دانلود PinkLine Icon Pack : LineX Pink Edition - نسخه صورتی آیکون پک لاینکس اندروید

دسته بندی:

PinkLine Icon Pack : LineX Pink Edition – اپلیکیشن نسخه صورتی آیکون پک لاینکس اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 0.99 دلار برای اولین بار در ایران

PinkLine Icon Pack : LineX Pink Edition عنوان نسخه صورتی و سفید آیکون پک لاینکس می باشد که توسط JustNewDesigns توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. شخصی سازی صفحه نمایش و رابط کاربری یکی از مهم ترین بخش های سیستم عامل اندروید است. بخشی که بسیاری از توسعه دهندگان و متخصصان حوزه فناوری تلاش می کنند که با شناخت علاقه کاربران به طور مداوم تغییرات بسیاری را در آن ایجاد کنند. بخش شخصی سازی رابط کاربری به چندین قسمت مختلف تقسیم می شود که یکی از آن ها به آیکون ها می پردازد. گرچه بسیاری از ما، از استارت اپ های متنوع و گوناگونی استفاده می کنیم، اما آیکون تعداد زیادی از آن ها هم چنان برای ما جذاب نبوده و همیشه در این فکر هستیم که تغییراتی را در آن ها ایجاد کنیم. همین موضوع باعث شده است که وب سایت اپلیکیشن برتر به عنوان برترین وب سایت اندرویدی فارسی زبان به طور تخصصی استارت اپ های این بخش از سیستم عامل اندروید را در اختیارتان قرار دهد. یکی از دسته بندی های وب سایت ما به آیکون پک ها اختصاص داده شده است؛ در این بخش شما می توانید به راحتی به لیستی از آیکون پک ها و یا هر نرم افزار دیگری که می تواند تغییراتی را در آیکون های گوشی های هوشمند ایجاد کند دسترسی پیدا کند. یکی از بهترین آیکون پک هایی که در این پست قصد معرفی آن را داریم PinkLine Icon Pack : LineX Pink Edition می باشد. این بسته فوق العاده که بر اساس طراحی خطی ایجاد شده است به نوعی یکی از بهترین آیکون پک هایی به شمار می رود که تجربه کار با آن، بسیار لذت بخش است و UI را در سطوح بسیار بالایی دستخوش تغییرات می کند. پس اگر شما نیز جزو علاقه مندان به ابزار تغییر نماد هستید در این پست با ما همراه باشید.

PinkLine Icon Pack : LineX Pink Edition یک آیکون پک منحصر به فرد و جذاب

PinkLine Icon Pack : LineX Pink Edition دارای یک سبک منحصر به فرد در آیکون پک های خطی است، که به نظر می رسد نماد ها واقعا خاص بوده و در عصر تکنولوژی ظاهری متفاوت و خارق العاده را ایجاد می کنند. در این بسته کاربران به مجموعه ای از 4900 نماد گوناگون دسترسی دارند که استارت اپ ها و بازی های مختلفی را تحت پوشش قرار می دهد. نکته ای که این آیکون پک را خاص تر جلوه می دهد، وجود تعداد بسیاری از آیکون ها است! این بدان معنی است که برای برنامه های معروف تنها یک نماد طراحی نشده است، بلکه چندین گزینه مختلف در اختیارتان قرار داده می شود که برای فعال سازی آن ها با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نیستید.

ایجاد تغییر در پس زمینه همراه با آیکون ها

کاربران در طول روز از استارت اپ های متنوعی استفاده می کنند؛ آن ها علاقه دارند که نرم افزار های شان، چندین نیاز آن ها را به صورت همزمان برطرف کند به نوعی که به ابزار جانبی نیازی نداشته باشند. توسعه دهندگان آیکون پک PinkLine Icon Pack : LineX Pink Edition با دانستن این موضوع در کنار آیکون ها مجموعه ای از تصاویر زمینه را نیز ارائه کرده اند. این ویژگی به شما عزیزان اجازه می دهد که پس از ایجاد تغییر در نماد ها بتوانید، پس زمینه گوشی هوشمند خود را نیز تغییر داده و شخصی سازی را به بالاترین سطح ممکن برسانید.

پشتیبانی از لانچر های متنوع

استفاده از آیکون پک ها منوط بر پشتیبانی آن ها از لانچر ها می باشد. ما در گوشی های هوشمند مختلف شاهد لانچر های گوناگونی هستیم، به همین دلیل نیاز است که آیکون پک انتخابی مان از لانچر های مختلفی پشتیبانی کند. کاربران برنامه PinkLine Icon Pack : LineX Pink Edition به دلیل پشتیبانی این بسته از لانچر های گوناگون هیچ گاه با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نشده و می توانند به راحتی تغییرات دلخواه شان را ایجاد کنند. این ویژگی ها باعث شده است که این آیکون پک نه تنها به دلیل نماد های خاصش محبوب شود، بلکه به دلیل ویژگی های جانبی مورد توجه قرار گیرد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه PinkLine Icon Pack : LineX Pink Edition اندروید :

  • طراحی منحصر به فرد و نوآورانه خطی نسبت به دیگر آیکون پک ها
  • دسترسی داشتن به مجموعه ای از 4900 نماد گوناگون
  • ارائه تصاویر زمینه اختصاصی در کنار آیکون های ارائه شده
  • پشتیبانی از محبوب ترین لانچر های اندرویدی
  • به روز رسانی های مکرر برای ارائه آیکون هایی جدید
  • سیستم ماسک بی نقص و کامل
  • گزینه ای برای درخواست ساخت آیکون توسط تیم توسعه دهنده
  • پیش نمایش و گزینه ای برای جست و جو در لیست نماد ها

اپلیکیشن PinkLine Icon Pack : LineX Pink Edition با بهره مندی از امکانات و مجموعه ای فوق العاده از آیکون ها توسط توسعه دهنده اش با قیمت 0.99 دلار منتشر که امتیاز 4.8 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این بسته را بدون هیچ گونه محدودیتی از لینک های مستقیم و پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دانلود کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0

    • Initial Release with 4800 Icons
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران