دانلود آخرین نسخه Queen

دسته بندی:

Queen: Rock Tour v1.1.6 Mod – بازی موزیکال بسیار سرگرم کننده “تور راک گروه کوئین” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Queen: Rock Tour – The Official Rhythm Game – کوئین: تور موسیقی راک عنوان یک بازی در ژانر موزیکال است که به صورت رسمی در همکاری با منتشرکنندگان و صاحبان امتیاز گروه موسیقی Queen ساخته شده و لقب اولین بازی رسمی موبایلی از گروه کوئین را به خود اختصاص داده است. این بازی از سوی استودیوی Universal Music Group Recordings, Inc. آمریکایی توسعه یافته و در قالب یک بازی موزیکال موبایلی در گوگل پلی منتشر شده و به شکل رایگان در دسترس بازیکنان اندرویدی قرار گرفته است. اپلیکیشن برتر برای باری دیگر و برای اولین بار در ایران اقدام به انتشار نسخه نهایی این بازی همراه با یک نسخه مود برای دارندگان سیستم عامل اندروید کرده است. طی سال های اخیر شاهد عرضه شدن بازی های بیشتری در سبک موزیکال هستیم که مضمون اصلی آن ها در رابطه با آهنگسازان و هنرمندان بزرگ صنعت موسیقی هستند و در حال حاضر شرکت های زیادی هستند که در حال تلاش برای به دست آوردن سهم این بازار هستند و خیلی از این شرکت ها سعی می کنند تا به عنوان تنها تولیدکننده رسمی بازی های هنرمندان ایفای نقش کنند. حالا شرکت Universal Music Group Recordings که یک استودیوی منتشرکننده موسیقی در سطح جهانی است با ابتکاری جالب دست به کار شده و این بار نه یک آلبوم موسیقی، بلکه یک بازی موبایلی را طراحی کرده تا گام جدیدی در بازاریابی های دیجیتالی خود بردارد. بازی Queen: Rock Tour – The Official Rhythm Game همان بازی است که توسط این استودیو توسعه داده شده و در این مطلب از سایت اپلیکیشن برتر قصد معرفی آن را داریم.

در بازی Queen: Rock Tour – The Official Rhythm Game مثل هر بازی موزیکال دیگری شما با یک سری المان همیشگی و استانداردهای رایج در این سبک ها رو به رو هستید. پس اگر قبلاً بازی های موزیکال را تجربه کرده باشید لازم به توضیحات خیلی بیشتری در مورد سبک بازی برای شما نیست اما اگر تجربه کافی در این زمینه ندارید باید کمی راجع به این نوع بازی ها به شما توضیح بدهیم. در بازی های سبک موزیکال، شما در هر مرحله از بازی یک آهنگ را دنبال می کنید و معمولاً پایان هر کدام از این مراحل همزمان با تمام شدن مدت زمان آن آهنگ تعیین می شود. با شروع بازی، نوت های موسیقی که می توانند در شکل و شمایل و رنگ های گوناگون باشند از سمت جلو به سمت شما حرکت می کنند و یا ممکن است آن ها ثابت باشند و تصویر (شما) به سمت جلو حرکت کند. در هر صورت تفاوتی وجود ندارد چرا که هدف اصلی شما در دو حالت یکسان خواهد بود. کار شما این است که به محض رسیدن به نوت های موسیقی و در زمان مشخص شده روی این آیتم ها ضربه بزنید تا به نوعی بخشی از ریتم را تکمیل کرده باشید. با ضربه زدن روی تمام آیتم ها و نوت های موسیقی می توانید متوجه شوید که همه این نوت ها در واقع همان نوت های هماهنگ با ریتم اصلی آهنگ ها هستند. حالا در بازی Queen: Rock Tour – The Official Rhythm Game این ریتم ها برای آهنگ های برتر گروه موسیقی Queen که یک گروه معروف موسیقی بریتانیایی بودند است. در این بازی 20 آهنگ برتر این گروه جمع آوری شده و شما می توانید هم به این موسیقی ها گوش بدهید و همزمان تمرکز و عکس العمل های خود را به چالش بکشید و حسابی سرگرم شوید. این بازی نه فقط به طرفداران گروه بزرگ Queen و فردی مرکوری بلکه به تمام علاقه مندان به بازی های موزیکال پیشنهاد می شود. بازی Queen: Rock Tour – The Official Rhythm Game با کسب امتیاز عالی 4.8 از 5.0 موفق شده در زمانی کمتر از چند روز بیشتر از 100 هزار بار در گوگل پلی دانلود داشته باشد. برای دریافت این بازی می توانید از قسمت دانلود باکس اپلیکیشن برتر اقدام به دانلود بازی در نسخه معمولی یا مود شده کنید. همچنین برای اینکه بیشتر با ویژگی های بازی آشنا شوید نیز می توانید ویدئوی تریلر آن را که برایتان فراهم کرده ایم مشاهده کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– فایل نصبی را دریافت و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دریافت و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی دیتا با نام com.umusic.queenrocktourgp را در مسیر Android / Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.1.6

    • * Take advantage of the improved performance and stable gameplay.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران