دانلود ــ نقش آفرینی Missile RPG

دسته بندی:

Missile Dude RPG: Tap Tap Missile v96 Mod – بازی نقش محور جالب رفیق موشکی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Missile Dude RPG: Tap Tap Missile – رفیق موشکی عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های نقش آفرینی است که توسط استودیو بازی سازی Dude Soft برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. از لحاظ گیم پلی Missile Dude RPG: Tap Tap Missile به صورت مرحله‌ ای است و از المان های کلیکر استفاده می کند. در این بازی شما باید تیم تفنگداران خود را بسازید و به کمک آنها به جنگ موجودات شیطانی بروید. همانطور که احتمالاً حدث زده اید، برای از بین بردن موجودات شیطانی باید از موشک استفاده کنید. در هر مرحله دسته های عظیم موجودات شیطانی در آرایش های مختلف به سمت بیس تان حمله می کنند و سعی می کنند آن را تصرف کنند اما شما باید با شلیک های پیاپی موشک ها آنها را نابود کنید و نگذارید به بیس تان نزدیک شوند. مطابق معمول بازی ‌های کلیکر، مکانیزم بازی بسیار ساده است و برای شلیک کردن موشک تنها کافی است روی صفحه نمایش دستگاه تان ضربه بزنید. با نابود کردن موجودات شیطانی پاداشی دریافت می کنید که “مینرال” نامیده می شود. در ادامه می توانید از این مینرال ها برای ارتقاء موشک ها و استخدام تیم تفنگداران خود استفاده کنید. تیم تفنگداران نیز قابلیت ارتقاء دارند و با ارتقاء دادن آنها می توانید سرعت پیشرفت و شانس موفقیت تان در بازی را افزایش دهید. علاوه بر این، با پیشروی در مراحل بازی می توانید آیتم های مختلف را آنلاک کنید و از آنها برای افزایش قدرت و توان موشک های خود و تیر های تفنگ داران استفاده کنید.

روند بازی Missile Dude RPG: Tap Tap Missile در ابتدا کند پیش می ‌رود و باید آرام آرام مراحل بازی را پشت سر بگذارید اما بعد از گذر از چند مرحله روند بازی سرعت می گیرد و چالش های جدیدی معرفی می شوند. در این بازی چند دنیا وجود دارد و در انتهای هر چند مرحله با یک رئیس قدرتمند مواجه می شوید که در صورت پیروزی در مقابل رئیس، می توانید وارد دنیای جدیدی شوید. روی هم رفته، این بازی دارای مراحل فوق العاده و متنوعی است و می تواند برای ساعت‌ های متوالی سرگرم تان کند. کنترل ها بسیار ساده هستند و تمام عملکرد های بازی به راحتی از طریق ضربه زدن روی صفحه نمایش دستگاه تان انجام می شوند. از لحاظ بصری، فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و کاراکتر ها، افکت ها، و کلیه المان های محیطی طراحی هنری خوبی دارند. افزون بر این ویژگی ها، صداگذاری ها هم تحسین برانگیز هستند و جذابیت های بازی را چند برابر می کنند. Missile Dude RPG: Tap Tap Missile با بیش از 1.000.000 نصب و دریافت امتیاز 4.6 از 5.0 یکی از محبوب ترین بازی های مارکت اندروید محسوب می شود و مورد استقبال بی نظیر بسیاری از گیمر ها قرار گرفته است. به همین دلیل تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید ویدئو معرفی و تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید.



  • تغییرات نسخه 96

    • Optimization
    • Update Italian,
    • Update French,
    • Update German,
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران