دانلود آخرین نسخه ــ ویرایش موزیک Moises

دسته بندی:

Moises: AI Music Editor Vocal/Instrument Remover v1.6.3 – اپلیکیشن جدا سازی ملودی از موزیک مخصوص اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 38.99 دلار برای اولین بار در ایران

Moises: AI Music Editor Vocal/Instrument Remover عنوان یک اپلیکیشن جدا کردن ملودی از موزیک می باشد که توسط Moises Systems توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. هوش مصنوعی کلمه ای است که امروزه ممکن است آن را بار ها و بار ها در طول یک روز بشنویم. این فناوری به توسعه دهندگان استارت اپ ها کمک می کند که خلاقیت خود را به حداکثر ممکن افزایش داده و نرم افزار های خارق العاده ای را ایجاد کنند. اگر نگاهی به مارکت اندروید داشته باشید خواهید دید که تعداد توسعه دهندگانی که از این قابلیت استفاده می کنند بسیار افزایش یافته و در عین حال این آمار روز به روز در حال افزایش است. ما رد پای هوش مصنوعی را می توانیم در اپ هایی با کاربرد هایی مختلف ببینیم؛ کاربرد هایی که در بسیاری از موارد هیچ گونه ارتباطی با یکدیگر ندارند! این ویژگی منحصر به فرد حتی می تواند یک راه حل مناسب برای تمرین خوانندگی باشد! یکی از اصلی ترین راه های پیشرفت در خوانندگی تمرین مداوم و مستمر است. داشتن ابزار مناسب در این زمینه کمک می کند که توانایی تان را افزایش داده و روز به روز حرفه ای تر شوید. دقیق همین جا است که بار دیگر باید به هوش مصنوعی اشاره کنیم. این بار هوش مصنوعی به کمک علاقه مندان به خوانندگی آمده و شرایطی را فراهم ساخته است که خود را در جنبه های مختلف محک بزنید. ما در نرم افزار Moises: AI Music Editor Vocal/Instrument Remover شاهد مجموعه ای از ابزار حرفه ای و تخصصی هستیم؛ ابزاری که اجازه خواهد داد به کمک هوش مصنوعی و بدون نیاز دانستن هیچ گونه دانش خاصی ملودی را از موزیک ها جدا کرده و با حذف صدای خواننده از موزیک تمرینی موثر را تجربه نمایید. همان طور که اشاره کردیم اصلی ترین قابلیت این استارت اپ توانایی فوق العاده اش در جدا کردن صدای خواننده از آهنگ ها می باشد به گونه ای که در نتیجه نهایی هیچ گونه نشانه ای از صدای خواننده نبوده و به یک فایل خام برای ادامه تمرینات خوانندگی تان دسترسی خواهید داشت. این سیستم پیشرفته قادر است که انواع ساز ها را تشخیص داده و آکورد های اختصاصی آن ها را کمتر از یک دقیقه از موزیک ها استخراج نماید! شاید تعجب آور باشد؛ اما درست شنیدید! ساز های درام، گیتار و پیانو تحت پشتیبانی برنامه فوق بوده و آکورد ها پس از انتخاب موزیک با نهایت دقت نمایش داده می شوند. Moises برای جداسازی صدای خواننده از موزیک ها نه تنها از فایل های صوتی، بلکه از فایل های ویدئویی نیز پشتیبانی می کند به گونه ای که تنها کافی است موزیک ویدئو دلخواه تان را انتخاب و شاهد استخراج ملودی آن باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Moises: AI Music Editor Vocal/Instrument Remover اندروید :

  • استخراج ملودی و حذف صدای خواننده از موزیک ها با یک اشاره
  • جدا کردن اینسترومنت ها از انواع فایل های صوتی و ویدئویی
  • پشتیبانی از فایل های صوتی و ویدئویی گوناگون
  • ایجاد تغییرات در سرعت پخش آهنگ ها متناسب با نیاز های تان
  • مترونوم هوشمند
  • هوش مصنوعی فوق العاده برای تشخیص آکورد ساز های موجود در هر موزیک
  • دسترسی به مجموعه ای از تنظیمات خاص و پیشرفته

اپلیکیشن Moises: AI Music Editor Vocal/Instrument Remover با بهره مندی از قابلیت هایی خاص و فوق العاده جذاب برای علاقه مندان به خوانندگی در سبک های مختلف توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 38.99 دلار در گوگل پلی منتشر و امتیاز 4.7 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت بزرگ اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.6.3

    • - Automatic download: Enable this feature and have your tracks downloaded automatically after processing
    • - Count-in synchronized with PAN and Metronome volume
    • - Reset button on PAN: If you change the PAN, you can reset it
    • - Various improvements and bug fixes
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید و آخر Walk Band

دانلود نسخه جدید و آخر Walk Band

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران