دانلود نسخه کامل Flixy 3D

دسته بندی:

Flixy 3D – Icon Pack v2.5.2 – اپلیکیشن آیکون پک سه بعدی فلیکسی مخصوص اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 2.49 دلار

Flixy 3D – Icon Pack عنوان آیکون پک سه بعدی فلیکسی می باشد که توسط Cris87 توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان گونه که خود نیز می دانید یکی از بهترین راه های شخصی سازی صفحه نمایش و ایجاد تغییرات سریع در نماد برنامه ها استفاده از آیکون پک ها می باشد. آیکون پک ها با توجه به نوع طراحی شان به چندین دسته مختلف تقسیم می شوند که هر کدام شان دارای طرفداران خاص خود هستند. با این وجود یکی از بهترین دسته از این نماد ها، آیکون های سه بعدی می باشند. آیکون های سه بعدی نه تنها با دقت بسیار طراحی شده اند بلکه جلوه ای خاص به صفحه نمایش بخشیده و اجازه می دهند که از هر زاویه ای که به نمایشگر تان نگاه می کنید جلب زیبایی های آن شوید. برنامه Flixy 3D – Icon Pack یکی از بهترین آیکون پک های سه بعدی است که با فراهم سازی دسترسی شما به مجموعه ای عظیم از انواع آیکون ها کمک می کند زیبایی صفحه نمایش و اینترفیس اسمارت فون تان را چندین برابر کنید. هر آن چیزی که از یک آیکون پک انتظار دارید در این برنامه وجود داشته و به آن دسترسی خواهید داشت. به هر حال اگر شما نیز جزو علاقه مندان به آیکون پک ها هستید بهتر است این ابزار فوق العاده را از دست نداده و برای دریافت آن با ما همراه باشید.

Flixy 3D – Icon Pack مجموعه ای بی نظیر از انواع آیکون های سه بعدی

همان گونه که در توضیحات فوق نیز به آن اشاره کردیم یکی از اصلی ترین ویژگی های برنامه Flixy 3D – Icon Pack تعداد بالای نماد های موجود در دیتابیس آن می باشد. بیش از 4755 نماد خاص در اختیار کاربران قرار داده می شود که هر کدام شان با دقتی فوق العاده بالا طراحی شده اند. تعداد بالای این نماد ها خود گویای پشتیبانی بی نظیرش از انواع استارت اپ ها می باشد. علاوه بر این تیم سازنده این آیکون پک تلاش کرده است که از بهترین پالت های رنگی در نماد های طراحی شده استفاده کند.

تصاویر زمینه خاص همراه با آیکون ها

کاربران اسمارت فون های اندرویدی با دانلود Flixy 3D – Icon Pack نه تنها به مجموعه ای از آیکون های متنوع و گوناگون دسترسی پیدا می کنند بلکه به هیچ گونه ابزار جانبی برای دریافت والپیپر ها نیازی نخواهند داشت! یکی دیگر از ویژگی هایی که پس از نصب توجه کاربران را به خود جلب می کند، دسترسی داشتن به بیش از 50 تصویر زمینه اختصاصی می باشد که از هماهنگی بسیار بالایی با آیکون های طراحی شده برخوردار هستند. همانند آیکون ها در این تصاویر زمینه نیز جزئیات به خوبی رعایت شده و تیم طراح تلاش کرده است که رنگ ها را به گونه ای انتخاب کند که از نهایت هماهنگی با تمامی نماد ها برخوردار باشند.

به روز رسانی های مداوم

یکی از مشکلاتی که کاربران پس از نصب آیکون پک ها به طور مداوم با آن رو به رو می شوند، عدم به روز رسانی های مداوم می باشد! نداشتن به روز رسانی های سریع باعث می شود که نرم افزار از آیکون استارت اپ های جدید پشتیبانی نکرده و نتوانیم نیاز های خود را به سادگی برطرف کنیم. با این وجود سازندگان Flixy 3D – Icon Pack این اطمینان را به شما می دهند که دیتابیس آن ها به طور مداوم و در بازه های زمیانی کوتاه مدتی به روز رسانی شود. علاوه بر این اگر شما نتوانستید که نماد دلخواه تان را در لیست آیکون ها مشاهده کنید تنها کافی است تا یک درخواست برای تیم طراح ارسال کرده تا در آپدیت های بعدی به نماد دلخواه تان دسترسی داشته باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Flixy 3D – Icon Pack اندروید :

  • دسترسی به بیش از 4755 آیکون متنوع و گوناگون سه بعدی
  • کیفیت بسیار بالای آیکون ها و استفاده از بهترین پالت های رنگی در آن ها
  • بیش از 50 تصویر زمینه متنوع و گوناگون با هماهنگی بالا نسبت به آیکون ها
  • پشتیبانی از پر طرفدار ترین لانچر های اندرویدی در گوگل پلی
  • آیکون های پویا برای تقویم گوگل در اندروید
  • گزینه ای برای ارسال درخواست ساخت آیکون دلخواه تان
  • به روز رسانی های مداوم در بازه های زمانی کوتاه

اپلیکیشن Flixy 3D – Icon Pack با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 2.49 دلار در گوگل پلی منتشر شده و امتیاز 4.8 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این آیکون پک فوق العاده را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت پر طرفدار اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.5.2

    • - 25 new icons;
    • - 4825 Total icons;
    • - 50 Total Wallpapers with 2K Resolution;
    • - New graphical interface!
    • - Added multilingual support!
    • - Added support for many new launchers!
    • - Added donation buttons and premium icon request!
    • - Added social link (Telegram, Instagram and Facebook) in the About section!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران