دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Ice Scream 6

دسته بندی:

Ice Scream 6 Friends: Charlie v1.2.0 Mod – بازی ماجراجویانه و هیجان انگیز “جیغ یخی 6” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Ice Scream 6 Friends: Charlie – جیغ یخی 6 ششمین قسمت از سری بازی های Ice Scream از استودیوی اسپانیایی Keplerians Horror Games است که بعد از موفقیت خوب پنج قسمت قبلی یعنی Ice Scream 5 , Ice Scream 4 , Ice Scream 3 , Ice Scream 2 , Ice Scream 1 ساخته و در ادامه داستان قسمت های قبلی طراحی شده است. مفتخریم که اعلام کنیم تمام 5 قسمت قبلی در مطالب دیگری از سایت اپلیکیشن برتر خدمت حضورتان معرفی شده بودند. برای دانلود هرکدام از آن ها می توانید روی نامشان کلیک کنید تا به صفحه مربوط به هر بازی هدایت شوید. در این مطلب قصد داریم تا به عنوان اولین وب سایت اندرویدی ایران و به محض انتشار نسخه نهایی و کامل قسمت ششم، آن را تهیه، بررسی و خدمت شما عزیزان مغرفی کنیم. اپلیکیشن برتر مفتخرانه اعلام می کند که در کنار نسخه اصلی گوگل پلی، یک نسخه مود شده انحصاری از این بازی هم برای شما عزیزان تدارک دیده است. قسمت ششم از سری بازی های جیغ یخی که با عنوان Ice Scream 6 Friends: Charlie منتشر شده، داستان ناتمام اتفاقات این فرانچایز را بازگو می کند. در قسمت پنجم دو شخصیت اصلی بازی یعنی J و Mike موفق شدند تا با کمک یکدیگر از محلی که در آن زندانی بودند یعنی اتاق Engine Room فرار کنند. اما هنوز دو نفر از دوستان آن ها در این کارخانه زندانی هستند. یکی از آن ها شخصیت اصلی این قسمت است که چارلی (Charlie) نام دارد.

در بازی Ice Scream 6 Friends: Charlie چارلی و یک نفر دیگر از دوستان شما در قسمت آشپزخانه این کارخانه گرفتار شده اند. شخصیت J با راهنمایی کردن به شخصیت اصلی این قسمت یعنی چارلی به او کمک می کند تا از شرایط سخت و خطرناکی که در آن گیر افتاده فرار کرده و همچنین بتواند دوست دیگرشان را نیز آزاد کند. با اینکه ماهیت اصلی و بخش مهم قسمت ششم در رابطه با شخصیت چارلی است، اما قابلیت جدید بازی که امکان سوئیچ کردن بین شخصیت ها را فراهم کرده باعث شده تا شما بتوانید در زمان های خاص شخصیت بازی را از Charlie به J تغییر داده و مأموریت های گوناگونی انجام دهید. وظیفه اصلی شما در طول بازی نجات دوستتان است که به نظر می رسد در جایی از آشپزحانه بزرگ این کارخانه زندانی شده است. از طرف دیگر، شما می توانید با شخصیت J به دیگر بخش های کارخانه بروید و حقایق جالب و پنهان مختلفی را از شخصیت منفی یعنی Rod کشف کنید. یکی از جذاب ترین حقایق مخفی این بازی ارتباط داشتن شخصیت Rod با شخصیت Evil Nun که شخصیت منفی و ترسناک یکی دیگر از مجموعه بازی های استودیوی Keplerians Horror Games است خواهد بود. روند کلی بازی، جزئیات گرافیکی و سبک گیم پلی Ice Scream 6 Friends: Charlie همانند قسمت های قبلی است. اما در این قسمت آیتم های جدیدی به بازی اضافه شده اند که احتمالاً دشمن جدید (سرآشپز) یکی از قابل توجه ترین های آن است. اگر شما هم از دوست داران این سری از بازی ها هستید و قسمت های قبلی را تجربه کرده اید، می توانید با دانلود و نصب قسمت ششم، ماجراجویی های Mike و دوستانش را ادامه دهید. برای دانلود آخرین نسخه بازی می توانید به بخش دانلودباکس اپلیکیشن برتر رفته و اقدام به دریافت بازی کنید.

ویژگی های نسخه مود:

  1. حذف تبلیغات
  2. امکان آنلاک کردن Hints و دریافت جوایز بدون نیاز به دیدن تبلیغات ویدئویی
  3. تله های بی نهایت
  4. دشمنان حمله نمی کنند



  • تغییرات نسخه 1.2.0

    • In this new update of Ice Scream 6 we bring you new content such as puzzles and cutscenes where you will discover the secrets about the end of Joseph Sullivan through flashbacks.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران