آخرین نسخه ــ ابزارها Mirror

دسته بندی:

Mirror Avatar Maker & Emoji Sticker Keyboard v1.32.44 برنامه تبدیل عکس به استیکر کارتونی مخصوص اندروید نسخه پرمیوم برنامه با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها

بدون شک یکی از مهم ترین و پر طرفدار ترین اپلیکیشن ها، شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها هستند. ما زمان زیادی از روز خود را به گشت و گذار و چت کردن در این اپلیکیشن ها می گذرانیم و از این کار لذت می بریم. این اپلیکیشن ها، ویژگی های بسیار جالبی دارند که می تواند کاربر را درگیر کرده و احساس لذت در او ایجاد کند. یکی از این ویژگی ها، امکان استفاده از ایموجی، گیف و استیکر هاست. اگر به نحوه استفاده خود از اپلیکیشن های پیام رسان و شبکه اجتماعی دقت کرده باشید، می توانید به راحتی بفهمید که چقدر ایموجی ها و استیکر ها و این گونه ابزار ها در استفاده بیشتر شما از شبکه های اجتماعی موثر بوده اند. ایموجی ها و استیکر ها، راهی برای بیان بهتر و آسان تر احساسات و واکنش های ما هستند. تصور کنید که استیکر های منحصر به فردی داشته باشید که همگی از تصویر کارتونی خود شما ساخته شده باشند. برنامه ای امروز معرفی می کنیم، دقیقا همین کار را انجام می دهد. Mirror Avatar Maker & Emoji Sticker Keyboard عنوان یک اپلیکیشن برای تبدیل عکس به استیکر و ساخت ایموجی از عکس چهره همراه با کیبورد ایموجی مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Mirror AI توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با این برنامه می‌ توانید ایموجی‌ ها و استیکر هایی بسازید که کاملا شبیه خود شماست و سپس آن را در هر شبکه‌ ی اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید. برای ساخت استیکر از خود یا دوستانتان می توانید از آن ها عکس بگیرید، البته می توانید از تصاویر موجود در گالری استفاده کنید،‌ اما اگر با استفاده از برنامه از آن ها عکس بگیرید، کادر بندی بهتری خواهید داشت. در نهایت از استیکرهایتان را خروجی گرفته و آن را طبق سلیقه‌ ی خود ویرایش کنید (مثلا رنگ و مدل مو و …). می توانید انواع متن های دلخواه به استیکر های خود اضافه کنید. این برنامه دارای سری کاملی از مدل مو و لباس های مختلف است که به شما کمک می‌کند تا راحت تر به ظاهر مورد نظر خود برسید. این برنامه همچنین دارای ژنراتور میمیک صورت است که به طور خودکار با آنالیز صورت شما، برای شما اموجی درست می‌کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Mirror Avatar Maker & Emoji Sticker Keyboard اندروید :

  • تبدیل عکس چهره به ایموجی
  • کیبورد استیکر های ایموجی شخصی
  • ساخت آواتار های شخصی زیبا
  • ساخت ایموجی های متحرک GIF
  • ارسال ایموجی ها و گیف های ساخته شده از طریق پیام رسان های مختلف به دوستان خود
  • ویرایش چهره ایموجی و آواتار کارتونی خود
  • ساخت متن شخصی خود برای استیکر
  • ایموجی ها و استیکرهای بازی های معروف مانند Fortnite، Battle Royale، APEX و Games of Thrones

اپلیکیشن Mirror Avatar Maker & Emoji Sticker Keyboard یک برنامه بسیار کاربردی و جالب برای کاربران حرفه ای شبکه های اجتماعی و پیام رسان است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.3 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.32.44

    • Thanks for using Mirror!
    • In the current version, you can buy merchandise with your avatar. We wish you a happy shopping!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران