دانلود آخرین نسخه ــ آرکید + تفننی Build It 3D

دسته بندی:

Build it 3D v1.3.0 Mod – بازی تفننی سرگرم کننده بسازش مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (جوایز نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Build it 3D نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Kwalee Ltd برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Kwalee Ltd یکی از استودیو های بازی سازی حرفه ای مارکت اندروید است و پیش از این بازی هم بازی های خوبی مثل Jetpack Jump ، Go Fish ، OverTake ، Object Hunt ، Sharpshooter Blitz ، Bake it ، و بسیاری بازی های دیگر را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی موفقی دارد. Build it 3D هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی کاربلد است که توانسته با ارائه یک گیم پلی ساده و سرگرم کننده، تجربه منحصر به فردی را برای علاقه مندان به بازی های تفننی به ارمغان بیاورد. این بازی توانسته در مدت بسیار کوتاهی بیش از 1.000.000 بار در مارکت اندروید دانلود شود و محبوبیت بالایی در میان گیمر ها پیدا کند. Build it 3D گیم پلی بسیار ساده ای دارد و برای تمام رده های سنی مناسب است. این بازی از آن دسته بازی هایی است که می توانید برای گذراندن اوقات فراغت تان، ساعاتی را با آن مشغول شوید و از بازی کردن لذت ببرید. احتمالاً با بازی معروف SimCity BuildIt آشنا هستید. بازی Build it 3D را می توانیم یک بازی ساده شده از SimCity BuildIt معرفی کنیم. در این بازی شما به عنوان یک فردی که روی ساختمان ها کار می کند و حرفه آن ساخت و ساز است نقش آفرینی می کنید.

وظایف شما در بازی Build it 3D بسیار متنوع هستند. شما باید در یک شهر بزرگ وارد شوید و به سایت های مختلف ساختمان سازی آن شهر بروید و وظایف مختلفی را به عهده بگیرد. گاهی باید سوار بر یک جرثقیل شوید و سقف یک ساختمان را روی سازه های از پیش آماده شده قرار دهید. گاهی اوقات باید با ماشین سیمان ساز بیس یک ساختمان را آماده کنید و سیمان ها را درون فضای بیس بریزید. گاهی اوقات باید با یک بولدوزر خانه از کار افتاده را تخریب کنید تا کارگران ساختمانی بیاییند و خانه جدید بنا کنند. و همچنین وظایف دیگری که در طول بازی با آنها بیشتر آشنا خواهید شد. با این همه وظایف، فرصتی برای بیکار شدن در این بازی وجود ندارد و همیشه کاری برای انجام دادن برای شما وجود خواهد داشت. با انجام دادن وظایف تان، می توانید پول دریافت کنید و ابزار و پوسته های جدید برای کاراکتر تان آنلاک کنید و بیش از پیش از بازی کردن تان لذت ببرید. علاوه بر این گیم پلی عالی، بازی Build it 3D از لحاظ بصری و شنیداری هم عالی است. فضای گرافیکی سه بعدی و چشم نواز این بازی به همراه صداگذاری های تحسین برانگیز آن باعث شده اند تا Build it 3D به یکی از بهترین بازی های شهر سازی و ساختمان سازی تبدیل شود و بدون تردید ما آن را پیشنهاد می کنیم. Build it 3D توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق سرور های ما در انتهای مطلب دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی شما بدون دیدن تبلیغات، جوایز بی نهایت دریافت می کنید.



  • تغییرات نسخه 1.3.0

    • Bug fixes and improvements to keep you Building!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران