نسخه جدید و آخر WorkeMon برای اندروید

دسته بندی:

WorkeMon v1.0.33 Mod – بازی انقش محور دوست داشتنی ورکمون اندروید نسخه معمولی نسخه مود (Ruby و Coin نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

WorkeMon – ورکمون عنوان یک بازی سبک نقش آفرینی است که توسط استودیو بازی سازی QuickTurtle Co., Ltd برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. WorkeMon یکی از بازی های موفق این استودیو بازی سازی است که با بیش از ۱.۰۰۰.۰۰۰ دانلود مورد استقبال بسیاری از گیمر ها در سراسر جهان قرار گرفته و توانسته موفق عمل کند و بار دیگر توانایی های QuickTurtle Co., Ltd را در خلق اثری جذاب و هیجان انگیز به رخ بکشد. دنیایی را فرض کنید که در آن با افرادی که دنبال کار می گردند مثل پاکت مانستر ها در پوکمون رفتار شود. به جای آموزش دهنده پوکمون ها ، حالا شما صاحبان کسب‌ و‌ کار را دارید، یا به عبارتی فرزندان ییک پدر پولدار از دماغ فیل افتاده که برای کمپانی های خودشان دنبال ورکمون ها هستند. اگر بخواهیم ساده بگوییم، این بازی در حقیقت از سیستم گیم پلی پوکمون استفاده می کند و داستان دیگری را به نمایش می گذارد. داستان بازی ساده است. شما در نقش هفتمین فرزند یک پدر بسیار پولدار هستید. پدرتان یک کمپانی به شما می دهد که به عنوان کسب و کار خودتان آن را رشد دهید و برای آن ورکمون پیدا کنید. ورکمون ها همان افرادی هستند که می خواهند برای شما کار کنند و به شما طلا و تجربه بدهند که بتوانید لول آپ شوید. با یک پدر که فکر می کند بی عرضه هستید و دریایی از فرزندان که می خواهند سر به تن تان نباشد، باید به سختی روی ظرفیت کسب و کار تان کار کنید و آن را رشد دهید. سیستم ورکمن کاملاً از فرمول های پوکمون استفاده می کند. اساساً شما باید ورکمون ها را پیدا کنید و از طریق مبارزه ها، یا در این مورد مصاحبه ها، آنها را به دست بیاورید تا برای کمپانی شما کار کنند. با توجه به نحوه به دست آوردن ورکمن ها، می توانید به آنها آموزش دهید تا طلا و تجربه بیشتر تولید کنند. سیستم مصاحبه ها هم دقیقاً مشابه مبارزه ها در پوکمون است. اما در اینجا به جای اینکه ورکمن ها برای شما کاری انجام دهند، آواتار شما باید در مصاحبه ها شرکت کند و همه کار ها را انجام دهد.

معیار های معمول پوکمون در WorkeMon تغییر کرده است. معیار سلامت به معیار حقوق درخواستی و معیار جادو به معیار غرور ورکمون تبدیل شده است. حرکت های شما ارزش این دو معیار را کاهش می دهد و با توجه به زمانبندی مورد استفاده شما به دست آورد ورکمون ها آسان تر یا دشوار تر می شود. برای به دست آوردن ورکمون باید کاری کنید که برگه قرارداد را امضاء کنند. در ابتدا قرارداد ها ساده هستند اما هرچه بیشتر آواتار خود را لول آپ کنید قرارداد ها هم پیشرفته تر می شوند و نرخ موفقیت شان افزایش پیدا می کند و ورکمون های بیچاره سریع تر گول می خورند! نحوه مبارزه ها هم در پوکمون آزادانه بوده اما در اینجا تعداد حرکت های شما محدود به معیار انرژی آواتار تان است. در شروع تنها ۳ انرژی دارید و هر بار که حرکتی انجام می دهید یکی از آنها را مصرف می کنید. این شما را مجبور می کند استراتژی داشته باشید و فقط برای به دست آوردن ورکمون های با ارزش تلاش کنید. اگرچه شما می توانید در ادامه آواتار تان را در باشگاه تمرین دهید و لول آپ کنید تا انرژی بیشتر و فرصت های بیشتری برای ورکمون ها به دست بیاورید. معیار دیگری که باید به آن توجه کنید معیار قلب است که تمام حرکت های بازیکن محور یا توانایی ها این معیار را مصرف می کنند. این معیار با گذشت زمان مجدداً شارژ می شود و مانند معیار انرژی قابل تمرین دادن و لول آپ کردن است. اما باید بسیار مراقب این معیار باشید چون در این بازی زمان به سرعت سپری می شود و چرخش شبانه روز ۱۶ ثانیه به طول می انجامد. به محض به دست آوردن ورکمن ها وارد حالت مدیریت می شوید و باید خودتان را نشان دهید، ورکمن ها را مدیریت کنید، آنها را راضی نگه دارید تا در کمپانی شما بمانند، میز های جدید برای ورکمن های جدید خریداری کنید، سهم برادر و خواهر های خودتان را بخرید و بسیاری کار های سرگرم کننده دیگر که در طول بازی بیشتر با آنها آشنا خواهید شد. WorkeMon توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و اگر آماده هستید که یک تجربه سرگرم کننده را امتحان کنید، تیم اپلیکیشن برتر این بازی اعتیاد آور را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما قرار داده است. در انتهای همین مطلب می توانید این بازی را از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.0.33

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران