دانلود G-Switch 3 - بازی اکشن چالش برانگیز جی سوئیچ 3" اندروید مود

دسته بندی:

G-Switch 3 v1.3.1 Mod – بازی اکشن و ماجرایی سرگرم کننده “جی سوئیچ 3” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

G-Switch 3 – جی سوئیچ 3 نام یک مجموعه بازی فوق العاده جذاب و اکشن با گیم پلی سرگرم کننده و در عین حال بسیار چالش برانگیز و سومین قسمت از این سری بازی ها می باشد که توسط استودیوی Serius Games کشور پرتغال تولید و به صورت رایگان برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است که می توانید در ادامه آخرین آپدیت آن را برای اولین بار در ایران از اپلیکیشن برتر بخواهید! ویژگی اصلی سری بازی های G-Switch اکشن بودن بی حد و مرز آن ها از لحاظ چالش ها است. این بازی یکی از رقابتی ترین بازی های موبایلی است که در آن حتی یک ثانیه هم نمی توانید چشم از بازی بردارید! در غیر این صورت بازنده هستید. برای اینکه با سبک بازی نیز آشنا شوید باید چندین بار بازی را انجام داده و ببازید تا کم کم قلق بازی را به دست بیاورید. G-Switch 3 در حقیقت یک بازی ساده و خیلی مفهومی است که در آن شما در نقش یک دونده باید در رقابت با زمان یا دونده های دیگر، در مسیرهای پیچیده و عجیب و غریب اقدام به دویدن و مسابقه دادن کنید و از بین موانع به خوبی عبور کنید. این بازی پر از مانع است و زمان بندی شما اولین فاکتور کسب موفقیت برایتان خواهد بود. چیزی که چالش این بازی را به بیشترین مقدار می رساند، قابلیت بازی و استفاده از نیروی جاذبه است. مسیرهای پیش روی شما به شکل مسیرهای متقاطع و معلق در هوا هستند و پایان بسیاری از آن ها باز است. این بدین معنی است که شما با رسیدن به انتهای آن ها اگر اقدامی نکنید از انتهای مسیر به پایین پرت شده و بازنده می شوید. در بعضی شرایط نیز شخصیت بازی کلون شده و یک کپی از آن تولید می شود که باید به صورت همزمان هر دو را کنترل کنید.

در بازی G-Switch 3 شخصیت اصلی یک جفت کفش مغناطیسی دارد و سطح این مسیرها نیز جاذبه زیادی دارند. بنابراین شما باید به محض رسیدن به پایان یک مسیر، با پریدن به سمت سکوی بعدی مسیر را ادامه دهید. این مسیرها صاف نیستند و شکل و شمایل عجیبی دارند. ممکن است دایره ای شکل باشند و یا مسیرهای پیچ در پیچ داشته باشند. در خیلی از موارد دیگر شما باید از بین موانع نیز با پریدن از روی آن ها عبور کنید. با پریدن از روی این تله ها می توانید به سطح بالایی بچسبید و مسیر را به صورت برعکس بدوید! اما نکته جالب G-Switch 3 اینجاست که تمام این کارها فقط با یک ضربه شما صورت می گیرد. تمام تمرکز شما باید روی زمان بندی دقیق باشد. این کار خیلی سخت و چالش برانگیز خواهد بود و چالش به یاد ماندنی برای شما می شود. در بازی جی سوئیچ 3 همچنین قابلیت های جالب دیگری مثل امکان بازی چندنفره و لوکال با دیگر بازیکنان در یک دستگاه وجود دارد. همچنین می توانید با زمان رقابت کنید یا در رقابت های 4 ای 6 نفره با هوش مصنوعی بازی به رقابت بپردازید. اما بخش اصلی و مرحله ای بازی در 3 دنیای مختلف صورت می گیرد و دارای 30 مرحله است. به جز این موارد G-Switch 3 بخشی با عنوان Endless mode نیز دارد که در آن می توانید به کسب رکورد بیشتر بپردازید. می توانید با جمع آوری آیتم های خاص در طول بازی، امتیاز لازم برای آنلاک کردن شخصیت ها را به دست بیاورید. بازی زیبا و سرگرم کننده G-Switch 3 بیشتر از 1 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده و امتیاز 4.0 از 5.0 را نیز به دست آورده است. این بازی هم اکنون به صورت معمولی یا مود شده (آنلاک شده) از سرورهای اپلیکیشن برتر در دسترس شماست.

تغییرات نسخه ی v1.3.1 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران