دانلود نسخه جدید Floaty Notes

دسته بندی:

Floaty for Sticky Notes v0.9.12 – اپلیکیشن یادداشت های شناور استیکی اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 4.99 دلار تقدیم شما عزیزان

شاید تا به کنون واژه یادداشت های استیکی را شنیده باشید؛ همان یادداشت هایی که ما به طور روزمره بر کاغذ های رنگی چسبناکی نوشته و بر روی اشیاء اطراف مان می چسبانیم تا هیچ گاه فعالیت های مهم مان را فراموش نکنیم! بالطبع ممکن است ما در طول هر روز ساعاتی را خارج از خانه باشیم که مشاهد نکردن این سری از یادداشت ها باعث شود که وظایف مختلفی را فراموش نماییم. آیا تا به کنون به این موضوع فکر کرده اید که این یادداشت ها را به گوشی هوشمند تان انتقال دهید!؟ به نوعی باید گفت که استفاده از کاغذ های استیکی دیگر منسوخ شده است زیرا ما بیشتر از هر چیز دیگری به صفحه نمایش اسمارت فون مان نگاه می کنیم. با توجه به این موضوع نرم افزار های گوناگونی برای یادداشت برداری معرفی شده اند که تمامی شان توانایی پین کردن نوشته ها را ندارند. Floaty for Sticky Notes عنوان یک اپلیکیشن یادداشت های شناور استیکی می باشد که توسط شرکت editoy Inc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که اشاره کردیم این نرم افزار وظیفه ای درست همانند کاغذ های استیکی را اجرا می کند. به گونه ای که قادر خواهید بود در یک چشم بر هم زدن متن های خود را روی یک کاغذ دیجیتالی شناور ایجاد کرده و آن را هر قسمت از صفحه نمایش قرار دهید. نکته ای که کاربران این برنامه فوق العاده را متعجب می کند سیستم همگام سازی بی نظیر اش می باشد. کاربران قادر خواهند بود با اتصال نرم افزار به حساب های خود در مایکروسافت کلاد، هات میل، آفیس 365 و لایو در هر زمان و مکانی به این یادداشت ها دسترسی داشته باشند. این سیستم همگام سازی فوق العاده اجازه می دهد که حتی در صورت دسترسی نداشتن به اسمارت فون در دیگر گوشی ها و رایانه های شخصی بتوانید این نوت ها را مشاهده کنید. علاوه بر این تنظیمات شخصی سازی گوناگونی در اختیار شما قرار داده می شود که در میان آن ها می توان به تغییر اندازه فونت ها، رنگ صفحه نوت برداری و … اشاره کرد. یادداشت های فوق نه تنها بر روی صفحه نمایش، نمایش داده می شوند بلکه در حافظه ذخیره شده تا در صورت نیاز باز هم قادر به فراخواهی شان باشید. در پایان نیز باید اشاره کنیم که هیچ گونه محدودیتی در تعداد نوت های نمایش داده شده، در نمایشگر وجود ندارد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Floaty for Sticky Notes اندروید :

  • نوشتن یادداشت های مختلف در قالب کاغذ های استیکی دیجیتال
  • قرار دادن این نوت ها روی قسمت های مختلف صفحه نمایش
  • نبود هیچ گونه محدودیتی در تعداد نوت های نمایش داده شده
  • ذخیره سازی خودکار یادداشت های ایجاد شده در حافظه اسمارت فون
  • سیستم همگام سازی اطلاعات با رایانه شخصی و هم چنین سرویس هایی نظیر مایکروسافت کلاد، هات میل و …
  • چندین گزینه مختلف برای شخصی سازی نرم افزار بر اساس نیاز های کاربر
  • تغییر اندازه فونت ها و رنگ کاغذ ها با یک اشاره

اپلیکیشن Floaty for Sticky Notes با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع اش توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 4.99 دلاری امتیاز 3.9 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را از لینک های مستقیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 0.9.12

    • Deletion goes through the recycle bin.
    • Improved handling when disconnected from the cloud.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران