نسخه کامل و آخر Amazing Crime Strange Stickman - Rope Vice Vegas برای اندروید

دسته بندی:

Amazing Crime Strange Stickman Rope Vice Vegas Mod – بازی جنایات حیرت انگیز استیکمن اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Amazing Crime Strange Stickman Rope Vice Vegas نام یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی HGames – ArtWorks برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی HGames-ArtWorks پیش از این بازی هم تجربه ساخت بازی های خوب دیگری مثل Black Hole Hero را در مارکت اندروید داشته است و کارنامه بازی سازی خوبی دارد. Amazing Crime Strange Stickman Rope Vice Vegas هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی هیجان انگیز و اکشن، تجربه منحصر به فردی را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. این بازی با بیش از 5.000.000 دانلود یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی های این استودیو بازی سازی است و بی شک به بازی محبوب و مورد علاقه شما هم تبدیل خواهد شد. اگر شما مرد عنکبوتی را دوست دارید و از بازی های استیکمنی لذت می برید Amazing Crime Strange Stickman Rope Vice Vegas بهترین انتخاب برای شماست. این بازی اساساً یک اف پی اس اکشن و جهان باز است که شما را در نقش یک گانگستر قرار می دهد و از شما می خواهد بر شهر مسلط شوید. شما می توانید آزادانه در مپ های مختلف و گسترده بازی خیابان به خیابان بگردید و در طول راه با گانگسترها مقابله کنید و انواع و اقسام کار های خلاف و همه نوع قانون شکنی ای انجام دهید تا شهر را تحت تسلط خودتان در بیاورید!

Amazing Crime Strange Stickman Rope Vice Vegas یک بازی اکشن هاردکور است اما مکانیزم های گیم پلی بسیار ساده ای دارد. شما می توانید پس از چند دقیقه به تمام مکانیزم های گیم پلی بازی مسلط شوید و به راحتی کنترل کاراکتر تان را به عهده بگیرید. همچنین امکان موتور سواری، اتومبیل رانی، راندن تانک، خلبانی با هلیکوپتر، قایق سواری، و… هم در این بازی برای شما فراهم شده است. کنترل های بازی دشوار نیستند، اما برای استفاده از سلاح باید دقیق باشید و قلق نحوه تیراندازی با سلاح های مختلف را به دست بیاورید. شما می توانید سلاح ها، وسایل نقلیه، و وسایل پروازی را به سادگی بدزدید و یا آنها را خریداری کنید. اما به تمام این ابزار ها احتیاج دارید تا بتوانید گروه های گانگستری از کشور هایی مثل روسیه، مکزیک، ژاپن و غیره را شکست دهید. ماموریت های مختلفی در محله چینی ها، قلمرو های گروه های گانگستری، یا خیابان های معمولی در انتظار شماست و شما باید بتوانید این ماموریت ها را انجام دهید تا بتوانید بر شهر مسلط شوید. روی هم رفته باید گفت، ویژگی های جالب گیم پلی و فضای گرافیکی و موسیقی متن های عالی بازی باعث شده است تا این بازی به یک بازی ایده آل برای سرگرم شدن و پر کردن اوقات فراغت تبدیل شود و ما قطعاً پیشنهادش می کنیم. Amazing Crime Strange Stickman Rope Vice Vegas توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.2.8

    • New wormhole ability
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران