دانلود آخرین نسخه Mega Ramp Car Jumping

دسته بندی:

Mega Ramp Car Jumping Mod – بازی پرش با ماشین از روی سکو ها اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Mega Ramp Car Jumping نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی BoomBit Games برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی BoomBit Games یک استودیو بازی سازی حرفه ای و شناخته شده در مارکت اندروید است که پیش از این هم بازی های فوق العاده و عالی زیادی مثل Car Mechanic، Hunt Royale، Car Driving School Simulator، Build a Bridge، Idle Coffee Corp، Car Crusher، و ده ها بازی دیگر را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و با میلیون ها دانلود کارنامه موفق و قابل تحسینی را به خودش اختصاص داده است. اما Mega Ramp Car Jumping هم یکی از جدیدترین بازی های این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی مهیج و سرگرم کننده، تجربه یونیک و منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. این بازی در مدت بسیار کوتاهی بیش از 5.000.000 بار توسط گیمر ها دانلود شده است و جزو یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی های مارکت اندروید است. Mega Ramp Car Jumping اساساً یک بازی ماشین سواری است. در اکثر بازی های ماشین سواری، شما باید در مسابقات مختلف با دیگر ماشین ها مسابقه دهید و سعی کنید جایگاه های برتر مسابقات را به دست بیاورید. اما در این بازی، شما هیچ رقیبی ندارید و به جای آن باید با پریدن از روی رمپ ها و یا همان سکو های پرش، سعی کنید بیشترین پرش را با بیشترین سرعت انجام دهید تا بتوانید بالاترین امتیاز را به دست بیاورید و رکورد بزنید!

Mega Ramp Car Jumping سرعت بالا و سرسام آور را به شما تقدیم می کند. شما می توانید بدون دردسر، با ماشین تان روی سکو های پرش سرعت بگیرید و با پرش های خارق العاده امتیاز به دست بیاورید. اگر بتوانید بعد از پرش، حرکات نمایشی هم انجام دهید، امتیاز بیشتری کسب می کنید. طبیعی است که برای انجام حرکات نمایشی باید با ریسک بیشتری در سکو های پرش حرکت کنید و این ریسک می تواند خطرناک باشد. به طور مثال، ممکن است ماشین شما در تلاش برای انجام حرکات نمایشی از مسیر اصلی خودش کاملاً خارج شود و شما نتوانید امتیازی کسب کنید و مجبور شوید همه چیز را دوباره از اول شروع کنید. اما هرچه ریسک بیشتری را در پرش‌ ها بپذیرید، در صورت موفقیت، می‌ توانید امتیاز و رکورد های بی‌ نظیری را از خودتان به ثبت برسانید. در حقیقت، بازی شما را تحریک می کند که ریسکی بازی کنید. اما با وجود اینکه تنوع زیادی برای انتخاب ماشین ها در این بازی برای شما فراهم شده است، با این وجود به دست آوردن آنها نیازمند این است که شما بتوانید مسابقات زیادی را انجام دهید و رکورد های بالایی ثبت کنید. بنابراین، همه چیز به شما بستگی دارد که بخواهید ریسکی بازی کنید و سریع تر ماشین ها را آنلاک کنید، یا کژوال و بدون ریسک بازی کنید و آرام آرام ماشین ها را آنلاک کنید. روی هم رفته باید گفت، Mega Ramp Car Jumping یک بازی همه چیز تمام و سوپر اعتیاد آور با یک گیم پلی سرگرم کننده و فضای گرافیکی عالی است و بدون شک یک بازی خارق العاده برای علاقه مندان به بازی های ماشین سواری و ریسینگ خواهد بود و ما قطعاً پیشنهادش می کنیم. Mega Ramp Car Jumping امتیاز 3.8 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست آورده است و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران