نسخه کامل و آخر 4K Wallpaper برای اندروید

دسته بندی:

4K Wallpapers – HD, Live Backgrounds, Auto Changer v1.0.6 – اپلیکیشن مجموعه تصاویر زمینه 4K و زنده اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 1.99 دلار

4K Wallpapers – HD, Live Backgrounds, Auto Changer عنوان یک اپلیکیشن مجموعه تصاویر زمینه 4K و زنده می باشد که توسط Wallgenic توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. شخصی سازی صفحه نمایش در دستگاه های هوشمند یک مبحث گسترده می باشد که حتی شرکت های تولید کننده اسمارت فون ها نیز توجه ویژه ای به آن دارند. کاربرانی که این گوشی های هوشمند را خریداری می کنند هر کدام سلیقه خاص خود را دارند و تلاش می کنند نرم افزار های مد نظر شان را نصب نموده و نهایت استفاده را از آن ها ببرند. همانند هر چیز دیگری اینترفیس نیز از این امر مستثنی نبوده و ما همواره در تلاشیم که یک رابط کاربری خاص داشته باشیم. ما برای داشتن یک صفحه نمایش کاملا شخصی سازی شده باید فاکتور های مختلفی را از پایه تغییر داده تا نتیجه نهایی مطلوب باشد! اصلی ترین گزینه ای که در شخصی سازی صفحه نمایش باید به آن توجه شود تصویر زمینه و یا همان والپیپر می باشد. نرم افزار های مختلفی در سیستم عامل اندروید اجازه می دهند که به والپیپر های مختلفی دسترسی داشته و گزینه ای متناسب با سلیقه تان انتخاب نمایید؛ که در میان آن ها اپ 4K Wallpapers – HD, Live Backgrounds, Auto Changer را می توان جزو یکی از بهترین ها دانست. این برنامه با داشتن یک دیتابیس بزرگ کمک می کند که بهترین تصویر زمینه را متناسب با خواسته های خود انتخاب نمایید. تمامی تصاویر موجود به دو گروه مختلف تقسیم می شوند، تصاویر استاتیک و تصاویر زنده! لایو والپیپر ها با زیبایی خاص خود جذابیت صفحه نمایش را دو چندان کرده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. یکی از مهم ترین ویژگی های موجود که ممکن است توجه شما را به خود جلب کند، توانایی تغییر خودکار والپیپر ها می باشد؛ به گونه ای که تنها کافی است یک مدت زمان خاص را تعیین کرده تا تصاویر متناسب با آن زمان تغییر نمایند. بر خلاف بسیاری از ابزار مشابه موجود در مارکت اندروید که تنها اجازه می دهند تصویر زمینه صفحه نمایش اصلی را تغییر دهید؛ این برنامه کمک خواهد کرد که یک والپیپر نیز برای لاک اسکرین انتخاب کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه 4K Wallpapers – HD, Live Backgrounds, Auto Changer اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای بی پایان از تصاویر زمینه مختلف
  • دسته بندی تمامی تصاویر در گروه های خاص خود
  • چند صد لایو والپیپر زیبا برای افزایش جذابیت صفحه نمایش
  • گزینه ای برای جست و جو و یافتن والپیپر های دلخواه تان
  • گزینه ای برای تعویض خودکار والپیپر ها در بازه های زمانی مختلف
  • انتخاب یک تصویر برای صفحه نمایش اصلی و یک تصویر دیگر برای لاک اسکرین
  • علامت گذاری والپیپر های مورد علاقه تان برای دسترسی هر چه سریع تر به آن ها
  • مشاهده تمامی تصاویر زمینه پر طرفدار از دید کاربران

اپلیکیشن 4K Wallpapers – HD, Live Backgrounds, Auto Changer با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود در زمینه دسترسی به مجموعه تصاویر زمینه با کیفیت توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 1.99 دلاری توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وب سایت محبوب اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.0.6

    • Fixed bugs and performance improve.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران