دانلود آخرین نسخه Sniper 3D Assassin Fury

دسته بندی:

Sniper 3D Assassin Fury v2.4 Mod – بازی اکشن-ماجرایی آدمکش بی رحم مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای کاملا آفلاین

Sniper 3D Assassin Fury: FPS Offline games 2021 – آدمکش بی رحم : بازی شوتر اول شخص و سه بعدی آفلاین ۲۰۲۱ نام یک بازی در ژانر ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی RockRex Games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی RockRex Games پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی موفقی دارد. Sniper 3D Assassin Fury: FPS Offline games 2021 هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، محتوای یونیک و منحصر به فردی را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. همانطور که از نامش پیداست بازی پیش رو یک بازی شوتر اول شخص است. در این بازی شما در نقش یک آدمکش اسنایپر یا همان تک تیرانداز هستید و سعی می کنید با انجام دادن ماموریت های مختلفی که به عهده تان گذاشته می شود در بازی پیشروی کنید. بازی های شوتر اول شخص معمولاً در میان گیمر ها طرفداران زیادی دارند و این بازی هم به راحتی می تواند به یکی از بازی های مورد علاقه شما در این سبک تبدیل شود. در این بازی شاهد پویایی و مکانیزم های گیم پلی مرسومی خواهیم بود که معمولاً در بازی های این سبک مشاهده می کنیم، یعنی همان چیزی که همه گیمر ها عاشقش هستند و برای آن سر و دست می شکنند.

در بازی Sniper 3D Assassin Fury: FPS Offline games 2021، تنها باید نشانه گیری کنید و با یک شلیک دقیق آدم بد ها را بکشید. انواع و اقسام دشمن ها شامل گانگستر ها، خلافکاران، دزدان، جیب بر ها، قاتل ها، زامبی ها، و … می شوند و شما باید در ابتدا آنها را شناسایی کنید و بعد در سریع ترین زمان ممکن آنها را از صحنه بازی خارج کنید. هر مرحله از این بازی یک سناریو جدید است و هر یک از این سناریو ها چالش های مختلفی را برای شما به همراه خواهند داشت. فضای گرافیکی بازی بسیار عالی و واقعگرایانه و با جزئیات بالا می باشد و انیمیشن ها و افکت ها و صحنه آهسته های تیر اندازی بازی باعث می شوند این بازی به یکی از بهترین بازی های سبک شوتر اول شخص تبدیل شود. اسلحه ها مدرن و جدید هستند و خوشبختانه کنترل ها هم بسیار آسان و ساده هستند. در عین سادگی، این بازی بسیار اعتیاد آور است و شما می توانید برای پر کردن اوقات فراغت تان سریعاً وارد این بازی شوید و آدم بد ها را بکشید و از بازی کردن تان لذت ببرید. Sniper 3D Assassin Fury: FPS Offline games 2021 توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد آن را در دو نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : بازی تبلیغات دارد، برای عدم نمایش تبلیغات اش هنگام بازی کردن اینترنت قطع باشد.



  • تغییرات نسخه 2.4

    • Play through all the 25 levels in Single Player mode
    • Battle against zombie in the city
    • Prisoner Encounter
    • Performance improvements
    • Minor bug fixes
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران