جدیدترین نسخه Sonic CD

دسته بندی:

Sonic CD Classic v3.4.2 Full – بازی نوستالژی سونیک سگا مخصوص اندروید یک بازی جذاب و فوق العاده زیبا با ساخت کم نظیر تقدیم شما عزیزان تست شده با اجرای بدون مشکل

Sonic CD Classic – سونیک سی دی کلاسیک بازی جدید، فوق العاده زیبا و خاطره انگیز در سبک بازیهای اکشن از استودیوی مطرح و نام آشنای SEGA برای اندروید است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کرده ایم! برای پایان دادن به نقشه های شیطانی دکتر Eggman ، سونیک می بایست از قدرت سرزمین کوچک برای مسافرت در زمان استفاده کند و با نابود کردن ماشین های او در گذشته سنگ های زمان گمشده را در آینده برگرداند! برای نجات Amy Rose نیاز است تا هفت سنگ زمان را جمع آوری کنید و دکتر اگمن را از بین ببرید! در بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده ی Sonic CD Classic شما در نقش جوجه تیغی دوست داشتنی “سونیک” در یک صفحه دو بعدی قرار میگیرید و دکمه های لمسی و جوی استیک به شما امکان حرکت اسان را می دهند، در مسیر حرکت با طیف گسترده ای از دشمنان روبرو میشوید که باید ان ها را از بین ببرید و حلقه ها را یکی پس از دیگری جمع اوری کنید و البته از دستاوردها و قدرت هایی که وجود دارند غافل نشوید و برای رسیدن به هدف اصلی تان؛ بین گذشته، حال و آینده سفر کنید! اگر دوست دارید به حال و هوای گذشته بروید و بازی جالبی که ما ان را برروی کنسول سگا تجربه کردیم را در دستگاه اندرویدتان تجربه کنید Sonic CD Classic را از دست ندهید!

بازی Sonic CD Classic در کمتر از 24 ساعت حدود پنج هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و بر اساس صدها رای امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کرده است! ما امروز در اپلیکیشن برتر نسخه اول بازی Sonic CD Classic را برای اولین بار در میان وبسایت های فارسی زبان برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. بهتر است بدانید، بازی Sonic CD Classic نیز همانند دیگر بازیهای موجود در سایت توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.

توجه : بازی Sonic CD Classic اینترنتی و آنلاین است .

تغییرات نسخه ی V3.4.2 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.sega.soniccd.classic را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را انلاین اجرا نمایید.



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران