دانلود Criminal Case: Pacific Bay - بازی ماجرایی-معمایی پرونده های جنایی: خلیج اقیانوس آرام" اندروید مود

دسته بندی:

Criminal Case: Pacific Bay v2.38 Mod – بازی ماجراجویانه و کارآگاهی “پرونده های جنایی: خلیج اقیانوس آرام” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Criminal Case: Pacific Bay – پرونده های جنایی: خلیج اقیانوس آرام یکی دیگر از بازی های دوست داشتنی، مهیج و جذاب از مجموعه Criminal Case محصول استودیوی فرانسوی Pretty Simple برای سیستم عامل اندروید است که مثل دیگر بازی های Criminal Case به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت درون برنامه ای به انتشار رسیده است. اپلیکیشن برتر بعد از معرفی و انتشار دیگر بازی های این مجموعه مثل Criminal Case: Supernatural Investigations , Criminal Case: Mysteries of the Past , Criminal Case: Save the World و Criminal Case: The Conspiracy به سراغ یکی دیگر از این بازی ها رفته و آن را در این مطلب خدمت شما عزیزان و علاقه مندان به بازی های ماجرایی-معمایی معرفی می نماید. اگر به عناوین هرکدام از بازی های مجموعه پرونده های جنایی دقت کرده باشید متوجه می شوید که هر بازی داستان، ماهیت، شخصیت پردازی و تم خاصی دارد و این یکی از جذاب ترین ویژگی های این فرانچایز به حساب می رود. بازی Criminal Case: Pacific Bay نیز مثل دیگر بازی های مشابه ویژگی های خاص و منحصر به فردی داشته و داستانی متفاوت از آنچه که در دیگر بازی ها دیده ایم را بازگو می کند. اما درست مثل همه سری بازی های پرونده های جنایی، در Criminal Case: Pacific Bay نیز موضوع به یک تحقیق و تفحس کارآگاهی در رابطه با یک جرم مربوط است. اما این بار این اتفاق در یکی از سواحل غربی کشور آمریکا که در مجاورت اقیانوس آرام است رخ می دهد.

طبق داستان بازی Criminal Case: Pacific Bay شما در نقش پلیس های محلی Pacific Bay هستید و به شما گزارشی مبنی بر پیدا شدن یک جنازه در این شهر ارسال می شود. شما خیلی سریع به محل گزارش شده رفته و با صحنه جرم رو به رو می شوید. حالا وظیفه شما بررسی صحنه جرم، پیدا کردن آثار، مدارک و سرنخ های مربوط به این قتل و حل کردن این پرونده جنایی است. طولی نمی کشد که گزارشات دیگری هم از قتل های مشابه و زنجیره ای در نقاط دیگر شهر Pacific Bay به دست شما می رسد و شما متوجه می شوید که با یک قاتل بالفطره و خطرناک طرف هستید. بنابراین باید با تمرکز بالا، سعی کنید تمام صحنه های جرم را بررسی کنید چرا که ممکن است سرنخی پیدا کنید که نه فقط در حل آن پرونده به شما کمک می کند، بلکه می تواند مدرکی برای پیدا کردن مجرم باشد. در بازی Criminal Case: Pacific Bay شما با پازل هایی از نوع بازی های Hidden Objects رو به رو هستید که با ترکیبی ساده از معماهای متنوع در هر مرحله از بازی وجود دارند. با پیدا کردن اشیاء گم شده در تصویر و استفاده صحیح از آن ها، می توانید تکه های پازل را در هر صحنه جرم جمع آوری کنید و راز پنهان هر قتل را کشف کنید. بازی Criminal Case: Pacific Bay ساختاری جذاب با طراحی هایی دستی و نقاشی شده دارد که حس و حال بی نظیری به مخاطب می دهد. اگر شما هم از دوست داران بازی های ماجرایی، فکری، پازلی، معمایی و کارآگاهی هستید معطل نکنید و از دانلود باکس اپلیکیشن برتر آخرین نسخه این بازی را به صورت رایگان و تست شده دریافت کنید. گفتنی است که بازی پرونده های جنایی: خلیج اقیانوس آرام با کسب امتیاز 4.5 از 5.0 تا به امروز بیشتر از 10 میلیون دانلود در گوگل پلی به نام خود به ثبت رسانده است.



  • تغییرات نسخه 2.38

    • تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است
  • ویژگی مود

    1 – انرژی و طلا بی نهایت است 2 – نکات در صحنه جرم نامحدود است و کم نمی شود 3 – امکان انجام خرید در بازی رایگان است


دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران