاری گوناگونی را در این زمینه معرفی کرده اند که یکی از بهترین آن ها محصول شرکت Realest Apps می باشد. Inspiry – Stories Editor for Instagram برنامه با قابلیت های خاص خود شرایطی را فراهم می سازد تا بتوانید تنها در چند دقیقه استوری هایی زیبا و بی نقص را ایجاد کنید. هر آن چیزی که برای ساخت یک استوری به آن نیاز دارید در اختیارتان قرار داده می شود و این شما هستید که باید تصمیم به استفاده از آن ها بگیرید.

ساخت استوری های اختصاصی اینستاگرام با Inspiry – Stories Editor for Instagram

هر نرم افزاری چندین دلیل برای محبوبیت در بین کاربران دارد؛ از اصلی ترین دلایل رشد Inspiry – Stories Editor for Instagram می توان به گزینه های متعدد ویرایشی موجود اشاره کرد. بر خلاف بسیاری از برنامه های مشابه که تنها کمک می کنند کلیپ هایی کوتاه ایجاد کرده و یا اینکه استوری های خود را تنها در قالب تصاویری استاتیک خلق کنید؛ در اپ فوق هر دو گزینه در اختیارتان قرار داده می شود. این بدان معنی است که ایجاد استوری های متحرک و یا استوری های استاتیک تنها به شما و سلیقه تان بستگی دارد.

مجموعه ای از قالب های خاص و جذاب

از دیگر نقاط قوت برنامه Inspiry – Stories Editor for Instagram که بسیار جالب توجه است تعداد قالب های آماده موجود در آن می باشد. این قالب های آماده اجازه می دهد که به راحتی استوری هایی متنوع ایجاد کرده و نظر دیگران را به سمت خود جلب کنید. تمامی قالب های آماده موجود در دیتابیس، در دسته بندی های متنوعی قرار داده می شوند که همین موضوع فرآیند جست و جو و یافتن قالب ها را متناسب با نیاز های تان بسیار آسان تر می کند. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم توانایی شخصی سازی بالای این قالب ها است. کاربران نرم افزار فوق می توانند این قالب ها را در سطوح بسیار بالایی شخصی سازی نمایند.

دسترسی به طیف عظیمی از انواع فونت ها

یکی از اصلی ترین فاکتور هایی که باعث می شود نظر کاربران به استوری های استاتیک یا همان تصاویر استوری شده جلب شود متن هایی است که بر روی آن ها می نویسید! ما برای ایجاد متن هایی زیبا باید از فونت هایی جذاب استفاده کنیم. خوشبختانه سازندگان برنامه Inspiry – Stories Editor for Instagram مجموعه ای از فونت های گوناگون را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.علاوه بر این باید اشاره کنیم که تمامی جزئیات این فونت ها قابل برنامه ریزی بوده و قادر به تغییرشان هستید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Inspiry – Stories Editor for Instagram اندروید :

  • ساخت استوری هایی فوق العاده زیبا و جذاب برای اینستاگرام
  • ایجاد استوری ها در دو حالت استاتیک و متحرک
  • دسترسی به مجموعه ای از قالب های آماده برای ساخت استوری
  • دسته بندی تمامی قالب های آماده در گروه های مختلف
  • سفارشی سازی قالب ها در سطوح بسیار بالا
  • مجموعه ای از انواع فونت های گوناگون
  • شخصی سازی انواع پارامتر های متن های نوشته شده روی استوری ها

اپلیکیشن Inspiry – Stories Editor for Instagram با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 54.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.4 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای این اپ هوشمند را به صورت رایگان از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 4.1

    • New social templates 🍆
    • Ability to adjust the sound of the videos you insert🎵
    • Text animations Swipe Up and Social 👍
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر  Perfect365 برای اندروید

نسخه جدید و آخر Perfect365 برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران