نسخه آخر و کامل SkyCandy برای موبایل

دسته بندی:

SkyCandy – Sunset Forecast App v2.5.0 برنامه ای برای اطلاع از بهترین زمان ها برای عکاسی از طلوع و غروب خورشید مخصوص اندروید نسخه پریمیوم برنامه با دسترسی به تمامی قابلیت ها

طلوع و غروب خورشید از زیباترین مناظری هستند که هر انسانی می تواند در زندگی خود ببیند. مخصوصا اگر در یک محیط زیبا قرار داشته باشید، این منظره زبیا تر هم خواهد بود. فصل پاییز زیباترین غروب ها را بین تمام فصل ها دارد و بسیاری از عکاسان هر ساله منتظر فصل پاییز می مانند تا در این فصل عکس های خیره کننده و شگفت انگیزی از منظره طلوغ و غروب خورشید به دست آورند. البته هر طلوغ و غروبی زیبا نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال اگر هوا ابری و بارانی باشد، طلوع زیبایی نخواهیم داشت. یا اگر آسمان کاملا صاف باشد، بهترین غروب ممکن را نخواهیم دید. همانطور که گفته شد طلوع و غروب خورشید یکی از موقعیت های مورد علاقه عکاسان است و عکاسی از آن هم نسبتا آسان تر از موقعیت های دیگر است، تنها کافی است که زمان و مکان مناسب را در اختیار داشته باشید. عکاسان معمولا چند روز را در یک منطقه می گذرانند تا بهترین موقعیت ها و ساعت ها برای عکاسی را پیدا کنند، برای پیدا کردن بهترین زمان و مکان برای عکاسی از طلوع/غروب آفتاب نیز به چنین اطلاعاتی نیاز است. امروز با اپلیکیشنی در خدمت شما هستیم که همه این اطلاعات را در خدمت شما قرار داده و به شما کمک می کند تا بهترین تصاویر ممکن را از منظره غروب خورشید ثبت کنید. SkyCandy – Sunset Forecast App عنوان یک اپلیکیشن برای دریافت اطلاعات لازم به منظور عکاسی از منظره طلوع و غروب خورشید، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Photographer’s Arsenal توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه با تحلیل آب و هوای منطقه بهترین زمان برای عکاسی از غروب/ طلوع را نمایش می دهد. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این برنامه ارائه امتیاز به منظره هاست؛‌ به این صورت که با تحلیل وضعیت فعلی و آینده آب و هوا در یک منطقه، پیش بینی می کند که غروب یا طلوعی که اتفاق خواهد افتاد چقدر زیبا است. این زیبایی با درصد نمایش داده می شود و اگر این میزان بالای ۸۰ درصد باشد، به این معنی است که غروب / طلوع زیبا خواهیم داشت.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه SkyCandy – Sunset Forecast App اندروید :

  • پیش بینی کیفیت (نمایش میزان زیبایی منظره با درصد)
  • نمایش جهت و موقعیت خورشید، کافی است که یک نقطه را روی نقشه مشخص کنید تا جهت طلوع خورشید و موقعیت آن را در آن نقطه مشاهده نمایید.
  • نمایش فاز های نور خورشید، ساعت طلایی، ساعت گرگ و میش و ….
  • پشتیبانی از چندین موقعیت و مکان مختلف
  • ارائه هشدار ها و نوتیفیکیشن ها برای اطلاع از طلوع/ غروب های زیبا
  • تایمر شمارش معکوس برای طلوع/ غروب خورشید

اپلیکیشن SkyCandy – Sunset Forecast App با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 3.8 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده و جدیدترین نسخه اش پیش روی شما قرار دارد.



  • تغییرات نسخه 2.5.0

    • Hi there! Many new changes, improvements, and bug fixes! Consult the in-app change log after updating to see a full list. :)
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Foreca برای اندروید

نسخه کامل و آخر Foreca برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران