دانلود نسخه جدید Idle Magic School برای موبایل

دسته بندی:

Idle Magic School Mod – بازی شبیه سازی مدرسه رویایی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Idle Magic School نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Longames برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Longames یک استودیو بازی سازی حرفه ای و کاربلد در مارکت اندروید است که پیش از این بازی هم تجربه ساخت بازی های موفقی مثل Idle Animal City و Idle Shopping Mall را در کارنامه بازی سازی اش داشته است. Idle Magic School هم یکی دیگر از بازی های موفق این استودیو بازی سازی است که توانسته با یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، تجربه منحصر به فرد و شگفت انگیزی را در جهانی پر از جادو و جادوگری برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. این بازی که اساساً یک بازی مدیریتی و سرمایه داری آیدل است، شما را به دنیای شگفت انگیز سحر و جادو می برد. جایی که شما باید مدرسه جادوگری خودتان را در میان جنگل های سحر آمیز بسازید و آن را مدیریت کنید و رشد و توسعه دهید تا به بزرگترین و بهترین مدرسه جادوگری در تمام جهان تبدیل شود. به این ترتیب، دانش آموزانی که علاقه دارند سحر و جادو یاد بگیرند به مدرسه جادوگری شما می آیند و با پرداخت شهریه در کلاس ها و دوره های آموزشی شرکت می کنند و شما را به یکی از پولدار ترین و سرمایه دار ترین مدیران مدرسه جادوگری جهان تبدیل می کنند. گفتنی است، Idle Magic School از لحاظ طراحی هنری و گیم پلی شباهت های بسیار زیادی با بازی محبوب و پرطرفدار Idle Wizard School دارد. بنابراین، اگر از آن بازی خوشتان آمده است، مطمئناً از Idle Magic School هم خوشتان خواهد آمد!

در Idle Magic School همه چیز در مورد ارتقاء هاست. به عنوان مدیر مدرسه جادوگری، شما وظیفه دارید همیشه کلاس ها و دوره های آموزشی تان را ارتقاء دهید تا دانش آموزان بتوانند از بهترین امکانات و جدید ترین و نوین ترین روش های آموزشی جادوگری بهره ببرند. در ابتدا دانش آموزان زیادی به مدرسه جادوگری شما نمی آیند. چراکه سرعت تدریس بسیار پایین است و اساتید زیادی در مدرسه فعالیت نمی کنند. شما می تواند با ارتقاء‌ بخش پذیرش مدرسه، سرعت ثبت نام دانش آموزان را افزایش دهید و دانش آموزان بیشتری را ثبت نام کنید تا بتوانید کمی درآمد مدرسه را افزایش دهید. سپس می توانید از این درآمد ها برای استخدام اساتید بیشتر استفاده کنید تا سرعت تدریس بالا برود. همچنین،‌ شما باید حواس تان به دانش آموزان هم باشد. هرچه دانش آموزان در مدرسه بیشتر شوند نیاز های آنها هم بیشتر می شود. مثلاً شما باید کلاس ها را ارتقاء‌ دهید و تعداد میز و صندلی ها را افزایش دهید تا دانش آموزان جایی برای نشستن در کلاس داشته باشند و پشت درب کلاس ها معطل نشوند. علاوه بر این، دانش آموزان به محلی برای ماندن در مدرسه هم احتیاج دارند. شما باید خوابگاه دانش آموزان را ارتقاء دهید و تعداد تخت خواب های آنها را افزایش دهید تا دانش آموزان بتوانند زمانی که تدریس تمام می شود در خوابگاه به استراحت بپردازند. به همین شکل، شما باید سعی کنید پول هایی که به دست می آورید را با استراتژی های مناسب رشد به بخش های مختلف مدرسه اختصاص دهید و سعی کنید یک مدرسه جادوگری سطح بالا برای دانش آموزان بسازید. Idle Magic School توانسته با بیش از 500.000 دانلود امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را به صورت تست شده و کاملاً‌ رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی، طلا خرج کنید می بینید بجای کم شدن زیاد می شود.



  • تغییرات نسخه 1.3.3

    • 1. The 3rd school map is opening: Winter Land
    • 2. New functions: Mana Gem
    • 3. Reworked the adventure scene (Part of the progress was reset)
    • 4. Fixed the abnormal issues of coverage update in version 1.3.2
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران