دانلود نسخه جدید Fonts Aa برای موبایل

دسته بندی:

Fonts Aa – Keyboard Fonts Art v18.3.2 – صفحه کلید با مجموعه ای از فونت های محبوب و زیبا برای اندروید نسخه آنلاک شده و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

Fonts Aa – Keyboard Fonts Art یک برنامه صفحه کلید با مجموعه ای از فونت های خاص وخارق العاده از ZipoApps برای دستگاه های اندروید است. با Fonts Aa سبک‌های جدیدی از فونت‌ها و ایموجی‌ها را کشف کنید و در نوشتار خود از فونت‌های خوش‌استایل و جذاب استفاده کنید. این اپلیکیشن یک برنامه تخصصی در حوزه فونت‌های کیبورد است و به نویسنده توانایی تایپ با بیش از 40 نوع طرح مختلف از حروف، سبمل‌ها و اموجی‌ها را می‌دهد. برنامه مورد نظر شامل تعداد زیادی فونت‌های ظریف، کیبورد‌های جذاب و طرح‌های تزئینی برای نوشتار است که شما می‌توانید به صورت مستقیم از طریق کیبوردتان به آن‌ها دسترسی داشته باشید. می‌توانید از این فونت‌ها در اینستاگرام، واتساپ، اسنپ‌چت و سایر پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. با استفاده از امکانات این برنامه چت‌های خود را با دیگران متفاوت کنید. در Fonts Aa فونت‌های آیفون هم در دسترس هستند. اپلیکیشن Fonts Aa – Keyboard Fonts Art به شما کمک می‌کند تا پست‌ها، استوری‌ها و هایلایت‌های خاصی در اینستاگرام، فیسبوک و اسنپ‌چت داشته باشید. همچنین دسترسی به تمام این امکانات و فونت‌های جذاب کاملا رایگان است. شعار کمپانی سازنده این برنانه یعنی zippo apps، اپلیکیشن‌های بهتر برای دنیایی بهتر است و می‌گویند تلاش شان برای ارتقای حتی بهترین اپلیکیشن‌ها است.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Fonts Aa اندروید:

  • نوشتار با استایل و فونت‌های جذاب
  • تعداد فوق‌العاده زیادی از اموجی‌ها
  • مجموعه عالی از سمبل‌ها
  • کاربری آسان برای تغییر کیبورد‌ها و تعویض بلافاصله فونت‌ها
  • توانایی تبدیل حروف ساده به پیوسته به کمک کیبور پیوسته
  • کیبور‌های متنوع این برنامه کاملا قابلیت شخصی‌سازی شدن دارند و با نیاز‌های همه کاربران سازگار خواهند بود.

در برنامه Fonts Aa – Keyboard Fonts Art متن‌های خوش‌استایل، فونت‌های کیبورد تزئینی، ایموجی‌های متنوع را به صورت رایگان کشف کنید. برنامه Fonts Aa برخی از محبوب‌ترین استایل‌های فونت‌ را در قالب کیبورد‌های جذاب در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این فونت‌ها شامل Double-struck، Gothic، Italic، Serif، Bubble، Black Box، Cursive و تعداد زیادی فونت دیگر هستند. کیبورد‌ فونت‌ها دارای بیش از 100 نشانه و شکل است تا متن شما را تزیین کند (the ultimate text changer). شما می‌توانید به صورت مستقیم به سبمل‌ها و فونت‌ها دسترسی داشته باشید و آن‌ها را در هر‌ متنی که خواستید وارد کنید. همچنین می‌توانید با کمک Fonts Aa از فونت‌های مخصوص دستگاه‌های آیفون بر روی هر دستگاهی که در اختیار دارید به راحتی استفاده کنید. با ابزار Text Changer اسم‌های مستعار جذاب خودتان را در بازی‌های کامپیوتری خلق کنید! برنامه Fonts Aa – Keyboard Fonts Art ظاهری جذاب و به‌روز دارد و می‌توانید از آن برای شبکه‌های اجتماعی، شرح‌حال و یادداشت‌برداری استفاده کنید ؛ فونت‌های این برنامه با همه اپلیکیشن‌ها سازگار است. اپلیکیشن برتر به عنوان بروزترین مرجع اندروید، جدیدترین نسخه کامل برنامه فونت ای ای را به صورت رایگان برای دانلود عرضه کرده است.



  • تغییرات نسخه 18.3.2

    • Bug fixes and performance improvements
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Gboard

دانلود آخرین نسخه Gboard

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران