نسخه جدید و آخر Measure Map برای اندروید

دسته بندی:

Measure map v1.2.37 – اپلیکیشن اندازه گیری مساحت و مسافت روی نقشه اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 4.29 دلار

Measure map عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده برای اندازه گیری مساحت و فاصله میان دو نقطه می باشد که توسط Have a nice day توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همه ما ممکن است که در طول زندگی خود بار ها و بار ها به ابزار اندازه گیری نیاز داشته باشیم. این ابزار که برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند به ما کمک می کنند که هر نوع چیزی را اندازه گیری نماییم. یکی از سخت ترین محاسبات را می توان اندازه گیری زمین های کشاورزی و یا مسکونی دانست، زیرا به طور معمول شکل معینی نداشته و با توجه به نواقصی که دارند اندازه گیری مساحت شان بسیار زمانبر است. یکی از بهترین راه های انجام چنین محاسباتی استفاده از استارت اپ های اندرویدی است. این نرم افزار ها به ما کمک می کنند که به راحتی هر چه تمام تر مساحت ها را اندازه گرفته و هیچ گاه نگران شکل هندسی آن ها نباشیم. بدین منظور تا به کنون استارت اپ های گوناگونی توسط توسعه دهندگان معرفی شده اند، اما یکی از بهترین و برترین آن ها را می توان Measure map دانست. این اپلیکیشن که توسط یک تیم حرفه ای طراحی شده است اجازه می دهد که به آسانی هر چه تمام تر و تنها با مشخص کردن چند نقطه ابعاد هر چیزی را محاسبه نمایید. در این برنامه کاربران به دو روش اندازه گیری دسترسی دارند که متناسب با نیاز های خود می توانند از هر کدام شان نهایت بهره را ببرند.

اندازه گیری سریع مساحت و فاصله میان دو نقطه با استفاده از Measure map

گرچه اپ های مختلفی در این زمینه در مارکت اندروید یافت می شود، اما یکی از دلایل محبوبیت بالای Measure map در بین کاربران روش کار ساده آن می باشد. شما عزیزان برای اندازه گیری مسافت ها تنها کافی است تا دو نقطه را مشخص کنید، که این نقاط برای اندازه گیری مساحت به سه نقطه تغییر پیدا می کنند. سیستم هوشمند با بهره مندی از یک هوش مصنوعی قدرتمند، پس از تعیین نقاط، محاسبات را سریعا آغاز کرده و تنها در کسری از ثانیه اطلاعاتی دقیق را در اختیارتان قرار می دهد. نقشه ای که کاربران بر روی آن نقاطی را مشخص می کنند، قابل تغییر بوده و شما عزیزان قادر خواهید بود که به راحتی از بین نوع مختلف نقشه یکی از آن ها را برگزینید.

اندازه گیری مساحت و مسافت بر اساس واحد های گوناگون

مساحت و مسافتی که ما از آن سخن می گوییم، به وسیله واحد های مختلفی نمایش داده می شوند. بر خلاف دیگر ابزار مشابه موجود که بسیاری از کاربران اندرویدی از آن ها استفاده می کنند، شما در برنامه Measure map می توانید به سادگی هر چه تمام تر واحد مساحت و یا مسافت مورد نظرتان را انتخاب کنید. در میان واحد های در دسترس می توان به متر، کیلومتر، هکتار، فوت، مایل و … اشاره کرد. ایجاد تغییرات در واحد ها به هیچ عنوان دشوار نبوده و تنها نیازمند برگزیدن شان از بخش تنظیمات است.

صادرات و یا وارد کردن اطلاعات از پیش تعیین شده

یکی از موضوعاتی که گاها برای ما اتفاق می افتاد، صدور اطلاعات در قالب یک فرمت خاص است. خوشبختانه برنامه Measure map هر آن چیزی را که نیاز داشته باشید، در این زمینه در اختیارتان قرار می دهد. شما کاربران محترم قادر خواهید بود که فایل های اندازه گیری شده را از طریق فرمت های KML، KMZ و CSV وارد کرده و یا اینکه یک خروجی با همین فرمت ها دریافت کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Measure map اندروید :

  • اندازه گیری مساحت و مسافت بین دو نقطه تنها در کسری از ثانیه
  • ارائه نتایج بر اساس متر، متر مربع، کیلومتر، فوت، پا و …
  • دسترسی داشتن به نقشه ها در 4 حالت گوناگون
  • اشتراک گذاری اطلاعات محاسبه شده با دوستان خود در دیگر برنامه ها
  • وارد و یا صادر کردن اطلاعات در قالب فرمت های KML، KMZ و CSV
  • نمایش مختصات UTM، MGRS

اپلیکیشن Measure map با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 4.29 دلاری منتشر و امتیاز 4.7 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای این برنامه را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.2.37

    • Update UI
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران