دانلود GOM Remote - Remote Controller - اپلیکیشن کنترل پلیر گام ویندوز از راه دور اندروید !

دسته بندی:

GOM Remote – Remote Controller v2.2.1 – اپلیکیشن کنترل پلیر گام ویندوز از راه دور اندروید نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه به درخواست شما و برای اولین بار در ایران اختصاصی اپلیکیشن برتر

همان طور که در پست های گذشته نیز توضیح دادیم پلیر گام یکی از محبوب ترین پخش کننده ها در سیستم عامل های مختلف می باشد که امکان اجرای انواع فایل های صوتی و ویدئویی را برای کاربرانش فراهم می کند. همین محبوبیت باعث شده است تا توسعه دهندگان دست به کار شده و ابزار های گوناگونی را برای مدیریت هر چه بهتر این پلیر منتشر سازند. GOM Remote – Remote Controller عنوان یک اپلیکیشن خاص و کاربردی برای کنترل گام پلیر ویندوز از راه دور با اندروید می باشد که توسط کمپانی GOM & Company توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. تنها کافیست این نرم افزار را نصب کنید تا بتوانید دسترسی کاملی به تمامی سیستم های مدیریتی نسخه ویندوز گام پلیر داشته باشید. به راحتی هر چه تمام تر لیست فایل های موجود در رایانه خود را مشاهده کنید و با سیستم جست و جو موجود بدون نیاز به هیچ گونه دردسری اجرایشان نمایید و تجربه ای جدید در این زمینه به دست آورید. این اپ هوشمند نه تنها دارای گزینه های پلیر اصلی می باشد بلکه ابزار های گوناگون دیگری را نظیر اسنپ شات، تنظیم اندازه صفحه نمایش، تنظیمات زیر نویس و گزینه های تعیین سرعت پخش در اختیارتان می گذارد. اگر جزو علاقه مندان به پلیر GOM هستید این اپلیکیشن فوق العاده را از دست ندهید و برای دانلود آن با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه GOM Remote – Remote Controller اندروید :

  • کنترل از راه دورگام پلیر ویندوز به ساده ترین شکل ممکن
  • دسترسی به لیست فایل های موجود در رایانه شخصی
  • دسترسی کامل به تمامی گزینه های مدیریتی پلیر ویندوز
  • در اختیار داشتن ابزار های خاص دیگر علاوه بر گزینه های مدیریتی پلیر ویندوز
  • ایجاد لیست پخش اختصاصی خود

اپلیکیشن GOM Remote – Remote Controller با پشتیبانی از قابلیت هایی خاص و متنوع توانسته است با یک میلیون دانلود فعال امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه ان را از وبسایت محبوب و بزرگ اپلیکیشن برتر دریافت نمایید ؛ برنامه به صورت صد در صد رایگان عرضه شده و همه قابلیت هایش به صورت رایگان در دسترس شما هستند .



دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه T&J: Chase

دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه T&J: Chase

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران