دانلود نسخه جدید Phone Booster Pro

دسته بندی:

Phone Booster – Force Stop, Speed Booster v128.10.24 – اپلیکیشن افزایش سرعت و بهبود عملکرد اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.49 دلار تقدیم شما عزیزان

دستگاه های اندرویدی نیز همانند هر دیوایس هوشمند دیگری دچار مشکلاتی می شوند؛ این مشکلات می تواند ناشی از کمبود های سخت افزاری بوده و یا اینکه ناشی از کمبود های نرم افزاری باشد. یکی از مهم ترین نکاتی که کاربران به آن توجه نمی کنند گسترده شدن فایل های اضافی در حافظه است که به مرور زمان اتفاق می افتد. این گستردگی و پراکندگی فایل ها مشکلاتی را به طور جدی به وجود خواهد آورد که از مهم ترین آن ها می توان به کندی در اجرای دستورات، فعال ماندن برنامه ها در پس زمینه و … اشاره کرد. به همین دلیل ابزار های خاصی بدین منظور در مارکت اندرویدی قرار گرفته است. Phone Booster – Force Stop, Speed Booster عنوان یک اپلیکیشن افزایش سرعت و بهبود عملکرد اندروید می باشد که توسط booster & battery saver apps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با بهره مندی از امکانات متنوع و فراهم سازی دسترسی شما به گزینه های گوناگون اجازه می دهد تا بوانید سخت افزار های مهمی را نظیر سی پی یو بهینه سازی کرده و بار دیگر شاهد افزایش سرعت آن باشید. حالت تقویت کننده رم تمامی برنامه های در حال اجرا را متوقف ساخته و شرایطی را فراهم می سازد تا مهم ترین استارت اپ ها شروع به کار کنند. بهره مندی از اپ فوق نه تنها موجب از بین رفتن هر گونه تاخیر می شود بلکه کمک خواهد کرد تا به میزان قابل توجهی در مصرف باتری نیز صرفه جویی کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Phone Booster – Force Stop, Speed Booster اندروید :

  • افزایش سرعت اسمارت فون با بهینه سازی سی پی یو
  • متوقف سازی تمامی برنامه های در حال اجرا برای آزاد سازی حافظه رم
  • خنک کننده سی پی یو و جلوگیری از افزایش دما
  • صرفه جویی در مصرف باتری و افزایش عمر آن
  • اجرای بازی ها و یا دستورات مختلف بدون هیچ گونه تاخیری
  • افزایش دهنده سرعت شارژ دستگاه!

اپلیکیشن Phone Booster – Force Stop, Speed Booster با بهره مندی از مجموعه امکانات و قابلیت های متنوع خود توانسته است با قیمت 1.49 دلاری خود امتیاز 4.1 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده است.

Phone Booster Pro




  • تغییرات نسخه 128.10.24

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه ــ بهینه ساز ONE BOOSTER

دانلود آخرین نسخه ــ بهینه ساز ONE BOOSTER

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران