جدیدترین نسخه Event Horizon

دسته بندی:

Event Horizon v1.9.4 Mod – بازی نقش آفرینی افق رویداد اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای بدون مشکل

Event Horizon – space rpg بازی جدید، سرگرم کننده و متفاوت در سبک بازیهای اکشن و نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی Pavel Zinchenko برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و مثل همیشه تصمیم بر این شده تا برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب Event Horizon برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان، یک بازی فضایی دو بعدی با گروهی از سفینه ها، مهاجمان فضایی، جنگ های کیهانی، کهکشان و جنگ ستارگان را تجربه می کنید. میلیون ها ستاره برای کشف وجود دارند! فرماندهی یک ناوگان فضایی را بر عهده بگیرید و ماموریت اکتشاف کهکشان خود را آغاز کنید! نبرد بیگانگان خصمانه، انجام تحقیقات علمی، گرفتن منابع، تجارت، ساخت سفینه های جدید و ارتقاء آن ها همه و همه بر عهده شماست! هزاران سیستم ستاره ای، جنگ های وحشیانه و برخورد های تعجب آور در انتظار شماست! اگر از علاقه مندان به بازیهای نقش آفرینی هستید همین الان Event Horizon را نصب کنید و وارد نبرد فضایی شوید و با دکمه های لمسی کنترل یک سفینه فضایی را بر عهده بگیرید و برای ساعت ها سرگرم شوید!

برخی از ویژگی های بازی نقش آفرینی Event Horizon اندروید :

  • کشف هزاران ستاره مختلف در دنیایی منحصر به فرد
  • شرکت در جنگ های فضایی پویا و واقعی
  • شامل بیش از 70 سفینه با امکان سفارشی سازی
  • بیش از 100 اسلحه و ماژول برای استفاده برروی سفینه
  • شرکت در جنگ های PVP آنلاین با کاربران سراسر جهان
  • کنترلهای لمسی خوب برای هدایت و کنترل سفینه

بازی Event Horizon هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.7 از 5.0 است که ما در اپلیکیشن برتر ان را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، هر دو نسخه اصلی و مود بازی Event Horizon توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا شده اند.

توجه : شاید در اجرای اولیه اتصال اینترنت نیاز باشد، اینترنت را وصل کنید پس از ان میتوانید از بازی بصورت افلاین لذت ببرید .

تغییرات نسخه ی v1.9.4 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران