دانلود ــ شبیه سازی Coal Mining Inc

دسته بندی:

Coal Mining Inc. v0.31 Mod – بازی مدیریتی و شبیه سازی “شرکت حفاری ذغال سنگ”” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (الماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Coal Mining Inc. – شرکت حفاری ذعال سنگ یکی دیگر از بازی های کلیکر و تفننی استودیوی Lion Studios سازنده بازی هایی مثل Big Big Baller , Flip Trickster – Parkour Simulator , Love Balls , Happy Glass , Slap That – Winner Slaps All ، Mr. Ninja و یا Merge Villa است که مثل دیگر بازی های عرضه شده توسط این توسعه دهنده به شکل رایگان توسعه یافته و در گوگل پلی در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. اپلیکیشن برتر این بار هم برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و انتشار یک بازی تفننی و مدیریتی دیگر در سبک شبیه سازی کرده و آخرین نسخه آن را به همراه یک نسخه مود شده برای دانلود ارائه کرده است. استودیوی Lion Studios به ساخت بازی های متنوع درسبک تفننی شهرت دارد و یکی از سبک هایی که این توسعه دهنده بازی های زیادی در آن عرضه کرده سبک کلیکر و مدیریتی است. بازی Coal Mining Inc. یکی از همین بازی هاست که در این مطلب قصد معرفی و بررسی کلی آن را داریم. تجربه های قبلی Lion Studios نشان داده که می توان به عناوین منتشر شده توسط این شرکت بازی سازی آمریکایی به اندازه لازم اعتماد کرد. پس در ادامه با ما همراه باشید تا با هم نگاهی به ویژگی های اصلی این بازی بی اندازیم.

بازی Coal Mining Inc. یا شرکت حفاری ذعال سنگ همانطور که از نامش کاملاً پیداست در مورد مدیریت یک کمپانی بزرگ حفاری است که در حوزه استخراج و بهره برداری از ذغال سنگ فعالیت می کند. با شروع بازی شما مستقیماً وارد جزئیات شده و بعد از مدتی آموزش اولیه، می توانید به صورت کامل مدیریت این مجموعه را بر عهده بگیرید. شما می توانید با استخدام نیروهای گوناگون، خرید و استفاده از لوازم و ابزارهای مورد نیاز مثل ماشین آلات صنعتی و مخصوص حفاری و استخراج تجارت خود را توسعه داده و گسترش دهید. شما همچنین می توانید در بازی Coal Mining Inc. درست مثل تمام بازی های مشابه در همین سبک اقدام به ارتقاء بخش ها و آیتم های متفاوت کرده و عملکرد آن ها را در چندین سطح افزایش دهید تا درآمد شما بیشتر شود. قسمت های متنوع و جالبی برای مدیریت در بازی Coal Mining Inc. وجود دارد که می تواند مدت ها شما را سرگرم کند. در واقع شما وظیفه مدیریت یک خط تولید چند منظوره را دارید. کار شما از استخراج ذغال سنگ با دستگاه های پیشرفته حفاری، انتقال آن به کارخانه با کامیون های حمل بار و تخلیه آن ها در دستگاه های خط تولید محصولات چرخه کسب درآمد خود را دنبال کنید. با ارتقاء هر بخش این روند پیشرفته تر، سریع تر و بهینه تر خواهد شد. شما قادر هستید تا درست مثل یک مدیر با استراتژی های مختلف اقدام به ارتقاء ساختمان ها و دستگاه های خودتان کنید و تصمیمات مهمی برای موفقیت بیشتر در این کمپانی بگیرید. برای آشنایی بیشتر با خصوصیت های این بازی می توانید ویدئوی تریلر معرفی آن را ببینید و سپس در صورتی که مایل بودید از طریق لینک های مستقیم اپلیکیشن برتر اقدام به دانلود بازی در دو حالت معمولی یا مود شده کنید.



  • تغییرات نسخه 0.31

    • - Bug Fixes
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران