نسخه آخر و کامل VidMate برای موبایل

دسته بندی:

VidMate – HD Video & Music Downloader v4.5065 – اپلیکیشن حرفه ای دانلود ویدئو از یوتیوب اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

VidMate – HD Video & Music Downloader عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده قدرتمند و پر امکانات برای دریافت فایل های ویدئویی و صوتی از یوتیوب و دیگر شبکه های اجتماعی می باشد که توسط شرکتی با همین نام منتشر شده است. همه ما ساعت ها از وقت خود را در هر روز صرف اینترنت و مرور در آن می کنیم! بخش عظیمی از محتوایی که توجه ما را به خودش جلب می کند، کلیپ های ویدئویی هستند. اگر بخواهیم به بزرگ ترین پلتفرم اشتراک گذاری ویدئو در جهان اشاره کنیم می توان بگوییم که یوتیوب بدون شک بزرگ ترین و برترین این دسته از وب سایت ها می باشد. برای همه ما بار ها و بار ها پیش آمده است که در هنگام مشاهده یک کلیپ ویدئویی تصمیم به دریافت و ذخیره سازی آن در حافظه اسمارت فون خود گرفته ایم. اما باید بدانید که بسیاری از وب سایت های اشتراک گذاری ویدئو و یا شبکه های اجتماعی امکان دریافت کلیپ ها را در اختیار ما نمی گذارند. این موضوع جزو قوانین اصلی آن ها بوده و تا به کنون دیده نشده است که در حالت عادی، در دسترس تمامی کاربران قرار بگیرد. به همین دلیل ما شاهد ابزار متنوعی در این زمینه هستیم. این برنامه های شخص ثالث به ما کمک می کنند که به سادگی هر چه تمام تر ویدئو های مورد علاقه خود را دریافت کرده و آن ها را به صورت آفلاین مشاهده کنیم. اگر شما نیز جزو کاربران همیشگی وب سایت اپلیکیشن برتر باشید، پس بدون شک خواهید دانست که ما تا به کنون بهترین این نرم افزار ها را در اختیارتان قرار داده ایم؛ اما در این پست قصد داریم شما را با یک استارت اپ بدون نقص در این زمینه آشنا کنیم. اپلیکیشنی که هر گونه نیاز شما را در این رابطه، به راحتی برطرف کرده و با ویژگی های خاص خود کاربرانش را شگفت زده می کند. برنامه VidMate – HD Video & Music Downloader جزو برترین ویدئو دانلودر هایی است که در طول عمرتان کار با آن را تجربه خواهید کرد. هر آن چیزی که برای دریافت ویدئو ها به آن نیاز داشته باشید، توسط این اپ در اختیارتان قرار داده شده و می توانید کلیپ های تصویری را با نهایت کیفیت دریافت کنید. همان گونه که اشاره کردیم، استارت اپ ویدمیت امکانات و ویژگی های متنوعی را ارائه می کند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

VidMate – HD Video & Music Downloader بهترین ویدئو دانلودر اندروید

شاید اگر بخواهیم برنامه VidMate – HD Video & Music Downloader را تنها در یک جمله خلاصه کنیم، بتوان آن را بهترین برنامه دانلود ویدئو، در اندروید دانست. یکی از مهم ترین نکاتی که باعث محبوبیت بالای ویدمیت در بین کاربران شده است، پشتیبانی آن از وب سایت های متنوع است که در میان آن ها می توان نام محبوب ترین پلتفرم های اشتراک گذاری ویدئو و یا شبکه های اجتماعی را مشاهده کرد! به عنوان مثال مهم نیست که شما جزو علاقه مندان به یوتیوب هستید و یا اینکه ساعت ها از وقت خود را صرف مرور صفحات کاربران در فیسبوک و یا اینستاگرام می کنید، زیرا هر آن چیزی که برای دانلود ویدئو ها در این نوع از سوشال مدیا به آن نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد گرفت. از دیگر موارد قابل توجه دسترسی داشتن به بیش از 200 کانال تلویزیونی در سراسر جهان است که می توانید برنامه های آن ها را به راحتی و به صورت کاملا زنده در هر نقطه ای از جهان مشاهده نمایید.

دانلود ویدئو یوتیوب با نهایت کیفیت

بار ها و بار ها دیده می شود که کاربران برای دریافت ویدئو از یوتیوب و یا شبکه های اجتماعی از ابزار مختلفی استفاده می کنند، گرچه این نرم افزار ها نیاز های آن ها را در لحظه برطرف می کند، اما نکته ای که باید به آن توجه کرد کیفیت بسیار پایین ویدئو های دانلود شده توسط آن ها می باشد. خوشبختانه کاربران استارت اپ VidMate – HD Video & Music Downloader هیچ گاه با مشکل کیفیت ویدئو رو به رو نخواهند شد. کاربران این نرم افزار قادر خواهند بود که پیش از دانلود، تنها با یک اشاره کیفیت ویدئو مورد نظرشان را مشخص کرده تا فایل نهایی به همان شکل دریافت شود. علاوه بر این باید به این موضوع اشاره کنیم که شما عزیزان نه تنها می توانید کلیپ های ویدئویی را دریافت نمایید، بلکه قادر خواهید بود که به راحتی موزیک های مورد علاقه خود را از وب سایت های اشتراک گذاری موزیک دانلود کنید.

سرعت بسیار بالای دانلود کلیپ های ویدئویی

یکی از مهم ترین محدودیت های ما، عدم دسترسی داشتن به سرعت اینترنت مناسب است. همین موضوع باعث می شود که در هنگام استفاده از دانلودر های بهینه نشده، برای دانلود یک فایل چند صد مگابایتی ساعت ها منتظر بمانیم. یکی از موضوعاتی که توسعه دهندگان برنامه VidMate – HD Video & Music Downloader توجه ویژه ای به آن داشته اند، استفاده از حداکثر پهنای باند برای دانلود می باشد. شما کاربران محترم می توانید فایل های ویدئویی مورد علاقه خود را با نهایت سرعت دانلود کنید و مطمئن باشید که از بالاترین سرعت ممکن بهره می برید. همچنین قادر خواهید بود که چندین فایل را به صورت همزمان دریافت کرده و در حافظه ذخیره کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه VidMate – HD Video & Music Downloader اندروید :

  • دانلود کلیپ های ویدئویی از وب سایت های اشتراک گذاری ویدئو و یا شبکه های اجتماعی
  • گزینه ای مناسب برای دانلود ویدئو از یوتیوب، فیسبوک، اینستاگرام، واتساپ و …
  • امکان دانلود فایل های صوتی از وب سایت های اشتراک گذاری موزیک
  • تعیین کیفیت فایل پیش از شروع دانلود
  • تکنولوژی فوق العاده برای دانلود کلیپ های ویدئویی با حداکثر سرعت
  • توانایی دانلود چند ویدئو و یا صدا به صورت همزمان
  • مشاهده بیش از 200 کانال تلویزیونی به صورت زنده از سراسر جهان
  • امکان افزودن سایت های دلخواه خود به برنامه
  • ارائه یک لیست و دیتابیس عظیم از بهترین ویدئو ها از دید کاربران

اپلیکیشن VidMate – HD Video & Music Downloader با بهره مندی از مجموعه قابلیت ها و امکاناتی فوق العاده در زمینه دریافت کلیپ های ویدئویی، توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه منتشر شده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم و کامل این اپ هوشمند را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 4.5065

    • Bug fixes and performance improvement
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

جدیدترین نسخه Vidcat Pro

جدیدترین نسخه Vidcat Pro

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران