نسخه آخر و کامل Lumosity Mind برای موبایل

دسته بندی:

Lumosity Mind – Meditation App v2021.10.25.1642.24 رسیدن به آرامش با اندروید نسخه بهینه شده و کامل برنامه

آرامش چیزی است که در دنیای پرمشغله امروز، کمتر از همیشه پیدا می شود. با توجه به استرس ها و اضطراب هایی که به صورت روزانه به تک تک ما وارد می شود، داشتن آرامش تقریبا غیر ممکن شده است. هر یک از ما بسته به نوع شغل و جایگاه اجتماعی که داریم، با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کنیم. این مشکلات تقریبا به صورت دائمی در زندگی ما حضور دارند و همین درگیر بودن همیشگی با مشکلات، باعث خستگی ذهن، بروز انواع اختلالات روانی، درگیر شدن با بیماری هایی مانند افسردگی و …. می شود. حالا این قضیه کاملا اثبات شده است که وضعیت روانی انسان ها، تاثیر مستقیم بر سلامتی آن ها دارد. در صورتی که فشار روانی روی یک شخص بیش از حد باشد، احتمال این که به انواع بیماری های جسمی دچار شود، بسیار بالا می رود. بنابراین لازم است که حتما به راه حلی برای رسیدن به آرامش و کاهش از فشار روانی، بیندیشم. مدیتیشن و مراقبه یکی از این راه هاست. هزاران سال است که انسان ها با مراقبه از ذهن خود در برابر فشار های روانی حفاظت می کنند. با مراقبه حتی در دنیای پر از مشکلات امروز هم می توان به آرامش درونی رسید. اگر مراقبه بلد نیستید و حوصله یا وقت کافی برای رفتن به کلاس را هم ندارید، برنامه ای که امروز در اپلیکیشن برتر معرفی می کنیم را از دست ندهید. Lumosity Mind – Meditation App عنوان یک اپلیکیشن کامل و خوش ساخت برای آموزش و تمرین مدیتیشن، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Lumos Labs, Inc. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با چند دقیقه کار روزانه با این برنامه می توانید آرامش، شفافیت و تمرکز را در ذهن خود پیدا کنید. لوموسیتی توسط متخصصان مدیتیشن برای آموزش ساده و آسان طراحی شده است و برای کسانی که هیچ گونه تجربه ای در این زمینه ندارند هم بسیار مفید است. تمرینات موجود در این برنامه در حالت صوتی قابل استفاده هستند و همین استفاده از برنامه را آسانتر و سریعتر می کند. اگر حس می کنید در زندگی خود آرامش ندارید، لوموسیتی را حتما امتحان کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Lumosity Mind – Meditation App اندروید:

  • برنامه های آموزشی شخصی سازی شده بر اساس علاقه و تجربه شما
  • جلسات توصیه شده روزانه
  • کتابخانه ای گسترده از دوره های راهنما مانند Cultivating Kindness, Inviting Sleep و …
  • دارای حالت تاریک برای استفاده راحت تر در محیط های کم نور و ساعات شبانه
  • مناسب برای تازه کار ها

اپلیکیشن Lumosity Mind – Meditation App برنامه ای عالی برای شروع مدیتیشن و پیشروی در آن است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.7 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه بهینه شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2021.10.25.1642.24

    • Need to focus more on gaining focus? Craving more guidance on reducing stress? Say ‘hello’ to Training Plans — personalized collections of courses and sessions designed to help you key in on specific areas.
    • Want to mix things up further? Check out Dark Mode for the same expert guidance with a whole new look.
    • Happy meditating!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Geeky Medics برای موبایل

دانلود نسخه جدید Geeky Medics برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران