دانلود برنامه ــ کاربردی Text To Speech

دسته بندی:

Text to Speech (TTS) -Text Reader & Converter v1.2.3 – اپلیکیشن ساده تبدیل متن به گفتار مخصوص اندروید نسخه اشتراکی و کامل برنامه به ارزش 2.99 دلار

Text to Speech (TTS) -Text Reader & Converter عنوان یک اپلیکیشن ساده و در عین حال کاربردی تبدیل متن به گفتار می باشد که توسط Innovative Wor l d توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اندروید را به گونه ای می توان یکی از نو آورانه ترین سیستم عامل های جهان نامید. اگر توجه کرده باشید بسیاری از امکاناتی که ما امروزه از آن ها استفاده می کنیم همزمان با ظهور اندروید عرضه شدند! تا به کنون صد ها قابلیت خاص در این سیستم عامل گنجانده شده است که توسعه دهنده بسیاری از آن ها شرکت بزرگ گوگل می باشد. بدون شک یکی از برترین آن ها را می توان موتور های تبدیل گفتار به نوشتار و یا تبدیل متن به گفتار دانست! گاها کاربران در هنگام خواندن برخی از مقالات با یک کلمه اختصاری همچون TTS رو به رو می شوند. TTS مخفف Text to Speech بوده و همان موتور تبدیل متن به گفتار گوگل است که در بسیاری از موارد می توانید استفاده بی نظیری از آن داشته باشید. ما برای بهره مندی از این تکنولوژی می توانیم به طور مستقیم از نرم افزار های شرکت گوگل استفاده نماییم؛ اما گاها برنامه هایی دیده می شوند که با پایه ریزی بر اساس این قابلیت گوگل، امکانات متنوع تری را در اختیارمان قرار می دهند. یکی از بهترین این استارت اپ ها را می توان Text to Speech (TTS) -Text Reader & Converter دانست. این نرم افزار با بهره مندی از موتور های تبدیل نوشتار به گفتار گوگل ویژگی های گسترده تری را در اختیار شما قرار داده و کمک می کند که هر گونه متن را به سرعت به صدا ها تبدیل کنید!

تبدیل متن به گفتار به کمک نرم افزار Text to Speech (TTS) -Text Reader & Converter

بدون شک یکی از بهترین و در عین حال ساده ترین نرم افزار های تبدیل متن به گفتار برنامه Text to Speech (TTS) -Text Reader & Converter می باشد. این استارت اپ به شما عزیزان اجازه خواهد داد که به سادگی هر چه تمام تر متن های خود را نوشته و سپس آن ها را در قالب صدا ها دریافت کنید. از مهم ترین ویژگی هایی که این برنامه را به یکی از پر طرفدار ترین ابزار موجود در این زمینه تبدیل کرده است، پشتیبانی آن از یازده زبان گوناگون می باشد. برنامه فوق از یازده زبان متنوع پشتیبانی کرده که همین امر اجازه می دهد کاربران بسیاری از سراسر جهان نیاز های خود را به سادگی برطرف نمایند.

ذخیره صدای تولیدی در قالب فایل صوتی!

همان طور که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم شما برای استفاده از موتور تبدیل متن به گفتار گوگل می توانید از اپ های اختصاصی گوگل استفاده کنید! اما نرم افزار های جانبی معمولا امکانات گسترده تری را در اختیار کاربران قرار می دهند. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که به کمک برنامه Text to Speech (TTS) -Text Reader & Converter به آن دسترسی خواهید داشت ذخیره سازی صدای تولیدی حاصل از متن ها در قالب فایل های صوتی می باشد. به وسیله این ویژگی قادر خواهید بود که گفتار را به صورت یک فایل صوتی ذخیره کرده و سپس آن را روی ویدئو های خود قرار دهید.

مجموعه ای از تنظیمات گوناگون

از دیگر ویژگی هایی که برنامه Text to Speech (TTS) -Text Reader & Converter در اختیار کاربرانش قرار می دهد مجموعه تنظیمات آن می باشد. این تنظیمات به شما اجازه خواهد داد که تغییرات مختلفی را در فایل صوتی و یا صدای حاصل از متن ها ایجاد کنید. تغییراتی نظیر کنترل حجم صدا، میزان بم و زیر بودن، سرعت صدا و چند گزینه متنوع دیگر که بسیار کاربردی هستند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Text to Speech (TTS) -Text Reader & Converter اندروید :

  • مبدل دقیق و هوشمند تبدیل متن به گفتار
  • پشتیبانی از تبدیل متن به گفتار در یازده زبان مختلف از سراسر جهان
  • دقت بسیار بالا بدون هیچ گونه خطایی در تلفظ لغات
  • امکان کپی کردن متن ها در باکس مربوطه
  • ذخیره سازی متن های تبدیل شده به گفتار در قالب فایل های صوتی
  • ایجاد تغییرات در حجم صدا و یا سرعت پخش آن
  • به اشتراک گذاری خروجی با دوستان خود در پیام رسان های متنوع
  • محیط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن Text to Speech (TTS) -Text Reader & Converter با بهره مندی از امکانات و مجموعه ای از قابلیت های متنوع در زمینه تبدیل متن به گفتار توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 2.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.1 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اشتراکی آن را از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.2.3

    • Insert documents now to listen text pronunciation
    • User Interface Made better
    • Use experience enhanced
    • Crashes resolved
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران