دانلود جدیدترین نسخه Hot Wheels

دسته بندی:

Hot Wheels Unlimited v2021.2.0 Mod – بازی چرخ های داغ بی حد و حصر اندروید نسخه معمولی نسخه مود (باز بودن همه وسایل نقلیه و مسیرها) تست شده با اجرای آفلاین

Hot Wheels Unlimited – چرخ های داغ بی حد و حصر عنوان یک بازی در ژانر مسابقه ای است که توسط استودیو بازی سازی Budge Studios برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Budge Studios خالق آثار بی نظیر دیگری هم هست و با میلیون ها دانلود و ده ها بازی در مارکت اندروید کارنامه قابل قبولی از خود ارائه کرده است. Hot Wheels Unlimited یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است و جدید ترین بازی از مجموعه بازی های محبوب و پرطرفدار Hot Wheels می باشد. اگر به بازی های مسابقه ای علاقه دارید و خوره بازی های ماشین سواری هستید، امکان ندارد عاشق Hot Wheels Unlimited نشوید. گیم پلی این بازی دارای المان های اکشن است و تجربه ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد که مشابه آن را در هیچ بازی دیگری ندیده باشید. اگر با بازی Crash Team Racing آشنا باشید تقریباً می دانید در این بازی چه چیزی نصیب تان می شود. Hot Wheels Unlimited از جهاتی با Crash Team Racing شباهت دارد اما همانطور که پیش تر هم گفتیم یک بازی با استایل خاص خودش است. در بازی Hot Wheels Unlimited می توانید نهایت لذت و هیجان ماشین سواری را تجربه کنید. با شروع بازی هدایت ماشین های کوچک جنگی را در اختیار می گیرید و وارد مسیر های متفاوت و محیط های مختلف می شوید و با دیگر ماشین های کوچک جنگی به رقابت می پردازید. ماشین های جنگی Hot Wheels Unlimited دارای کاراکتر خاص خودشان هستند و این ماشین های منحصر به فرد در هیچ بازی دیگری وجود ندارند و به نظر می رسد توسعه دهندگان توانسته اند مثل بازی های موفق قبلی این مجموعه، یک بازی موفق و درست و حسابی دیگر را از آب بیرون بیاورند. تریلر بازی تقریباً بخشی از گیم پلی را نشان می دهد اما مانند همه تریلر ها گویای کل مطلب نیست. به محض اینکه وارد بازی شوید دیگر نمی خواهید از بازی خارج شوید و به زودی متوجه می شوید محتوای این بازی همه آن چیزی است که می خواستید و البته بیشتر.

علاوه بر اینکه مسیر های مشخصی در بازی Hot Wheels Unlimited برای مسابقه وجود دارد، این امکان هم در اختیار شما قرار داده شده است که بتوانید مسیر های مسابقه خودتان را هم طراحی کنید. این باعث می شود عمق محتوایی بازی افزایش پیدا کند و ارزش تکرارپذیری بازی نامحدود شود. هرچند برای ساخت ماشین های شخصی این امکان در اختیار شما قرار داده نشده است، در عین حال باید گفت همین تعداد ماشینی که در اختیار تان است می تواند تنوع خوبی را به وجود بیاورد. با پیروزی در هر مسابقه می توانید پول به دست بیاورید و در ادامه از همین پول ها برای آنلاک کردن ویژگی های مختلف و همچنین ماشین های جدید استفاده کنید. روی هم رفته باید گفت گیم پلی بازی Hot Wheels Unlimited بسیار رضایتبخش است و بدون شک می تواند این بازی را به بازی شماره یک شما برای پر کردن اوقات فراغت تبدیل کند. چالش های بساری در بازی وجود دارد که از مسیر های پر و پیچ و خم گرفته تا تونل های چرخشی و جهشی هیجان غیر قابل توصیفی را عرضه می دارند. فیزیک بازی بدون نقص کار می کند و گیم پلی بازی بسیار روان است. کنترل ها ساده هستند و تمام مکانیزم های گیم پلی به راحتی از طریق دکمه های لمسی قابل اجرا هستند و قطعاً چیزی نیستند که نتوانید از عهده اش بر بیاید. از بعد بصری، فضای گرافیک بازی عالی است و جهان بازی طراحی زیبایی با استایل سورئال دارد. از بعد شنیداری، صداگذاری ها عالی هستند و از موسیقی متن جذاب بازی گرفته تا صدای موتور ماشین و دریفت ها، همه چیز اتمسفر فوق العاده ای را برای این بازی خلق می کنند. Hot Wheels Unlimited توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و با بیش از 1.000.000 دانلود مورد استقبال گیمر ها از سراسر جهان قرار بگیرد. علی رغم اینکه Hot Wheels Unlimited یک بازی فریمیوم است از سیستم مایکروترنزیشن هم استفاده می کند و برخی از آیتم ها و مسیر های مسابقه ای آن تنها با استفاده از پرداخت پول واقعی در دسترس هستند. با این وجود، تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی این بازی را به همراه نسخه مود شده و بدون محدودیتش در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا بتوانید بدون نگرانی فقط از بازی کردن تان لذت ببرید. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.budgestudios.googleplay.HotWheelsUnlimited را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 2021.2.0

    • We’ve made a few tune-ups so that your rides can be smoother than ever!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران