دانلود جدیدترین نسخه Stormborne2

دسته بندی:

Stormborne2 v2.8.13 Mod – بازی اکشن و نقش آفرینی بسیار زیبا و مهیج “جنگجوی طوفان 2” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (افزایش پول و الماس به جای کاهش) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Stormborne2 – جنگجوی طوفان 2 نام بازی بسیار خوش ساخت و سرگرم کننده استودیوی کره ای Influsion Inc. است که به شکل رایگان در سبک اکشن با المان هایی از سبک های نقش آفرینی ساخته و عرضه شده است. این استودیوی نسبتاً بی نام و نشان اهل کشور کره جنوبی با ارائه یک بازی بسیار جذاب که در حقیقت دومین بازی از سری بازی های Stormborne است، در مقابل بسیاری از بازی های مشابه که پیچیده، سنگین و غیر بهینه هستند کاملاً برتری دارد. این بار هم همزمان با انتشار یک بازی جذاب و مهیج، اقدام به معرفی و عرضه آن برای شما عزیزان کرده ایم و آخرین نسخه اش را در کنار یک نسخه مود شده به شکل انحصاری تقدیم حضورتان می کنیم. Stormborne2 از آن دست بازی هایی است که شاید حجم کم آن باعث شود انتظار زیادی از آن نداشته باشید اما وقتی با گرافیک و گیم پلی روان بازی رو به رو شوید احتمالاً شما هم سازنده این بازی را تحسین می کنید. این بازی به وسیله موتور بازی سازی Unity Engine رندر گرفته شده و در بین بازی هایی که توسط این موتور بازی سازی ساخته شده اند جزو بهینه ترین ها به حساب می رود. در بازی Stormborne2 شما به دنیای هیجان انگیز نبردهای خونین گلادیاتورها می روید و در یک بازی کاملاً سوم شخص و نقش محور باید در شرایطی سخت و مرگبار در مقابل تهدیدات زیاد از طرف رقبا ایستادگی کرده و برای بقا تلاش کنید.

سازنده بازی Stormborne2 می گوید که تجربه این بازی بسیار نزدیک به تجربه نسخه های مشابه در کنسول های بازی است و این ادعا تا حد زیادی واقعیت دارد. گرافیک خیلی خوب، گیم پلی 60 فریم بر ثانیه ای و جزئیات عالی محیطی در کنار افکت های بصری و صوتی حرفه ای همگی باعث می شوند تا این بازی را یک عنوان تحسین برانگیز در بین بازی های این سبکی بدانیم. این بازی دارای یک خط داستانی کوتاه اما حماسی نیز است. طبق داستان شما در نقش یک گلادیاتور هستید که در نبردهای سهمگینی که در گذشته داشته حافظه اش را از دست داده است. حالا او دوباره به میادین نبرد بازگشته و باید با شرکت کردن در مبارزات مرگبار گلادیاتورها پیروز شود تا نه تنها مجوز خروج از این میدان نبرد را کسب کند، بلکه گذشته پنهان خود را نیز کشف کند. بازی دارای دو بخش اصلی است. بخش اول قسمت نقش آفرینی بازی است که در آن می توانید از نمای سوم شخص و با کمک کنترلرهای مجازی به اطراف حرکت کنید و با چیزهای گوناگون تعامل داشته باشید. هدف شما جمع آوری یک سری پرچم برای ثبت پیروزی هایتان است. بخش دوم Stormborne2 به نبردهای اکشن و البته چالش برانگیز با دیگر گلادیاتورها و جنگجویان مربوط می شود. به نقل از سازنده، هوش مصنوعی بازی چالش های سختی برای شما رقم خواهد زد. رقبای شما یکی پس از دیگری خطرناک تر و باهوش تر می شوند و شما هم باید در هر مبارزه خودتان را ارتقاء دهید. شما می توانید شخصیت مبارز خود را شخصی سازی کرده و لوازم، سلاح ها و آیتم های متنوعی برای او انتخاب کنید. آیا موفق می شوید که به گلادیاتور برتر این نبردهای خونین تبدیل شوید؟ همین حالا از دانلودباکس اپلیکیشن برتر اقدام به دریافت این بازی کنید و یک هیجان جذاب را تجربه کنید. اگر می خواهید بیشتر با کلیت بازی و ماهیت گرافیکی و سبک گیم پلی آن آشنا شوید می توانید ویدئوی تریلر معرفی آن را که برایتان آماده کرده ایم مشاهده کنید.



  • تغییرات نسخه 2.8.13

    • - Plug in update
    • - Offline Play
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران