دانلود جدیدترین نسخه R.I.P

دسته بندی:

Rest in Pieces v1.6.6 Mod – بازی آرکید سرگرم کننده و ترسناک “در آرامش بخواب” اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Rest in Pieces – در آرامش بخواب نام یک بازی آرکید جالب و سرگرم کننده با ایده ای خاص و متفاوت است که از سوی استودیوی سوئدی Itatake سازنده بازی محبوب Pebble Universe به شکل کاملاً رایگان با قابلیت خرید و پرداخت درون برنامه ای برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. بازی Rest in Pieces شبیه ساز بسیار جالبی از یک کابوس ترسناک است که در آن باید به شخصیت های بازی کمک کنید تا از دست شیطان و ارتش او فرار کنند و از چالش ها و تهدیداتی که او برایشان در نظر گرفته جان سالم به در ببرند. بازی در آرامش بخواب چندین شخصیت مختلف از جمله دختربچه ای به نام Gerogina هستید که در کابوسی ترسناک به سر می برد. او در این کابوس توسط یک دلقک وحشتناک تعقیب می شود و در حال فرار از دست او است. شخصیت دوم یک مرد مسن به نام Jack Parrot است که یک دزد دریایی می باشد و توسط هیولایی دریایی به نام Kraken تهدید می شود و کشتی او در حال غرق شدن توسط این هیولا است. شخصیت بعدی، یک پدر روحانی به نام Father Lugosi است که سعی می کند از دام یک خون آشام به نام Count Dracula فرار کند. به جز این موارد، شخصیت های دیگری نیز در طول این بازی وجود دارند که وظیفه شما کمک به تک تک آن ها برای فرار از دست شیاطین است.

در بازی Rest in Pieces شما باید به این شخصیت ها که با نگرشی جالب طراحی شده اند کمک کنید تا یک مسیر رو به جلو را بدون هرگونه برخورد با موانع طی کنند. این شخصیت ها به شکل مجمسمه هستند و روح کاراکترهای اصلی در این مجسمه ها دمیده شده است! آن ها به وسیله شیاطین و هیولاها به وسیله یک طناب در حال کشیده شدن به سمت جلو هستند و همین نکته باعث شده تا آن ها روی مسیر لیز بخورند. کار شما این است که این مجسمه ها را به خوبی به سمت اطراف هدایت کنید تا در طول مسیر و پیچ و تاب های آن، برخوردی با کناره ها نداشته باشید. اما چالش اصلی شما موانعی هستند که در بین راه قرار دارند. این موانع که ثابت یا متحرک هستند، کار را برای شما سخت می کنند. به همین خاطر باید با تمرکز بالا و با مهارت زیاد اقدام به جاخالی دادن از این موانع کنید. در پایان هر مرحله یک علامت چشم سفید در مسیر وجود دارد که در صورت رسیدن به آن، می توانید هیولای مورد نظر را از بین ببرید و آن مرحله را به اتمام برسانید. قابل ذکر است که در صورت برخورد با موانع، این مجسمه ها (شخصیت های بازی) به چندین تکه تقسیم می شود! مراحل بازی در 6 بخش کلی صورت می گیرند و در کل شما باید روح 18 شخصیت را از دست شیاطین نجات دهید. برای آنلاک کردن مجسمه های بیشتر می توانید با کسب امتیاز و پول آن ها را تهیه کنید. بازی جذاب، سرگرم کننده و البته کمی ترسناک Rest in Pieces همینک به صورت تست شده به همراه نسخه مود شده اش از اپلیکیشن برتر قابل دریافت است. گفتنی است که این بازی در مدتی کوتاه از مرز 500 هزار دانلود در گوگل پلی عبور کرده و امتیاز فعلی آن امتیاز 4.4 از 5.0 است.



  • تغییرات نسخه 1.6.6

    • Halloween Special with a limited Georgina skin and special offers in the in-game store.
    • Thank you for playing!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران