دانلود نسخه جدید Aline Black برای اندروید

دسته بندی:

Aline Black icon pack – linear black icons v1.0.8 – اپلیکیشن نسخه سیاه آیکون پک خطی الین اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 2.49 دلار

Aline Black icon pack – linear black icons عنوان نسخه سیاه آیکون پک خطی الین می باشد که توسط استودیو One4Studio توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. آیکون ها جزو تاثیر گذار ترین مولفه های UI صفحه نمایش های اندرویدی هستند. داشتن آیکون هایی زیبا، جذابیت صفحه نمایش را دو چندان کرده و استفاده از نماد هایی معمولی و نامنظم ما را از کار با اسمارت فون ها دل زده می کند! همین موضوع یکی از دلایلی است که برخی از توسعه دهندگان اندروید در حوزه شخصی سازی همیشه در تلاش اند که به نوعی ابزاری مناسب برای ایجاد تغییرات در آیکون ها را ساخته و در اختیارمان قرار دهند. یکی از نکاتی که بار ها و بار ها به آن اشاره کرده ایم، اهمیت بالای آیکون پک ها می باشد. آیکون پک ها را می توان بهترین روش برای ایجاد تغییرات در نماد ها دانست، زیرا نه تنها بسیار سریع عمل کرده و آیکون ها را تغییر می دهند، بلکه کاربران قادر به برگزیدن آیکون ها در میان طیف وسیعی از نماد ها هستند. ما در وب سایت اپلیکیشن برتر تا به کنون آیکون پک های متنوعی را معرفی کرده ایم که جزو بهترین و تاپ ترین بسته های موجود در گوگل پلی می باشند. به همین دلیل در این پست نیز قصد داریم شما را با یک آیکون پک فوق العاده آشنا کنیم. اپلیکیشن Aline Black icon pack – linear black icons عنوان نسخه سیاه آیکون پک الین می باشد که با طرح های ساده و در عین حال اختصاصی خود توجه هر کسی را به سمتش جلب می کند. نکته مهمی که باعث محبوبیت بالای این سری از آیکون پک ها شده است، نوع طراحی خطی آن ها می باشد که در بسیاری از تصاویر زمینه، خود را به خوبی نشان می دهند.

Aline Black icon pack – linear black icons بهترین آیکون پک تیره خطی اندروید

از اصلی ترین معیار های ما برای انتخاب یک آیکون پک، تنوع بسیار بالای آیکون های موجود و طراحی مناسب آن ها می باشد. به همین دلیل ما تصمیم به معرفی برنامه Aline Black icon pack – linear black icons گرفتیم! شما عزیزان در این بسته به بیش از 3 هزار آیکون مختلف دسترسی دارید که از اپ های متنوعی پشتیبانی می کنند. همان گونه که در توضیحات فوق اشاره کردیم نه تنها تعداد و تنوع آیکون های موجود بسیار بالا هستند، بلکه از طراحی خاصی بهره برده با دقت بسیار بالایی کشیده شده اند!

والپیپر هایی اختصاصی متناسب با آیکون ها

آیکون ها زمانی جذابیت و زیبایی خود را به خوبی نشان می دهند، که در پس زمینه آن ها از یک والپیپر مناسب استفاده شود. کاربران برنامه Aline Black icon pack – linear black icons نه تنها به مجموعه ای بی پایان از انواع آیکون ها دسترسی دارند، بلکه بیش از 30 والپیپر اختصاصی نیز در اختیارشان قرار داده می شود. این والپیپر ها به صورت کاملا اختصاصی طراحی شده و کمک می کنند که بتوانید زیبایی صفحه نمایش گوشی هوشمند تان را چندین برابر کنید.

الین بلک آیکون پک، پکیجی کامل از ابزار شخصی سازی

شاید تعجب بر انگیز باشد اما امکانات ارائه شده توسط برنامه Aline Black icon pack – linear black icons تنها به توضیحات فوق ختم نمی شوند! کاربران این آیکون پک فوق العاده علاوه بر دسترسی داشتن به مجموعه ای بی نظیر از انواع آیکون ها و چندین والپیپر اختصاصی به چند ویجت خاص نیز دسترسی دارند. این ویجت ها که توسط تیم طراح آیکون ها ساخته شده اند از هماهنگی بالایی با نماد ها و والپیپر ها برخوردار بوده و کمک می کنند که بتوانید شخصی سازی رابط کاربری را به حداکثر ممکن برسانید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Aline Black icon pack – linear black icons اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از بی پایان از انواع آیکون های خطی در رنگ تیره
  • بهره مندی از 30 تصویر زمینه اختصاصی و هماهنگ با آیکون ها
  • چند ویجت کاربردی برای شخصی سازی حداکثری صفحه نمایش
  • گزینه ای برای جست و جو در میان آیکون های موجود
  • چندین آیکون برای پوشه های تان
  • گزینه ای برای ارسال درخواست ساخت آیکون توسط تیم طراح

اپلیکیشن Aline Black icon pack – linear black icons با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 2.49 دلار منتشر و امتیاز 4.9 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این اپ بی نظیر را به صورت رایگان از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.0.8

    • 25 new icons
    • 100 redesigned icons
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران