نسخه کامل و آخر Flexcil برای اندروید

دسته بندی:

Flexcil Notes & PDF Reader – Notebook, Note-taking v1.1.1.3 – اپلیکیشن یادداشت برداری و pdf خوان اندروید نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

Flexcil Notes & PDF Reader – Notebook, Note-taking عنوان یک برنامه یادداشت برداری و پی دی اف خوان اندرویدی می باشد که توسط شرکت Flexcil Inc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اگر نگاهی به مارکت اندروید داشته باشید، ابزار متنوعی برای یادداشت برداری و یا اجرای فایل های پی دی اف در اختیار ما قرار داده می شود که معمولا ابتدایی ترین نیاز های ما را برطرف می کنند. اما در برخی از موارد ما نیازمند امکاناتی خاص و بیش از حد معمول هستیم. به همین دلیل برخی از توسعه دهندگان تلاش می کنند که امکانات و ویژگی های بیشتری را در اختیار کاربران این سیستم عامل قرار دهند. به هر حال اجرای فایل های پی دی اف و یا یادداشت برداری جزو متداول ترین فعالیت ای ما با اسمارت فون های مان می باشند. همین موضوع باعث شده است که یک توسعه دهنده خوش ذوق اندرویدی تلاش کند که هر دو قابلیت را در قالب یک نرم افزار ارائه دهد. Flexcil Notes & PDF Reader – Notebook, Note-taking همان برنامه ای است که از آن سخن می گوییم. هر آن چیزی که در دو زمینه اجرای فایل های پی دی اف و یا ایجاد یادداشت ها به آن نیاز داشته باشید توسط این استارت اپ ارائه شده و بدون نیاز به نصب چندین برنامه شخص ثالث قادر به رفع نیاز های خود خواهید بود. گرچه ارائه دو قابلیت به صورت همزمان به این معنا نیست که امکاناتی متنوع در اختیارتان قرار نمی گیرد، زیرا هر آن چیزی که به آن نیاز داشته باشید در این مجموعه بی نظیر ارائه شده است. پس اگر شما نیز به طور مداوم از این دو ویژگی استفاده می کنید، بهتر است این اپ هوشمند را از دست نداده و برای دریافتش با ما همراه باشید.

اجرا و ایجاد انواع یادداشت و پی دی اف به کمک Flexcil Notes & PDF Reader – Notebook, Note-taking

همان طور که در توضیحات بالا اشاره کرده و از عنوان پست نیز می توان فهمید، اصلی ترین ویژگی برنامه Flexcil Notes & PDF Reader – Notebook, Note-taking توانایی اجرای فایل های پی دی اف و نوشتن یادداشت های گوناگون در یک محیط یکسان می باشد. شما عزیزان بدون هیچ گونه محدودیتی می توانید از این دو ویژگی به صورت همزمان استفاده نموده و در حافظه گوشی هوشمند خود صرفه جویی نمایید. یکی از مهم ترین قابلیت های ارائه شده توانایی نوشتن یادداشت و یا حاشیه نویسی فایل های پی دی اف با دست خط شخصی می باشد که در نوع بی نظیر می باشد. بدین منظور حتی اگر علاقه ای به کیبورد های اندرویدی ندارید قادر به نوشتن متن ها با دست خط خودتان خواهید بود.

تلفیقی از دو ویژگی پر طرفدار

یکی از مواردی که توجه ما را به سمت برنامه Flexcil Notes & PDF Reader – Notebook, Note-taking معطوف می کند، تلفیق هر دو ویژگی اصلی با یکدیگر می باشد! در این حالت نه تنها می توانید شروع به ویرایش و یا ایجاد فایل های پی دی اف کنید، بلکه قادر خواهید بود که تنها با یک اشاره بخشی از فایل پی دی اف را کپی کرده و در قالب یک یادداشت ذخیره نمایید. هم آن طور که گفته شد هر آن چیزی که برای داشتن یادداشت هایی بدون نقص به آن نیاز دارید در اختیارتان قرار داده می شود، مواردی نظیر انواع فونت ها، رنگ های گوناگون، گزینه هایی برای سازماندهی فایل های ذخیره شده و … که تنها با اندکی صرف زمان می توانید به همه آن ها دسترسی داشته باشید.

افزایش تمرکز در هنگام اجرای فایل ها

هنگامی که کاربران شروع به خواندن یک فایل پی دی اف و یا یک یادداشت می کنند، موارد متعددی می تواند حواس شان را پرت کند! خوشبختانه برنامه Flexcil Notes & PDF Reader – Notebook, Note-taking به این موضوع نیز توجه داشته و یک حالت تمام صفحه را ارائه کرده است. در این حالت تنها اطلاعاتی که در فایل پی دی اف و یا یادداشت ها ذخیره شده است نمایش داده شده و حتی نمی توانید نوار ابزار بالای نمایشگر را نیز مشاهده کنید! این ویژگی باعث می شود تا تمرکز بیشتری بر تمامی فعالیت های خود داشته باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Flexcil Notes & PDF Reader – Notebook, Note-taking اندروید :

  • اجرای انواع فایل های پی دی اف و هم چنین ایجاد یادداشت های متنوع
  • گزینه ای مناسب برای پیاده سازی ایده های خود در قالب دفترچه ها!
  • سازماندهی هوشمندانه اسناد
  • گزینه ای برای حاشیه نویسی فایل های پی دی اف
  • انواع فونت ها در رنگ های گوناگون برای نوشتن متن هایی بدون نقص
  • افزودن تصاویر به یادداشت های تان
  • ویرایش هر نوع فایل پی دی اف تنها با یک اشاره
  • نوشتن متن ها به کمک دست خط شخصی خود
  • پشتیبانی از قلم های s-pen
  • مجموعه ای از قالب های آماده برای به اوج رساندن خلاقیت کاربر
  • پشتیبانی از سرور های ابری برای پشتیبان گیری و یا فراخوانی فایل های آماده

اپلیکیشن Flexcil Notes & PDF Reader – Notebook, Note-taking با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات و کامل آن را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات و ویژگی های از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.1.1.3

    • Support for copying and pasting images with some apps
    • Fixed an issue that the page clear function works incorrectly in 2 page view & one page flip
    • Fixed an issue where some buttons were not displayed when playing voice on a vertical screen
    • Fixed an issue where some backup files were not restored
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران