دانلود نسخه جدید و آخر Magic Survival

دسته بندی:

Magic Survival v0.797 Mod – بازی تفننی محبوب بقاء جادویی مخصوص دستگاه های اندروید نسخه معمولی نسخه مود (حذف تبلیغات Research Point بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Magic Survival نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی LEME برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. Magic Survival اولین بازی استودیو بازی سازی ایندی LEME در مارکت اندروید است. این بازی توانسته با ارائه یک گیم پلی مهیج و سرگرم کننده در سبک بقاء، تجربه ای را به ارمغان بیاورد که مورد استقبال گیمر ها قرار بگیرد و در مدت کوتاهی بیش از 1.000.000 بار در مارکت اندروید دانلود شود. ایده بازی بسیار ساده است و هسته اصلی گیم پلی آن از یک لوپ تبعیت می کند: تا جایی که می توانید زنده بمانید، آپگرید کنید، و دشمن ها را نابود کنید. در بازی Magic Survival شما در نقش یک موجود جادویی هستید که باید با موج های عظیم دشمنان شیطانی مبارزه کند و با نابود کردن آنها از خطر هایی که او را تهدید می کنند جان سالم به در ببرد. نابود کردن موج های دشمن ها کار آسانی نیست و احتمالاً در این بازی بارها و بارها کشته می شوید. این باعث می شود هر دور از بازی شما بیشتر از ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول نکشد چراکه چیز زیادی برای بازگشتن به بازی و انجام دادن مجدد آن وجود ندارد. البته این به معنی بد بودن بازی یا گیم پلی آن نیست. بازی های موبایلی معمولاً بازی های عمیقی نیستند که بخواهید مثل بازی های کنسولی ۷ یا ۸ ساعت پای آن بنشینید و از جای خودتان تکان هم نخورید. بازی های موبایلی اکثراً برای پر کردن اوقات فراغت طراحی شده اند و مثل Magic Survival بازی های ساده و وقت پر کن هستند. تنها کافی است وارد مارکت اندروید شوید تا لیست عظیم این نوع بازی ها را ببینید. بازی هایی مثل Magic Survival هم که به صورت میلیونی دانلود می شوند قطعاً ارزش تجربه کردن و امتحان کردن را دارند.

Magic Survival فقط یک کنترل دارد و آن هم کنترل حرکتی است. تمام کار های دیگر (مثل نابود کردن دشمنان شیطانی) به صورت خودکار انجام می شوند. آیتم هایی به نام MP یا همان امتیاز جادو در سراسر بازی قرار داده شده اند که شما باید سعی کنید آنها را جمع آوری کنید تا لول تان بالا برود. در هر لول این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید از میان چند مهارت، یک مهارت برای خودتان انتخاب کنید (یا یک مهارت فعلی تان را ارتقاء دهید). همچنین، در بازی صندوقچه هایی وجود دارد که در آن تجهیزات مختلفی قرار داده شده اند و شما باید سعی کنید آنها را هم پیدا کنید. با هر دور از بازی کردن امتیاز به دست می آورید که این امتیاز ها همان امتیاز های تجربه یا XP هستند. امتیاز های تجربه به شما کمک می کنند کلاس های مختلف کاراکتر ها را آنلاک کنید. این کلاس ها شامل جادوگر، دروید، شامان، و… می شوند. تفاوت هر کلاس در مهارت های آنهاست (مهارت هایی که با لول آپ شدن به دست می آورید) و هر کلاس استایل نسبتاً متفاوتی از گیم پلی را به شما ارائه می دهد. در حال حاضر ۲۴ کلاس در بازی برای آنلاک کردن وجود دارد که تنوع خوبی را از بعد گیم پلی در بازی به وجود می آورند. بعد از رسیدن به لول خاصی، مپ های جدیدی هم برای شما آنلاک می شوند که هر مپ ویژگی های خاص خودش را خواهد داشت و چالش های متفاوتی را عرضه خواهد کرد. بنابراین، اگر قصد دارید یک بازی ساده برای پر کردن اوقات فراغت تان انتخاب کنید و همزمان وارد دنیایی جادویی شوید و کمی هم خودتان را به چالش بکشید، Magic Survival می تواند همان بازی ای که شما دنبالش می گشتید باشد. Magic Survival توانسته امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 0.797

    • On the latest smartphone devices and the latest Android version
    • Fixed the problem that the app is not installed or does not run properly.
    • (The phenomenon that the app is forcibly closed during the game has also been fixed.)
    • Code optimizations were made prior to further updates.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران