نسخه آخر و کامل Dead Zed برای موبایل

دسته بندی:

Dead Zed v1.3.4 Mod – بازی اکشن و هیجان انگیز “مردگان زامبی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Dead Zed – مردگان زامبی عنوانی اکشن و سرتاسر هیجان از استودیوی معروف Not Doppler کشور استرالیا، سازنده بازی های محبوبی همچون Crash of Cars ، Renegade Racing و یا سری بازی های Earn to Die می باشد که به صورت رایگان در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته است. اپلیکیشن برتر نیز به درخواست شما عزیزان آخرین آپدیت رسمی این بازی را به همراه نسخه مود شده آن برای دانلود به صورت تست شده به منظور دانلود فراهم آورده است. بازی Dead Zed مثل اغلب بازی های استودیوی Not Doppler با محوریت خشونت و تلاش انسان برای بقا در دنیای زامبی ها ساخته شده است. در این بازی شما در نقش یک بازمانده از معدود انسان هایی هستید که در دنیایی پسا آخرالزمانی حضور دارد. در این دنیا که حالا تمام و کمال به دست زامبی ها افتاده است، شما باید برای بقای خود تلاش کنید. کلیت بازی با همین مضمون دنبال می شود و وظیفه شما در طول مراحل بازی این است که از پایگاه کوچک خود در مقابل یورش و هجوم زامبی ها دفاع کنید. برای این کار باید در هر مرحله روی یک بلندی می ایستید و از راه دور باید با کمک سلاح های گرم مختلف به سمت زامبی های در حال حرکت به قلمرو شما شلیک کنید. این کار در ابتدا آسان به نظر می رسد اما به محض اینکه چند مرحله را بگذرانید و وارد بخش های اصلی بازی شوید، چالشی کم نظیر در انتظار شما خواهد بود. این چالش در مراحل بالاتر آنقدر نفس گیر و هیجان انگیز می شود که کار شما را برای پیروزی در مقابل این حملات سخت می کند.

در بازی Dead Zed هزاران زامبی وجود دارند و در هر مرحله صدها زامبی به شکل گروهی به سمت شما حمله ور خواهند شد. در این حالت سرعت عمل و دقت شما ارزیابی می شود. باید در سریع ترین زمان ممکن با هدف گیری های دقیق به زامبی ها شلیک کنید و قبل از اینکه بیش از حد به مرز شما نزدیک شوند آن ها را از پای در بیاورید. برای اینکه آن ها را با یک شلیک نابود کنید باید روی سر آن ها هدف بگیرید که البته کار سخت و دشواری خواهد بود. در طول بازی Dead Zed می توانید با کسب امتیاز و پول اقدام به خرید سلاح های بهتر کنید. چندین سلاح در کلاس بندی های مختلف در این بازی وجود دارند که حقیقتاً باید گفت به بهترین شکل ممکن طراحی و شبیه سازی شده اند. برای مثال شبیه سازی لگد تفنگ ها به خوبی انجام شده است و هدف گیری شما را بعد از هر شلیک سخت تر می کند. Dead Zed از نظر گرافیکی نیز در سطح قابل قبولی طراحی شده است. حرکات روان و گیم پلی خوب در نظر گرفته شده برای این بازی آن را به یک عنوان سرگرم کننده، واقع گرایانه و صد البته چالش برانگیز تبدیل کرده است. بازی Dead Zed چند سال پیش منتشر شد اما نسخه پیش روی شما نسخه جدید و کاملاً بازسازی شده آن است که تا به امروز بیشتر از 1 میلیون بار در گوگل پلی دانلود داشته و امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کرده است. اگر از علاقه مندان به این سبک بازی ها هستید و می خواهید یک چالش متفاوت و دشوار را تجربه کنید بازی Dead Zed را از دست ندهید و همین حالا نسخه معمولی یا مود شده آن را به صورت تست شده از اپلیکیشن برتر دانلود نمایید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.notdoppler.deadzed را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.3.4

    • تغییراتی در دسترس نیست
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران