دانلود برنامه ــ ابزارها World Clock Pro

دسته بندی:

World Clock Pro – Timezones and City Infos v1.6.5 Pro برنامه دسترسی به ساعت فعلی در تمامی شهر های جهان مخصوص اندروید نسخه خریداری شده برنامه با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی

اختلاف ساعت در سراسر جهان به دلیل وجود اختلاف در طلوع و غروب خورشید در نقاط مختلف است. تا بیش از سال 1884 برای این که بتوانید به ساعت در نقطه ی دیگری از جهان دسترسی داشته باشید، باید ساعتی را با زمان آن جا تنظیم می کرده و به وسیله آن از زمان مطلع می شدید، در حقیقت هیچ مکانیزمی برای محاسبه اختلاف زمان وجود نداشت و نمی شد ساعت یک نقطه را به وسیله نقطه ی دیگری از کره زمین محاسبه کرد. تا اینکه در سال 1884 در آمریکا، برای پایان دادن به این وضعیت در یک کنفرانس روشی جهانی برای محاسبه ساعت تعیین شد. طبق این روش کره زمین به 24 قاچ 15 درجه ای تقسیم می شد که درون این قاچ ها اختلاف ساعت وجود نداشت و اختلاف هر قاچ با قاچ قبل و بعد خودش یک ساعت بود. گرینیویچ در انگلستان نیز به عنوان مبدا و ساعت صفر جهانی در نظر گرفته شد. دلیل انتخاب 15 درجه، یک دلیل طبیعی است چرا که کره زمین در هر ساعت 15 درجه به دور خود می چرخد بنابراین هر نقطه برای رسیدن به مقابل خورشید، به گردش 15 درجه ای احتیاج دارد. این روش در سراسر جهان پذیرفته شده است و به وسیله آن می توان به راحتی ساعت در تمامی نقاط جهان را محاسبه کرد. اگر زیاد به سفر های خارجی می روید یا با کشور های خارجی تجارت دارید، لازم است که ساعت فعلی را در کشور های مورد نظر بدانید برای این کار لازم نیست که محاسبات را به صورت دستی انجام دهید، چرا که برنامه ای که امروز خدمت شما معرفی می کنیم، این کار را به طور خودکار برای شما انجام خواهد داد. World Clock Pro – Timezones and City Infos عنوان یک اپلیکیشن برای دسترسی به ساعت فعلی در تمام نقاط جهان، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Alessandro Sperotti توسعه و با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. می توانید در این برنامه شهر های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به صورت دلخواه آن ها را مرتب کنید، تا با یک نگاه به ساعت در آن شهر ها دسترسی داشته باشید. در این کنار نمایش ساعت، اطلاعات جانبی مثل طلوع و غروب خورشید و مکان شهر روی نقشه نیز نمایش داده می شود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه World Clock Pro – Timezones and City Infos اندروید :

  • امکان انتخاب شهر های دلخواه از سراسر جهان
  • مرتب سازی دلخواه شهر ها
  • نمایش اطلاعات جانبی مثل زمان طلوع و غروب خورشید و مکان شهر روی نقشه
  • قابلیت اشتراک گذاری آسان اطلاعات با دیگران
  • دارای ویجت برای هوم اسکرین دستگاه

اپلیکیشن World Clock Pro – Timezones and City Infos با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه پولی و خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست شما معرفی و عرضه شده است.



  • تغییرات نسخه 1.6.5

    • - Minor stability fixes, and UI improvements
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران