جدیدترین نسخه Ramp Car Jumping

دسته بندی:

Ramp Car Jumping v2.2.5 Mod – بازی آرکید و جذاب “پرش ماشین ها از روی سکو” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت آنلاک بودن تمام ماشین ها و مراحل) تست شده با اجرای آفلاین

Ramp Car Jumping – پرش ماشین ها از روی سکو یک بازی دیگر از استودیوی خوش نام BoomBit Games بریتانیایی می باشد که قبلاً با ساخت و عرضه بازی هایی مثل Tanks A Lot ، Idle Coffee Corp ، Car Driving School Simulator ، Dancing Ball ، Build a Bridge ، Tower Dash و همچنین سری بازی های محبوب Tiny Gladiators به شهرت زیادی رسید. این بار نیز قصد داریم تا در این مطلب از وب سایت اپلیکیشن برتر، برای اولین بار در ایران اقدام به معرفی و انتشار یک بازی دیگر از استودیوی BoomBit Games کنیم که شما آن را درخواست کرده بودید. بازی مورد نظر ما یعنی Ramp Car Jumping یک عنوان کاملاً آرکید و تفننی است که در آن خبری از خط داستانی، مراحل ماجراجویانه یا رقابت های مختلف نیست. در این بازی که روند آن تک نفره است، شما هیچ رقیبی جز خودتان ندارید! در این بازی اگر هدف خاصی داشته باشید آن باید ثبت رکوردهای بهتر و شکستن رکورد قبلی خودتان باشد. ماهیت بازی Ramp Car Jumping خیلی ساده و در عین حال به شدت سرگرم کننده است. در این بازی شما باید ماشین های مختلف از ماشین های کلاسیک گرفته تا ماشین های شاسی بلند، ماشین های سوپر اسپرت و مسابقه ای، ماشین های رالی و … را در این بازی خریداری کرده و با هر کدام که دوست داشتید بازی را انجام دهید. برای خرید این ماشین ها نیاز به پول و سکه دارید که می توانید آن ها را با انجام بازی و ثبت رکوردهای خوب به دست بیاورید. در واقع بهتر است بگوئیم در هر بار اجرای بازی فاکتورهایی برای کسب امتیاز و پول بیشتر وجود دارد که مقدار جمع آوری آن ها بستگی به عملکرد شما دارد.

در بازی Ramp Car Jumping کار شما این است که ماشین های خریداری شده خود را از روی سکوهای بلند و دلهره آور پرتاب کنید و صحنه های جالب و مهیجی ایجاد کنید! هرچه مصافت بیشتری روی هوا پرواز کنید امتیاز بشتری نیز دریافت می کنید. عوامل دیگری نیز مثل فرود صحیح روی زمین وجود دارند که می توانند در امتیازدهی نهایی مؤثر باشند. اینکه چطور و کجا گاز بدهید یا چه زمانی دست از گاز دادن بردارید می تواند اهمیت زیادی داشته باشد. هر خودرو دو بخش قابل ارتقاء دارد که یکی موتور آن و دیگری بخش بوستر می باشد. هر دوی این بخش ها تا سطح 150 قابل ارتقاء هستند. با ارتقاء موتور ماشین ها می توانید توان آن ها را افزایش دهید و با ارتقاء بوستر نیز می توانید توربوی نصب شده روی اگزوز را تقویت کنید و مثل یک جت ماشین خود را در هوا حرکت دهید! Ramp Car Jumping از نظر گیم پلی بسیار ساده و به اصطلاح شسته رفته است! برای انجام بازی فقط به یک انگشت نیاز دارید. کار شما فقط گاز دادن به موقع در ابتدای مسیر و استفاده از بوستر در حین پرواز در آسمان می باشد. اما بخش دلپذیرتر بازی، بخش گرافیکی آن است که به واقع بسیار عالی طراحی شده است. تخریب پذیری هایی که در این بازی به کار برده شده اند بسیار تحسین برانگیز هستند. شما با برخورد با اشیاء مختلف در جاده می توانید آن ها را تخریب کنید و هرچه حجم تخریب های شما بیشتر باشد امتیاز بیشتری نیز دریافت می کنید. جزئیات گرافیکی عالی و طراحی های سه بعدی نیز باعث شده اند تا در مجموع Ramp Car Jumping جذابیت خیلی خوبی در این بخش داشته باشد. اپلیکیشن برتر با آماده سازی Ramp Car Jumping در دو نسخه معمولی و مود شده، شما را به دانلود آخرین نسخه آن دعوت می نماید.



  • تغییرات نسخه 2.2.5

    • Improvements and bug fixes.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران