دانلود One Night at Flumpty’s 3 - بازی شبیه ساز یک شب با فلامپتی" اندروید!

دسته بندی:

One Night at Flumpty’s 3 v1.1.3 – بازی شبیه سازی و سرگرم کننده :یک شب یا فلامپتی 3″ برای اندروید نسخه خریداری شده بازی با قیمت 1.99 دلار تقدیم به شما تست شده با اجرای آفلاین

One Night at Flumpty’s 3 – یک شب با فلامپتی 3 سومین بازی از مجموعه One Night at Flumpty’s در سبک بازی های شبیه سازی (Simulation) است که با قیمت 1.99 دلار ساخته و منتشر شده است. این بازی با الگوبرداری از سری بازی های FnaF یا Five Nights at Freddy’s ساخته شده و ویژگی هایی مشابه عرضه شده است. سازنده هر دو این فرانچایزها استودیوی آمریکایی Clickteam USA LLC است. درواقع باید گفت که استودیوی Clickteam USA LLC بعد از عرضه موفقیت آمیز 6 قسمت مختلف از سری بازی های 5 شب با فردی تصمیم گرفت تا این سبک ابداعی جالب را توسعه دهد و یکی از اقدامات مهم این شرکت بازی سازی برای توسعه این سبک، معرفی یک مجموعه بازی جدید با نام One Night at Flumpty’s است. در این مطلب از سایت اپلیکیشن برتر تصمیم گرفتیم تا قسمت سوم از سری بازی های یک شب با فلامپتی را برای شما دوستان معرفی کرده و آخرین نسخه رسمی آن را به شکل خریداری شده و رایگان و برای اولین بار در ایران در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. شما برای تجربه این بازی پولی در حالت می بایست از طریق گوگل پلی به صورت مستقیم اقدام به خرید بازی کنید اما اپلیکیشن برتر نسخه خریداری شده آن را تهیه و آماده سازی کرده است تا شما نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نداشته باشید و با یک کلیک این بازی را روی دستگاه اندرویدی تان نصب و اجرا کنید.

One Night at Flumpty’s 3 با سبک و سیاق قسمت های قبلی ساخته شده اما به نقل از سازنده بازی، در این قسمت شما به جز چیزهای عادی، به امکانات خاص جدیدی هم دسترسی دارید. داستان بازی برخلاف سری بازی های Five Nights at Freddy’s که داستان هایی جالب و هیجان انگیز بودند، داستانی بی هویت و صرفاً تفننی دارد. همچنین ماهیت شخصیت پردازی های این بازی هم کاملاً خیال پردازانه هستند و برعکس عروسک های رباتی سری بازی های FnaF ، شخصیت هایی انتزاعی به شمار می روند. به هر حال داستان کلی این بازی ها از این قرار است که یک موجود تخم مرغ مانند به نام Flumpty از شما دعوت کرده تا به یک محل عجیب بروید و با این شخصیت و دوستانش که همگی شکل و شمایلی ترسناک و نامتعارف دارند بازی کنید. به محض رسیدن شما به این محل، شما فرصت دارید تا ساعت 6 صبح در این مکان ناشناس برای بقاء تلاش کنید. Flumpty و دوستانش حضور شما را حس کرده و برای پیدا کردنتان تلاش می کنند. مهم ترین ابزار شما دسترسی داشتن به دوربین های مداربسته است. بازی One Night at Flumpty’s 3 با گرافیک کارتونی و طراحی های نقاشی مانند ساخته شده و همین مسئله باعث شده تا این بازی بیشتر از اینکه یک عنوان ترسناک باشد یک بازی فانتزی به شمار برود. با این حال ماهیت و ژانر کلی بازی در دسته عناوین هیجان انگیز و ترسناک قرار می گیرد و به همین خاطر رده بندی سنی بازی برای افراد بالای 14 سال تعیین شده است. برای دانلود این بازی به شکل رایگان همین حالا از طریق لینک مستقیم اپلیکیشن برتر که در ادامه در دسترس شما قرار گرفته است اقدام نمایید.

توجه : ممکن است برای بعضی گوشیها کمی در صفحه اولیه بماند ؛ صبوری بفرمایید تا وارد شود!



  • تغییرات نسخه 1.1.3

    • * MAJOR optimizations on game assets for the purposes of better performance, shorter loading times and to prevent crashes on lower-end devices.
    • * Fixed texture draw issue on the floor of the ending cutscene on IOS.
    • * Fixed desync issue with music at the end of a night.
    • * Fixed characters vanishing and reappearing on camera once the night is beaten.
    • * Other fixes
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران