نسخه جدید و آخر Mysteries برای اندروید

دسته بندی:

Criminal Case: Mysteries of the Past v2.38 Mod – بازی پرونده های جنایی: اسرار گذشته اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا و انرژی و نکات بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Criminal Case: Mysteries of the Past – پرونده های جنایی: اسرار گذشته یک بازی دیگر از مجموعه محبوب و بسیار خوش ساخت Criminal Case اثری از استودیوی فرانسویِ خلاق Pretty Simple در سبک ماجرایی، معمایی و پازلی است که به صورت رایگان ساخته و برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده است. اپلیکیشن برتر به درخواست شما آخرین نسخه رسمی این بازی را در کنار یک نسخه مود شده جهت دانلود تدارک دیده و از عزیزانی که به سبک بازی های جنایی، ماجراجویانه، مرموز و معمایی علاقه دارند دعوت می کند تا یک بازی جذاب و خاص دیگر از این مجموعه را از اپلیکیشن برتر دانلود کنند. بازی Criminal Case: Mysteries of the Past با کلیتی شبیه به دیگر بازی های این فرانچایز طراحی و عرضه شده است. داستان کلی این نسخه از بازی حول قتل خانم استنبری می چرخد و شما به عنوان یک کارآگاه باید ماجراجویی جدیدتان را برای پیدا کردن قاتل و پی بردن به اسرار گذشته آغاز کنید. به قرن 19 میلادی برگردید و طیف عظیمی از صحنه های جرم را برای پی بردن به حقایق مورد بررسی قرار دهید. شما به عنوان یک کاراگاه معروف این امکان را دارید تا مظنونان را احضار کرده و از آن ها بازجویی به عمل آورید و با تجزیه و تحلیل آن ها به هدف خود نزدیک و نزدیک تر شوید. این ماجراجویی تنها پیدا کردن یک قاتل نیست بلکه قرار است شما به عنوان یک کاراگاه بتوانید مهارت های خود را به اثبات برسانید و به همه بفهمانید که بهترین کارآگاه هستید. اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی – معمایی و پازل اندروید هستید و دوست دارید یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازیهای این سبک ها را تجربه کنید به هیچ وجه Criminal Case: Mysteries of the Past را از دست ندهید و جدیدترین نسخه اش را از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن برتر با یک کلیک دریافت نمایید.

بازی Criminal Case: Mysteries of the Past ماهیتی کاملاً معمایی دارد که به صورت ماجراجویانه در قالب مراحلی پشت هم ساخته شده است. فراموش نکنید که این مراحل و معماهای هرکدام از آن ها ممکن است به نوعی با صحنه های جرم بعدی ارتباط داشته باشند. پس بهتر است برای حل معماهای بازی دقت خود را به کار بگیرید. اپلیکیشن برتر شما دوستان را به دانلود آخرین نسخه بازی بسیار زیبای پیش رو دعوت می کند. می توانید برای آشنایی بیشتر با سبک و سیاق بازی نگاهی به ویدئوی تریلر بازی یا تصاویر اسکرین شات آن بیندازید. گفتنی است که بازی پرونده های جنایی: اسرار گذشته تا به این لحظه بیشتر از 5 میلیون دانلود در گوگل پلی به نام خود به ثبت رسانده و از بین آن ها موفق به کسب امتیاز 4.5 از 5.0 از رأی کاربران شده است.

توجه : الماس بازی هک نمی شود ؛ در نسخه مود طلا، نکات و انرژی نامحدود هستند و اجباری به دیدن ویدئو ندارید و همچنین قادرید بدون وقت گذاشتن و زدن خرید در ماموریت ان را تکمیل کنید.



  • تغییرات نسخه 2.38

    • تغییراتی ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران