دانلود نسخه آخر Vikings: The Saga

دسته بندی:

Vikings: The Saga v1.0.57 Mod – بازی استراتژیکی سرگرم کننده “حماسه وایکنیگ ها” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Vikings: The Saga – وایکینگ ها: حماسه یک بازی استراتژیکی ساده اما بسیار سرگرم کننده از استودیوی روسی Neoskizzle است که در قالب یک عنوان رایگان توسعه یافته و در گوگل پلی در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. این بازی اولین پروژه رسمی این استودیوی نوپا و جوان است که در دسترس کاربران قرار گرفته است. اپلیکیشن برتر به درخواست شما عزیزان و همزمان با انتشار نخسه جدید این بازی آن را آماده کرده و برای شما عزیزان عرضه کرده است. در کنار نسخه اصلی ما یک نسخه مود شده از این بازی هم فراهم کرده ایم تا علاقه مندان به ویژگی های نسخه مود هم بتوانند از این بازی لذت ببرند. این عنوان در سبک بازی های برج دفاعی یا Tower Defense عرضه شده که در دسته بازی های استراتژیکی قرار گرفته است. Vikings: The Saga اگرچه ماهیت و سبک جدیدی ندارد اما ساختار کلی آن جذابیت زیادی داشته و روند بازی چالش های سرگرم کننده ای برای علاقه مندان به این سبک از بازی ها به حساب می رود. پس اگر از دوست داران بازی های سبک استراتژیکی و به ویژه بازی های برج دفاعی هستید، شاید بازی Vikings: The Saga بتواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد. با اپلیکیشن برتر در ادامه همراه باشید تا بیشتر با ویژگی ها و خصوصیت های کلی این بازی آشنا شوید.

بازی Vikings: The Saga داستانی حماسی از نبردهای وایکینگ ها با نیروهای شیطانی است. ماجرای بازی در سال 980 بعد از میلاد رخ می دهد. سرزمین وایکنیگ های شمالی توسط زامبی های شیطانی مورد تهاجم قرار می گیرد. دشمن با ارتشی بزرگ به سرزمین های وایکنیگ ها حمله کرده و تصمیم به نابود کردن آن ها و تصرف تمام این سرزمین ها دارد. شما در نقش رهبر وایکنیگ های شجاع و قهرمان باید از قلمرو خود دفاع کنید و به دشمن اجازه ورود و حمله به سرزمین تان را ندهید. برای این کار شما صرفاً قرار است که در نقش مدافع عمل کنید. پس باید مسیرهای ورودی قلمرو و دروازه های شهر را با نیروهای دفاعی مختلف پوشش داده و به دشمنان اجازه نزدیک شدن ندهید. سبک بازی کاملاً استراتژیکی و مدیریتی است و این یعنی شما باید در بازی Vikings: The Saga از تاکتیک های مناسبی برای مقابله با دشمن استفاده کنید. انتخاب صحیح نیروها و قرار دادن آن ها در جای مناسب رمز موفقیت شما است. مثل هر بازی مشابه دیگری در سبک TD در بازی Vikings: The Saga هم المان های مختلفی از بازی های این سبکی وجود دارد که مهم ترین آن سیستم ارتقاء رسانی ها است. با توجه به ماهیت داستانی و تم بازی، عناصر زیادی از دنیای وایکنیگ ها و قهرمانان آن ها در این بازی دیده می شود که به نوبه خود بسیار جذاب است. اگر می خواهید یک چالش سرگرم کننده را تجربه کنید و قوه استراتژیکی خودتان را در شرایطی چالش برانگیز محک بزنید، بازی Vikings: The Saga پیشنهادی جذاب برای شما خواهد بود. سازنده بازی با ارائه یک ویدئوی گیم پلی در قالب ویدئوی تریلر معرفی بازی بخش ها و ویژگی های اصلی این بازی را نمایش داده است. دیدن این ویدئو برای آشنایی بیشتر با سبک و سیاق گیم پلی و گرافیک بازی خالی از لطف نیست. اپلیکیشن برتر آخرین نسخه این بازی را همراه با یک نسخه مود شده برای دانلود آماده سازی کرده که در بخش دانلودباکس در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.



  • تغییرات نسخه 1.0.57

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران