دانلود نسخه جدید STRIKERS 1945 classic برای اندروید

دسته بندی:

STRIKERS 1945 classic v1.0.43 Mod – بازی آرکید استرایکرز 1945 کلاسیک اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

STRIKERS 1945 classic – استرایکرز ۱۹۴۵ کلاسیک عنوان یک بازی سبک آرکید است که توسط استودیو بازی سازی mobirix برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی یاد شده پیش از این هم بازی های موفق دیگری را برای گیمر ها ارائه نموده و کارنامه خوبی برای خود ثبت کرده است. STRIKERS 1945 classic یکی دیگر از بازی های موفق این استودیو بازی است که با بیش از هزاران دانلود توجه بسیاری از گیمر ها در سراسر جهان را جلب کرده و توانسته موفق عمل کند. البته شاید نام این بازی برای خیلی از گیمر ها آشنا باشد چراکه STRIKERS 1945 classic به صورت اورجینال برای کنسول های سگا و پس از آن پلی استیشن منتشر شد و در واقع یک بازی کلاسیک است که مانند بیشتر بازی های کلاسیک راه خود را به دستگاه های موبایلی پیدا کرده است. از لحاظ گیم پلی این بازی به صورت شوتر طراحی شده است و اگر شما هم از علاقه مندان و طرفداران بازی های کلاسیک شوتر هستید پیشنهاد می کنیم این بازی را امتحان کنید! در این بازی کنترل یک هواپیمای جنگی را به عهده خواهید داشت که باید با استفاده از آن با دشمنان تان مقابله کنید. ماجرای بازی پس از جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد، جایی که یک نیروی ناشناخته با سلاح هایی که تا بحال دیده نشده جهان را تهدید کرده است و اکنون همه چیز در دستان شما و هواپیمای جنگی تان قرار دارد تا قبل از اینکه جهان به تصرف کامل درآید این نیروی ناشناخته را از بین ببرید.

با ورود به بازی STRIKERS 1945 classic قادر خواهید بود از میان شش هواپیمای جنگی یکی را به دلخواه انتخاب کنید. بدون توجه به هواپیمای جنگی انتخابی، سه نوع روش حمله برای شما وجود خواهد داشت: شلیک سریع (که به صورت خودکار انجام می شود)، شلیک شارژی، و شلیک بمبی. کنترل هواپیمای جنگی و نحوه شلیک ها ساده هستند و به راحتی قابل یادگیری می باشند اما با این حال رفته رفته که در کمپین بازی پیشروی می کنید سطح دشواری بازی افزایش پیدا می کند و چالش ها دشوار تر می شوند که در اکثر بازی های این سبک پویایی سطح دشواری کاملاً متداول است. از لحاظ بصری فضای گرافیکی بازی جایزه بهترین بازی گرافیکی سال را دریافت نمی کند اما نمره خوبی می توان برای آن در نظر گرفت. موانع و خطرات و دشمنان به خوبی طراحی شده اند و فلش های نور و انفجار ها باعث می شوند اتمسفر جذابی در بازی بوجود بیاید. پس زمینه مراحل بازی از بیس های نظامی تشکیل شده است و جذابیت های خاص خودش را دارد. همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم، شش هواپیمای جنگی در بازی وجود دارد و هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که باعث می شوند حملات به طرق مختلی صورت بگیرند. این موضوع باعث می شود با هر هواپیمای جنگی تجربه متفاوتی داشته باشید و هیجانی تکرار نشدنی را تجربه کنید. در هر مرحله با موج های گسترده ای از دشمنان و رئیس های آنها مواجه می شوید و سرعت بالای روند بازی باعث می شود هیچ گاه از بازی کردن خسته نشوید. علاوه بر این تعداد زیادی آیتم در طول بازی وجود دارد که با جمع آوری آنها می توانید شانس موفقیت تان را در مقابل دشمنان و رئیس ها افزایش دهید. STRIKERS 1945 classic توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید این بازی را از سرور های ما دانلود کنید و از آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه v1.0.43 :

* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران