دانلود نسخه آخر FighterPilot-HeavyFire

دسته بندی:

Fighter Pilot: HeavyFire v1.0.9 Mod – بازی اکشن و سرگرم کننده “خلبان مبارز: آتش سهمگین” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلای بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Fighter Pilot: HeavyFire – خلبان مبارز: آتش سهمگین یک بازی جذاب و هیجان انگیز دیگر از استودیوی هندی Threye: Military Games در سبک اکشن است که در گوگل پلی عرضه شده و در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان به شکل رایگان قرار گرفته است. استودیوی Threye: Military Games همانطور که از نامش نیز پیداست یک استودیوی فعال در زمینه طراحی بازی های نظامی است و پیش از این نیز روی ساخت بازی های با مضمون نظامی و شبیه ساز جنگاوری های مختلف فعالیت داشته و بازی هایی همچون Indian Air Force: A Cut Above و یا Ace Commando را نیز برای سیستم عامل اندروید منتشر کرده بود که آن ها را نیز خدمت شما عزیزان معرفی کرده بودیم.این بار هم در اپلیکیشن برتر همزمان با انتشار نسخه نهایی یک بازی اکشن و هیجان انگیز دیگر برای اولین بار در ایران اقدام به معرفی و انتشار آن برای شما عزیزان و همراهان همیشگی مان کرده ایم. Fighter Pilot: HeavyFire هفتمین پروژه رسمی استودیوی Threye محسوب می شود و به نوبه خود تکامل یافته ترین و خوش ساخت ترین بازی این توسعه دهنده نیز تا به اینجای کار به شمار می رود. اگر از دوست داران بازی های اکشن، جنگی و به خصوص در سبک بازی های شبیه ساز جنگنده های نظامی هستید، بازی خلبان مبارز یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. در ادامه با اپلیکیشن برتر همراه باشید تا با هم نگاهی به کلیت ویژگی های این بازی زیبا بی اندازیم.

Fighter Pilot: HeavyFire با درس گرفتن از اشتباهات بازی های مشابه در همین سبک و همچنین با تجربه ای بیشتر بعد از عرضه شدن چندین بازی مختلف در سبک های نزدیک به همین بازی ساخته شده و همین مسئله باعث شده تا بتوان این عنوان را یک بازی تکامل یافته و بسیار حساب شده بدانیم. این بازی اگرچه سبک جدیدی ارائه نکرده و به ظاهر حتی شباهت زیادی به بازی های معروفی در این زمینه دارد اما ویژگی های متعدد Fighter Pilot: HeavyFire باعث شده تا بدون شک این بازی را جزو برترین بازی های اکشن جنگی در رابطه با جنگنده های نظامی و شبیه ساز خلبانی با هواپیماها و جت های جنگی بدانیم. در بازی Fighter Pilot: HeavyFire شما می توانید در یکی از گرافیکی ترین بازی های اکشن و جنگی در نقش خلبانان ماهر و شجاع به نبردهای هوایی سهمگین و خطرناک بروید و در میدان های نبرد در مقابل رقبا برای پیروزی تلاش کنید. در این بازی جت ها و جنگنده های متعددی از مدل های واقعی طراحی شده اند که به بهترین شکل ممکن بازسازی شده اند. جزئیات گرافیکی بازی بسیار تحسین برانگیز است و با توجه به حجم نه چندان زیاد، می توان این بازی را یکی از بهینه ترین بازی های حرفه ای در سطح بازی های گرافیکی و کنسولی بشماریم. با انجام مأموریت های بازی و کسب پول می توانید جنگنده های مدل های بالاتر خریداری کرده و آن ها را ارتقاء داده و سفارشی کنید. برای آشنایی بیشتر با سبک و سیاق گرافیک و گیم پلی بازی توصیه می شود نگاهی به ویدئوی تریلر بازی بی اندازید و سپس از طریق لینک های مستقیم اپلیکیشن برتر آخرین نسخه این بازی را به شکل رایگان و تست شده به صورت معمولی یا مود شده دریافت کنید.

توجه : هنگام ورود به بازی ، صفحه نمایش برای مدتی سیاه خواهد بود ، لطفاً صبورانه منتظر بمانید!



  • تغییرات نسخه 1.0.9

    • - Bug Fixes
    • - Reduced App Size
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران