دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Vision Board

دسته بندی:

My Vision Board – Visualize your dreams v1.15 – اپلیکیشن ردیاب هوشمند اهداف مخصوص اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 2.49 دلار

My Vision Board – Visualize your dreams عنوان یک اپلیکیشن ردیاب هوشمند اهداف می باشد که توسط Magnetic Lab توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همه ما در طول زندگی مان اهداف خاصی داریم، اهدافی که برای رسیدن به آن ها تلاش کرده و با بسیاری از مشکلات مبارزه می کنیم! متاسفانه دیده می شود که انسان های بسیاری علی رغم داشتن انگیزه کافی برای رسیدن به یک هدف خاص به دلیل مواجه شدن با مشکلات گوناگون در میانه راه دست از تلاش می کشند! یکی از بهترین روش ها برای حفظ انگیزه پیگیری میزان پیشرفت در رسیدن به هدف ها و هم چنین یادآوری پایان خوش تلاش های تان می باشد. شاید ردیابی و پیگیری میزان پیشرفت های شما اندکی دشوار باشد به همین دلیل ما استفاده از نرم افزار های اندرویدی را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم. نرم افزار My Vision Board – Visualize your dreams گزینه ای مناسب برای ردیابی هوشمند اهداف شما به صورت حرفه ای و با روش های مختلف می باشد. همان طور که اشاره شد یکی از اصلی ترین قابلیت های این استارت اپ ردیابی اهداف تان به چند روش مختلف است به گونه ای که خواهید توانست یک تابلو انگیزشی از تمام خواسته های خود را ایجاد کرده و هر روز آن ها را مشاهده کنید تا هیچ گاه دست از تلاش و کوشش بر ندارید. عنوان اهداف را مشخص کرده، برای هر کدام شان یک عکس خاص را در نظر بگیرید و مدت زمان رسیدن به آن ها را تعیین کنید! اهداف اضافه شدن به این اپ هوشمند به دو دسته اهداف محدود و اهداف نا محدود تقسیم می شوند. اهداف محدود اهدافی هستند که شما پس از مقداری تلاش به آن ها می رسید و اهداف نا محدود، اهدافی هستند که شما به طور مداوم در طول زندگی تان برای حفظ آن ها تلاش می کنید؛ اگر بخواهیم برای اهداف نا محدود مثالی بزنیم می توانیم به سلامتی اشاره کنیم؛ که در تمام طول عمر مان به دنبال آن هستیم! ایجاد چک لیست های روزانه کمک می کند که کار های خود را دسته بندی نموده و هر کدام را در هر روز درست در زمان تعیین شده به پایان برسانیم.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه My Vision Board – Visualize your dreams اندروید :

  • تنظیم اهداف خود و انتخاب تصاویر و مدت زمان تحقق برای هر کدام شان
  • مشاهده میزان پیشرفت های شما در رسیدن به اهداف خود از طریق داشبورد برنامه
  • مجموعه ای از جملات انگیزشی روزانه برای کمک به ادامه مسیر توسط شما
  • کمک به مشخص ساختن خواسته شما از زندگی تان
  • امیدوار نگه داشتن همیشگی کاربران
  • تجسم تمامی اهداف خود به صورت موسیقی در حال اجرا در پس زمینه!
  • ایجاد چک لیست های روزانه از وظایف تان

اپلیکیشن My Vision Board – Visualize your dreams با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی گوناگون در زمینه مدیریت اهداف و عمل به آن ها توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 2.49 دلاری توسعه و امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از لینک های مستقیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.15

    • minor bug fixed
    • search added into community
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر SleepTown

نسخه جدید و آخر SleepTown

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران