فیلترشکن رایگان geph

دسته بندی:

Geph نام یک فیلتر شکن عالی برای سیستم عامل اندروید است. Geph از ابتدا برای مقاومت در برابر قدرتمندترین سیستم های سانسور ملی طراحی شده است به همین دلیل یکی از معدود اپلیکیشن هایی است که پس از اعمال تحریم ها به فکر ایرانیان افتاد و سعی کرد با استفاده از روش های مختلف امکان دسترسی به اینترنت رایگان را فراهم کند. Geph که در این مسیر بسیار موفق بود و در حال حاضر یکی از معدود نرم افزارهایی است که بدون هیچ مشکلی متصل می شود که توسط تیم Gephyra OÜ توسعه یافته است.
Geph یک vpn متن باز است که به شما امکان دسترسی ایمن و مطمئن به اینترنت بدون سانسور را می دهد و بسیار پیشرفته تر از VPN های معمولی کار می کند. در نسخه جدید این برنامه که در سایت اپلیکیشن برتر برای شما آماده کردیم، همه مشکلاتش رفع شده و بهبود یافته است و فضای کمی را در گوشی شما اشغال می کند. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که حتی در برابر سیستم های سانسور بسیار قدرتمند نیز مقاوم بوده و با سرعت بالایی کار می کند. این فیلترشکن هرگز اطلاعات مرورگر و فعالیت های شما را ذخیره نمی کند و از حریم خصوصی تلفن شما محافظت می کند.
دفتر مرکزی این شرکت در استونی است. این کشور یکی از حوزه های قضایی اتحادیه اروپا است که دارای قوانین محکمی برای حفظ حریم خصوصی است.
به گفته سازندگان این vpn، آنها هرگز در هنگام استفاده از Geph فعالیت ها و اطلاعات مرورگر شما را ضبط و ذخیره نمی کنند و هیچ گاه به صورت داوطلبانه اطلاعات کاربری را در اختیار اشخاص ثالث یا شرکت ها قرار نمی دهند.
با این حال، حتی اگر سیستم آنها هک شود یا مجبور به ارسال اطلاعات به یک مقام محلی شوند، امکان تحویل داده ها و اطلاعات شما وجود ندارد.
به یاد داشته باشید که نسخه رایگان این فیلتر شکن دارای محدودیت سرعت است. به عنوان مثال، اگر سرعت دانلود معمولی شما 10 مگابایت بر ثانیه باشد، با Geph به 125 کیلوبایت بر ثانیه می رسد.
سرعت بالا:
در حال حاضر GEPH VPN یکی از قوی ترین و سریع ترین فیلترشکن های رایگان در سراسر جهان می باشد. در این وی پی ان سرورهای رایگان نسبتا زیادی وجود دارد که در صورت وصل نشدن یکی از آن ها می توانید با عوض کردن آن ها به سرور مناسب دسترسی پیدا کنید.
در حال حاضر، GEPH VPN یکی از قوی ترین و سریع ترین مسدود کننده های رایگان در جهان است. سرورهای رایگان نسبتا زیادی در این VPN وجود دارد و اگر یکی از آنها متصل نباشد، می توانید با تغییر آنها به سرور مناسب دسترسی پیدا کنید.
رایگان:
این vpn دارای بیست و دو سرور در سراسر جهان است که تنها پنج مورد از آنها پولی و بقیه رایگان هستند.
رابط کاربری ساده و اتصال آسان:
دارای رابط کاربری بسیار ساده ای است که ثبت نام آن تنها چند ثانیه طول می کشد. پس از ثبت نام مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی دکمه (connect) را فشار دهید.

ویژگی های Geph VPN:

•    اتصال سریع؛
•    متن باز؛
•    بیشتر سرور ها را رایگان است؛
•    رابط کاربری ساده؛
•    مقاوم در برابر شدید ترین فیلترینگ ها.

الزامات و اطلاعات تکمیلی:

•    سیستم عامل مورد نیاز: اندروید 5.0 و بالاتر؛
•    پرداخت درون برنامه ای.
 
متاسفانه لینک دانلود به دستور ستاد ساماندهی حذف شده است
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران